Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron aina kaikille naisille heti kättelyssä olevani työtön

Vierailija
12.10.2018 |

Tämä siksi, että karistaisin ympäriltäni kaikki ne naiset, joiden kohdalla varallisuuteni tai ammattini voisi vaikuttaa siihen, että kiinnostuvatko he minusta vaiko eivät. Kelpuutan ainoastaan naiset, jotka ovat kiinnostuneita minusta itsestäni miehenä ja ihmisenä, eikä ensisijaisesti (tai siis ei ollenkaan) lompakostani.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta se miehen lompakko. Työtilanne kiinnostaa vain siksi, etten halua ketään elättää. Toivon vain miehen pärjäävän itse. Niin kuin itsekin pärjään.

Vierailija
2/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta se miehen lompakko. Työtilanne kiinnostaa vain siksi, etten halua ketään elättää. Toivon vain miehen pärjäävän itse. Niin kuin itsekin pärjään.

Miksi monet naiset olettavat, että jommankumman pitäisi jotenkin itsestäänselvästi elättää toinen osapuoli? En mä ainakaan oleta, että naisen pitäisi elättää mut, koska olen työtön.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työttömyysasia siis totta vai joku testi?

Vierailija
4/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä nyt ole tässä mitään merkitystä.

AP

Vierailija
5/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ja että poltan ruahoo. Ja etten haekkaa töitä ku ei kiinnosta tää kokoomus ajattelu. Näitten tukien kaa menee kaikki aika. Hyvä nainen pitäs saaha..

Vierailija
6/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet naiset olettavat, että jommankumman pitäisi jotenkin itsestäänselvästi elättää toinen osapuoli? En mä ainakaan oleta, että naisen pitäisi elättää mut, koska olen työtön.

AP

Jos muutettaan yhteen, niin onhan rahallinen vastuu tienaajalla isompi. Ellei tietty sinulla ole muuta tulonlähdettä kuin työttömyyskorvaus.

Arvostan rehellisyyttäsi.

Vierailija
7/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos muutettaan yhteen, niin onhan rahallinen vastuu tienaajalla isompi. Ellei tietty sinulla ole muuta tulonlähdettä kuin työttömyyskorvaus.

Miksi haluat ajatella parisuhdetta ensisijaisesti jonain tulonlähteenä?

AP

Vierailija
8/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

On! Jos tapailemani mies olisi työtön ja kertoisi siitä, niin ok. Mutta en ehkä ilahtuisi, jos mies kävisikin töissä, sillä joutuisin miettimään, mitä muota "testejä" hän varalleni keksisi. En tykkää, en itsekään testaile ketään. Teinipuuhia.

Vierailija
9/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Missä niin sanoin?

Vierailija
10/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

On! Jos tapailemani mies olisi työtön ja kertoisi siitä, niin ok. Mutta en ehkä ilahtuisi, jos mies kävisikin töissä, sillä joutuisin miettimään, mitä muota "testejä" hän varalleni keksisi. En tykkää, en itsekään testaile ketään. Teinipuuhia.

Ei se ole mitään teinipuuhaa, jos haluaa varmistua siitä, ettei nainen ole pelkästään paremman elintason perässä.

AP

Vierailija
11/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä kans työtön mies. Hyväpalkkainen nainen kelpais. Oon hum.kandi mutta en mee mäkkäriin. Enkä ala putkimieheksi opiskelemaan. Jos joku vaikka juristi tai lääkäri mut nappais? Anyone?

Vierailija
12/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Missä niin sanoin?

Puhuit rahallisen vastuun jakautumisesta. Vaikka sitä rahallista vastuutahan voi olla kummallakin osapuolella parisuhteessa ihan yhtä paljon kuin aikaisemmin sinkkunakin.

AP

Vierailija
13/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Jos sinulla olisi suuremmat tulot kuin puolisollasi, miten jakaisit menot? 50:50, tulojen suhteessa vai muulla tavalla? Pitänet tarkan vaarin, ettet elätä ketään. Sama elintaso molemmille vai ei? Entä sinun ollessasi pienituloisempi?

Vierailija
14/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun tulisi niitä naisia juttelemaan että voisit alkaa toteuttamaan tätä kuningasideaasi muuallakin kuin vauvapalstalla perjantai-iltana

Vierailija
15/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo täällä kans työtön mies. Hyväpalkkainen nainen kelpais. Oon hum.kandi mutta en mee mäkkäriin. Enkä ala putkimieheksi opiskelemaan. Jos joku vaikka juristi tai lääkäri mut nappais? Anyone?

Mulle naisen palkka ei merkkaa yhtään mitään. Ainoastaan luonne ja ulkonäkö.

AP

Vierailija
16/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei se ole mitään teinipuuhaa, jos haluaa varmistua siitä, ettei nainen ole pelkästään paremman elintason perässä.

AP

Varmistua voi kai keskustelemallakin?

Vierailija
17/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun tulisi niitä naisia juttelemaan että voisit alkaa toteuttamaan tätä kuningasideaasi muuallakin kuin vauvapalstalla perjantai-iltana

Kyllähän niitä tulee. Mutta ne naiset, jotka heti ensikättelyssä kysyvät ammattiani ja tulotasoani, ja jotka sitten menettävät kiinnostuksensa samantien, kun kerron heille olevani työtön, voivat painua hittoon.

AP

Vierailija
18/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Varmistua voi kai keskustelemallakin?

Ei nainen välttämättä ole rehellinen. Tai sitten ei tiedosta perimmäisiä motiivejaan.

AP

Vierailija
19/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Missä niin sanoin?

Puhuit rahallisen vastuun jakautumisesta. Vaikka sitä rahallista vastuutahan voi olla kummallakin osapuolella parisuhteessa ihan yhtä paljon kuin aikaisemmin sinkkunakin.

AP

Niin paitsi jos asutaan yhdessä, kela olettaa työssäkäyvän maksavan työttömänkin elämää.

Vierailija
20/55 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kerron, että olen onnellinen yrittäjä, joka ei ole koskaan edes ajatellut olevansa työtön. Jos mies on työtön, mutta etsii töitä aktiivisesti, niin se on ok, mutta jos hän on luovuttanut vetämätön versio, niin hän ei ole minun mies. Kun keksin koko ajan töitä itselleni lisää ja töitä todella riittää, niin en todellakaan jaksa katsoa tyyppiä, joka vain hengaa päivästä toiseen.

Yrittäjyydelläni tienaan ihan mukavasti ja en muuta mukavaa eloani huonommaksi miehen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme