Miksi ennen orgasmia tulee olo että on pakko lopettaa?
Tyydytän itseäni ja kun tulee se tärinä ja ”supistukset” niin tulee todella epämukava olo jolloin on pakko lopettaa. En pysty saada orgasmia kun en pysty enää jatkamaan. Mikä auttaisi?
Kommentit (8)
Mullakin on viime metreillä tosi herkkää, ja vaikea viedä loppuun asti, ellen samaan aikaan saa munaa kovalla paineella sisään, jolloin huomio menee muualle. Eikä auta siirtää edes milliä eri kohtaan masturboidessa, kun sitten se lähestyvä orgasmi vaan katoaa. Tarkkaa hommaa.
Hei, minulla tulee samanlaista, ainakin luulen.
1. orgasmi tuntuu hyvältä, taivaalliselta suorastaan MUTTA: Jos jatkan/jatketaan niin seuraava ja seuraava (minun on aika helppo saada) tuntuvat päinvastoin suorastaan pahalta. Lihakset supistuvat niin voimakkaasti, että se tuntuu epämielyttävältä, jopa kivuliaalta.
Ärsyttävää. Syytä en kyllä osaa sanoa.
Sama juttu. Tämän lisäksi emätin supistuu ja sisällä oleva penis tai dildo alkaa tehdä kipeää. Ei mitään hajuakaan, mikä auttaisi :( Orgasmi jää siis aina saamatta, vaikka se periaatteessa olisikin tuloillaan.
Itse pääsin tuosta yli sillä, että lähestyn loppua hillitymmin. Täysillä maaliin johti aina samaan äkkipysäykseen, mutta nyt kun otan hitaammin himon itsestään kasvavalla tahdilla tai sitä peräti jarruttaen niin orgasmi tulee ihan itsestään ja ihanan rajuna. Pitää siis pyrkiä siihen, että tulee pakonomainen tarve jatkaa ja lopulta saada.
oletko kokeillut siirtää epämukavaa oloa pois siten ettäsiirrät esineen tai peniksen b rapun puolelle ja hoonaat siitä orkun loppun
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet nainen. Millä masturboit? Itse ainakin, vaikka olen megarunkkari ja runkkailen usein monestikin päivässä, tunnen myös siinä viime metreillä klitoriksen olevan niin herkkä, etten kestä enää jatkaa stimulaatiota täysin samassa kohtaa. Niinpä siirrän sitä välinettä, millä sitten satun puuhastelemaan, orgasmin tullessa millin sivummalle, jolloin tuo tunne häviää ja orgasmi voi jatkua loppuun asti ilman "häiriötä". Onko sinulla kyse samantapaisesta herkkyydestä, vai onko epämukava olo, jota kuvailet, jotakin muuta? Henkisen puolen ongelmia jopa?
Kyllä, olen nainen ja masturboin vibralla tai ihan sormilla. Ennen orgasmia tulee olo, että nyt pitää lopettaa. En osaa selittää sitä kunnolla, mutta todella epämukava olo ainakin fyysisesti klitoriksessa. Kokeilin siirtää vibraattoria kuten ehdotit, mutta sama tunne jatkui silti. Olen kokeillut myös teidän muiden ehdotuksia, eikä ole auttanut. En siis ole koskaan saanut orgasmia tämän takia. Haluaisin kokea minkälainen on se paljon puhuttu orgasmi.
Itsellä tulisi mieleen, että koet epämukavana juuri sen hetken, kun pitäisi menettää hallinta saadakseen orgasmi. Voisiko se olla semmoista kontrollin tarvetta?
Oletan, että olet nainen. Millä masturboit? Itse ainakin, vaikka olen megarunkkari ja runkkailen usein monestikin päivässä, tunnen myös siinä viime metreillä klitoriksen olevan niin herkkä, etten kestä enää jatkaa stimulaatiota täysin samassa kohtaa. Niinpä siirrän sitä välinettä, millä sitten satun puuhastelemaan, orgasmin tullessa millin sivummalle, jolloin tuo tunne häviää ja orgasmi voi jatkua loppuun asti ilman "häiriötä". Onko sinulla kyse samantapaisesta herkkyydestä, vai onko epämukava olo, jota kuvailet, jotakin muuta? Henkisen puolen ongelmia jopa?