Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi arvoasuntojen ostajat eivät teetä huonekaluja?

Vierailija
12.10.2018 |

Tuntuu absurdilta katsella yli kahden miljoonan kämppiä, joissa on joku ikeaiskuaskosta ostettu ruokailuryhmä muovituoleineen tai osa muovituoleineen.

Jos minulla olisi rahaa miljoonakämppään, niin kyllä minulla olisi myös rahaa teettaa massiivihuonekaluja käsityöläisellä. Nehän kestävätkin kaksi ihmisikää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa!

Vierailija
2/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei aina tuo mukanaan makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se muovituoli onkin se alkuperäinen design tuoli josta se halppistuoli on kopioitu?

Vierailija
4/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä käsityöläisiä enää juuri ole. 

Vierailija
5/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, toimitus on sitten 3-6 kuukauden kuluttua (ja aina myöhässä) kun ne tehdään kuitenkin jossain kehitysmaassa mahdollisimman halvalla jotta myyjä saisi sikakatteen. Nuku ja istu lattialla siinä sitten sillävälin. Ihan hyvästä syystä tuo ikea on niin suosittu. Heti mukaan, hyvä hinta/laatu,  ja laatukin on ok noissa kaliimmissa tuotteissa

Tuo on vähän sama juttu kun vaatteissa eli miksi ostaa jotain kallista merkkivaatetta kun se kuitenkin usein on joku rahat pois hölmöltä kusetus missä ollaan tingitty laadusta eri kohdissa ja logo se vaan maksaa.

Miljoonakämpillä on myös tapana nousta arvossaan kun taas huonokalut laskevat nopeasti nollaan.

Vierailija
6/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettää ne.

Vierailija
7/7 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, toimitus on sitten 3-6 kuukauden kuluttua

Voi ne tilata ihan suomalaiselta puusepältä, mutta se on totta, että hitaasti ne valmistuvat.

Esimerkiksi suomalaisvalmistajan luksusjahtiin yksi puuseppä teki pientä kaappia kolme kuukautta. Se on käsityön nopeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi