Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teoria Piia Ristikankareen katoamisesta

Vierailija
12.10.2018 |

Aiempi ketju aiheesta poistettiin.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ketjun loppupään jehoviin liittyvät spekulaatiot oli syy, miksi koko ketju lähti.

Vierailija
2/174 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että poliisi saanut vihjeen hautapaikasta. Piian katoamisesta ilmeisrsti tietää useampi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ketjun loppupään jehoviin liittyvät spekulaatiot oli syy, miksi koko ketju lähti.

Miten musta tuntuu että joku tuuppas sen tahallaan täyteen asiatonta viestiä jotta se poistettaisiin?

Juu, foliohattu on tiukasti silmillä ;)

Vierailija
4/174 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi nyt olikin niin rumasuisten ala-arvoinen ja pahansuopainen ketju, että olisi heti alkuunsa pitänyt poistaa!

Joskus täällä on kommentoijat kyselleet: jäikö iltalääkkeet ottamatta jne.....

Siinä ketjussa taisi olla useammalta!

Oliko tämä tekijä nyt kuitenkin ev.lutteri?

Vierailija
5/174 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi nyt olikin niin rumasuisten ala-arvoinen ja pahansuopainen ketju, että olisi heti alkuunsa pitänyt poistaa!

Joskus täällä on kommentoijat kyselleet: jäikö iltalääkkeet ottamatta jne.....

Siinä ketjussa taisi olla useammalta!

Oliko tämä tekijä nyt kuitenkin ev.lutteri?

isä sen teki luultavasti. Fakta on se että tytön kotoa poistumisesta ei ole mitään näyttöä. Poliisikin kummasteli.

Vierailija
6/174 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tai veli. Veikkaan veljeä.

Vierailija
7/174 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjekrjekuoren läppä oli vanhanaikainen, eli ei suora tarravetsio vaan kielellä liimattava 'kolmio'

Oma kutinani on että pollarit on saanut siitä dnan, eli homma on tavallaan selvä, Kirje on hämäystä, vain ohjaus rikollistaustaisiin, murhaaja on vahvasti epäiltynä, mutta kun:

Todisteet vaan tapahtuneelle puuttuu. Siksi tiettyjä osapuolia "ei voi poissulkeakaan"

Ehkäpä juuri siksi ei pidäkään.

Vierailija
8/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Piian mukaansaottaman kukkaron sisältämä rahamäärä tiedettiiin, niin -onko kukkaro löytynyt myöhemmin, -tarkastiko velipoika rahamäärän ovella, -vai eikö kukkaro lähtenytkään koskaan kotoa? Tätä olen joskus unissani miettinyt pitkään.

Vierailija
9/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montakin näitä selvittämättömiä tapauksia Suomessa. Tämä toki yksi tunnetuimpia.

Vierailija
10/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Piian mukaansaottaman kukkaron sisältämä rahamäärä tiedettiiin, niin -onko kukkaro löytynyt myöhemmin, -tarkastiko velipoika rahamäärän ovella, -vai eikö kukkaro lähtenytkään koskaan kotoa? Tätä olen joskus unissani miettinyt pitkään.

Mikä juttu tämä on?

Vierailija
11/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas ideoita tästä keissistä, kiinnostaa.

Vierailija
12/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poliisi saanut siis lisävihjeitä? Mihin ne liittyvät?

Vierailija
13/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykännyt, kun poliisi vaikutti yhdessä haastattelussa siltä, että tavoitteenansa on poissulkea isä epäiltyjen listalta ts. puhdistaa hänen maine, vaikkei sitä voi tehdä vain käyttämällä ruumiskoiraa perheen kotona. Niin kuin eräs entinen cold case -murhatutkija sanoi, mitä tulee näihin pimeisiin henkirikoksiin, älä luota kehenkään.

Vierailija
14/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se ap:n teoria oli?

Vierailija
15/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli Piikkiössä ystävien luona tuolloin limudiscossa. Tuo Piian koti ihan Pontelan vieressä.

Vierailija
16/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oli Piikkiössä ystävien luona tuolloin limudiscossa. Tuo Piian koti ihan Pontelan vieressä.

Eikö se keskeytetty ennen katoamista? Oli vakava tappelu, josta annettiin naurettavat tuomiot pikapikaa.

Vierailija
17/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykännyt, kun poliisi vaikutti yhdessä haastattelussa siltä, että tavoitteenansa on poissulkea isä epäiltyjen listalta ts. puhdistaa hänen maine, vaikkei sitä voi tehdä vain käyttämällä ruumiskoiraa perheen kotona. Niin kuin eräs entinen cold case -murhatutkija sanoi, mitä tulee näihin pimeisiin henkirikoksiin, älä luota kehenkään.

Käsittääkseni ruumiskoira on tutkinut perheen kodin. Se on yksi syy siihen, ettei poliisi usko perhellä olevan osuutta katoamiseen.

Vierailija
18/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaas ideoita tästä keissistä, kiinnostaa.

Kannattaa tsekata m urhainfon keskustelupalstalta kadonneet-osiosta Piian kohdalta. Melko kattavasti keskusteltu.

Vierailija
19/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettiin vai tuo limudisco? Itse olen kotoisin Turusta. t.nro 21

Vierailija
20/174 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuus, meri lähellä.