Ajatteletko koskaan, että normipäiväsi on täynnä vähältä piti -tilanteita ja on pieni ihme, että olet hengissä?
Mua ihmetyttää jatkuvasti, miten kukaan edes on hengissä....aamulla voit liukastua suihkussa ja halkaista kallosi, kaatua pahasti kerrostalosi portaissa, jäädä kadulla hullun kaaharin auton alle.
Kuinkahan monta kertaa henkiparka on säästynyt vain siksi, että on lähtenyt kotoa esim. viisi minuuttia liian aikaisin tai myöhään?
Mä näen jokapäiväisellä työmatkallani (kävellen 10 minuuttia) niin monia potentiaalisesti kohtalokkaita asioita.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää jatkuvasti, miten kukaan edes on hengissä....aamulla voit liukastua suihkussa ja halkaista kallosi, kaatua pahasti kerrostalosi portaissa, jäädä kadulla hullun kaaharin auton alle.
Kuinkahan monta kertaa henkiparka on säästynyt vain siksi, että on lähtenyt kotoa esim. viisi minuuttia liian aikaisin tai myöhään?
Mä näen jokapäiväisellä työmatkallani (kävellen 10 minuuttia) niin monia potentiaalisesti kohtalokkaita asioita.
En mieti koska se ei ole. Se, että kohellat suihkussa tai "voisit kaatua portaissa" on aika eri asia kuin se että päivät _ovat_ täynnä läheltä piti tilanteita.
Vähältä piti -tilanteisiin joutuminen ei ole ihan vaan sattumaa, jos sellaisiin joutuu jatkuvasti niin kannattaa tarkkailla omaa toimintaansa. Useimmat onnettomuudet on vältettävissä.