Miten pelimiehen kaverit suhtautuvat pelailuun?
Jos sinulla on kaveri, joka leikkii naisten tunteilla niin onko se sinulle ihan ok? Pelimies todennäköisesti on ihan hyvä tyyppi ja hauskaa seuraa, mutta herättääkö kaverin käytös minkäänlaisia ajatuksia?
Onko sellaisia miehiä, jotka esimerkiksi sanovat pelimiehelle, että käytös on lapsellista ja typerää?
Kommentit (31)
Suurin osa naisista saa pelureilta sitä mitä hakeekin ja vain pahimmat ressukat tulevat "pelatuiksi", mikä on tietysti hiukan surullista. Jos ei halua tulla pelatuksi niin kannattaa siirtää niitä panohommia, se karsii ainakin osan pelureista pois melko nopeasti - säälittävimmät tapaukset taas jaksavat odotella pitkäänkin pientä omanarvonkohotustaan.
Nuorempana olin kateellinen. Nykyään huvittaa ja lähinnä mietin, että eikö aikuisella miehellä ole parempaa tekemistä kuin harrastaa naisia.
Ainoa tuntemani pelimies on kaveriporukkansa suuri sankari ja jokainen ajattelee olevansa tämän tyypin paras kaveri, luottavat häneen täysin. Tiedän että on käynyt läpi lähes kaikkien näiden kavereittensa tyttöystävät/vaimot.
Koska naiset nirsoilevat tavismiesten kohdalla niin näitten kosto on tukea ja ihannoida pelimiehiä jotka itkettävät naisia.
"Mutku pakko saada huomioo ku tää ikuinen uhmaikä"
Kun menee tarpeex lujaa voi päästä vaikka Kirkkonummelle.
Jotkut tarvii sen adrenaliinipiikkinsä. Addiktionsa. Hovinsa.
Kicks like a mule cries like a wolf.
Tuota miestyyppiä tuskin, edes toisten miesten, kannattaa kadehtia. Tietysti välillä on erittäin selkeä naisenkin havaita, mistä on kysymys ja mikä toinen on miehiään, joten silloin vissiin oma moka, jos tulee ns. vedätetyksi. Monesti taas ei ole selkeää havaita. Pelimies saattaa käyttää kaikkia mahdollisia keinoja, ja röyhkeydellä ei mitään rajaa. On olemassa asioita, joita ei enää voi uskoa valheeksi. Tuommoinen käytös ei ole aivan "normaalia"aikuiselta ihmiseltä, ja käytöksen takana esim. persoonallisuushäiriötä yms, miksi siis kadehtia?
Kyllä minä sitä kaveripiirini pelimiesten menoa katson ihmetellen ja paheksuen. Ihmetellen myös sitä, miten niin monet naiset tuntuvan uskovan heidän suustaan melkein kaiken.
Olen kuitenkin tehnyt vuosien varrella tietoisen päätöksen koittaa sulkea silmät koko asialta. Vähän niin kuin esimerkiksi lihansyönnin kanssa - tiedän että se on väärin, mutta silti löydän itseni tasaisin väliajoin syömästä lihaa.
Ajatus näiden pelimiesten tyttöystäville/vaimoille kertomisesta tuntuu myös todella hankalalta.. Olen tuntenut ystäväni jo noin 20 vuotta, ja mikäli välini heihin katkeaisi, niin olisin rehellisesti sanoen aika todella yksin.
Niin kuin sanoin: olen koittanut sulkea silmäni koko asialta.
Ei tietenkään ole hyvä ystävä, koska eihän tuollaiseen voi luottaa, mutta miksei tuollaisen kanssa voisi palloa pelata tai pyytää sitä korjaamaan tietokonetta jos korjaan sen prätkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole hyvä ystävä, koska eihän tuollaiseen voi luottaa, mutta miksei tuollaisen kanssa voisi palloa pelata tai pyytää sitä korjaamaan tietokonetta jos korjaan sen prätkää.
Musta on kiva kuulla, että naisten rääkkääminen ei kuitenkaan ole miesten yhteinen nauruaihe.
Itse tulin pahasti huijatuksi. En ole mikään helppo nakki enkä varsinkaan avaudu (millään tavalla) helposti miehille. Kun sitten miehen todellinen luonto paljastui, oli jo liian myöhäistä muiden sanoa millainen mies kyseessä. :(
Pilistä tiedossa, leidit😁😁😁😁😁
Tänäkin yönä pussitetaan monta koloa.
Ehkä soittavat perään jos oikein osaatte kiltteillä.
T. Sinkkukinkku
Big testo low mental health. Abusive men abuse. Anything goes, in the end, everyone goes, away.
Minä jo tiedän kuka on kuraa ja sielun syöpä ja voisin liimailla pelimiesnarsistilappuja big testojen seljyksiin...
Mutta metkaahan se. Katsella miten peluri vain pissii omille kamelibuutseilleen.
Sitten kun huudin naiset on käytetty, voiskin muuttaa osoitetta.
Kyllä maapallolla tilaa on.
Earthlings.