Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset ja Tinder

Vierailija
12.10.2018 |

Pitkillä naisilla on usein pituus ilmoitettuna. Onko se vähän niin kuin vihjeeksi lyhyille ja keskipituisille miehille, että älkää edes yrittäkö?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä nainen, mutta en kyllä ole ikinä ollut Tinderissä.

Luulen, että tuossa on enemmän kyse varoituksesta: olen sitten pitkä, toivottavasti se ei ole ongelma. Olen itse n. 175 cm, pituus pääasiassa jaloissa, joten istuessa sitä ei tajua. Minut on joskus lempattu tanssiinhaun jälkeen, kun olenkin ollut liian pitkä. Ei kiva fiilis ollenkaan, joten ehkä se on hyvä kertoa heti alussa.

Vierailija
2/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, lähes jokainen mies ilmoittaa pituutensa. Olen olettanut syyksi sen, että nainen saa sitten halutessaan välttää pitkiä tai pätkiä. Miksi pituutensa ilmoittavilla naisilla ei voisi olla sama motiivi? Ilmoitatko itse pituutesi Tinderissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, lähes jokainen mies ilmoittaa pituutensa. Olen olettanut syyksi sen, että nainen saa sitten halutessaan välttää pitkiä tai pätkiä. Miksi pituutensa ilmoittavilla naisilla ei voisi olla sama motiivi? Ilmoitatko itse pituutesi Tinderissä?

Ilmoitan toki. Kaverinaisten suosituksesta. Niin moni nainen kuulemma skippaa heti profiilin, jos pituutta ei ole mainittu. On vaikea kuvitella, että naiset ilmoittaisivat oman pituutensa samasta syystä.

AP

Vierailija
4/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan toki. Kaverinaisten suosituksesta. Niin moni nainen kuulemma skippaa heti profiilin, jos pituutta ei ole mainittu. On vaikea kuvitella, että naiset ilmoittaisivat oman pituutensa samasta syystä.

AP

Vai niin. Enpä ole koskaan kuullutkaan, vaikka nainen tietääkseni itsekin olen. Sitä vastoin jos miehen profiilissa ei ole mitään muuta kuin pituus, sen vuoksi olen joidenkin kuullut skippaavan profiilin. Siitä pituudesta riippumatta.

Vierailija
5/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ilmoittavat korkean pituutensa nostaakseen arvoaan, naiset karsiakseen pois pituuskompleksiset miehet (yllä oleva tanssiesimerkki on hyvin kuvaava).

Vierailija
6/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisystäväni ovat olleet yli 170. Tosin olen aina löytänyt heidät livenä. Onhan se mukavampi tietää naisen pituus jo seuranhakuvaiheessa.

M 184,5

Vierailija
7/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä geneettinenkin tausta. Pidempi nainen etsii varmasti pitkää miestä mahdollisen jälkikasvun huomioiden.

Vierailija
8/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vai niin. Enpä ole koskaan kuullutkaan, vaikka nainen tietääkseni itsekin olen. Sitä vastoin jos miehen profiilissa ei ole mitään muuta kuin pituus, sen vuoksi olen joidenkin kuullut skippaavan profiilin. Siitä pituudesta riippumatta.

No jos et tiennyt, että miehen pituus on monille naisille ehdoton vaatimus, niin ehkä mä kysyn neuvoja väärästä paikasta. Jengihän on täällä enemmän pihalla kuin minä. 😂

AP

Vierailija
9/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ilmoittavat korkean pituutensa nostaakseen arvoaan, naiset karsiakseen pois pituuskompleksiset miehet (yllä oleva tanssiesimerkki on hyvin kuvaava).

Ei, vaan molemmat sukupuolet ilmoittavat pituutensa karsiakseen pois pituuskompleksiset. Useampi alle 170-senttinen mies on tullut tinderissä vastaan.

Vierailija
10/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No jos et tiennyt, että miehen pituus on monille naisille ehdoton vaatimus, niin ehkä mä kysyn neuvoja väärästä paikasta. Jengihän on täällä enemmän pihalla kuin minä. 😂

AP

Niin mikä oli oikeastaan se ongelma, johon kysyit neuvoa? Tykkää niistä pituuden ilmoittavista pitkistä naisista ja katsoo, tuleeko match. Eikö se sillä selviä?

Vierailija
11/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lyhyistä tykkäävät ja itseäni lyhyemmät miehet skipata.

N180cm

Vierailija
12/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa lyhyistä tykkäävät ja itseäni lyhyemmät miehet skipata.

N180cm

No vihdoinkin rehellinen vastaus eikä mitään kaunisteltua sanahelinää. Kiitos.

AP

13/13 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä nainen...

... Olen itse n. 175 cm...

Sen ainakin olen huomannut että jotkut naiset ovat hyvin tietoisia pituudestaan ja kantavat sen ylpeydellä, niinkuin tietenkin pitää, oli minkä mittanen tahansa.

Yks tuntemani nainen oli 173 ja minua niin huvitti kun hän aina jaksoi muistuttaa siitä miten pitkä on😆 Siis itse katselin vähä alaviistoon häntä🙂

"Älä pätkä rupea mulle uhoamaan" lause sai hänet aina liekkeihin🤠

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä