Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup av-mammoille: tunnetko itsesi ylipainoiseksi?

Vierailija
12.10.2018 |

Koetko että sinulla on liikakiloja? Jos koet, oletko silti tyytyväinen elopainoosi vai meinaatko tehdä asialle jotain kuten esim. dieettiä tai aerobiciä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen vaikka en ole ylipainoinen.

160/41 mitat ja aina vois pari kiloa laihduttaa.

Vierailija
22/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen, vaikka rationaalisesti tiedän olevani normaalipainoinen. Mitat nyt: 170cm ja 62.1 kg. Ihanalla lomalla mieheni kanssa tutustuttiin paikalliseen ruokakulttuuriin täysin sydämin... järkytys kotona painosta. Annoin itselleni luvan kerrankin nauttia jokaisesta suupalasta, nyt rankka paluu arkeen. Painoni oli ennen matkaa 57-58, siinäkin on hiukka liikaa, koska olen vartaloltani suora, eli ei rintoja tai lantiota nimeksikään, joissa kilot näyttäisivät kauniilta. 50-52 näyttäisi hyvältä, eli olisin vain laiha lauta. Nyt olen pullukka, pyllytön lauta.

Kauanko matkailit? Jos et viikkoa pari pitempään niin tiedät varmaan, että paino alkaa normalisoitua jo ihan palaamalla normaaliin ruokatottumuksiin. Suuri osa lisäkiloista on ihan puhdasta reissupöhöä varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen, vaikka rationaalisesti tiedän olevani normaalipainoinen. Mitat nyt: 170cm ja 62.1 kg. Ihanalla lomalla mieheni kanssa tutustuttiin paikalliseen ruokakulttuuriin täysin sydämin... järkytys kotona painosta. Annoin itselleni luvan kerrankin nauttia jokaisesta suupalasta, nyt rankka paluu arkeen. Painoni oli ennen matkaa 57-58, siinäkin on hiukka liikaa, koska olen vartaloltani suora, eli ei rintoja tai lantiota nimeksikään, joissa kilot näyttäisivät kauniilta. 50-52 näyttäisi hyvältä, eli olisin vain laiha lauta. Nyt olen pullukka, pyllytön lauta.

Kauanko matkailit? Jos et viikkoa pari pitempään niin tiedät varmaan, että paino alkaa normalisoitua jo ihan palaamalla normaaliin ruokatottumuksiin. Suuri osa lisäkiloista on ihan puhdasta reissupöhöä varmasti.

Totta, suurin osa nestettä.

Itsellä tulee aina reissussa 2kg, olin sitten 2pv tai 2kk matkalla. Viikon kuluttua kotiinpaluusta poissa.

12

Vierailija
24/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani hienan ylipainoinen. Mulla on 9kk vauva ja imetän vielä. Imetys erityisesti on toppuutellut mua, etten vielä ala laihduttamaan tietoisesti. Olen liikunnallinen ja syön pääosin terveellisesti, mutta todennäköisesti liikaa. Pääosin tarkoittaa siis, että kyllä satunnaisesti herkkujakin menee, mutta en ole mikään sokeripossu sentään. Olen aika armollinen itselleni, ehkä kun lapsi on reilu vuoden ikäinen ja rintamaidon merkitys ravintona vähenee olennaisesti, niin voisi ihan tavoitteellisesti laihduttaa, jos on edelleen silloin tarpeen. Kyse on noin 6-9 kilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi