Raskaana vai ei?
Menkat viisi päivää myöhässä mikä on mulle ihan ennen kuulumatonta. Lisäksi nännit olleet jo puolitoista viikkoa kipeät ja turvoksissa, joka mulle kans ihan uutta, ei oo koskaan ennen tapahtunut. Välillä etoo hieman. Runsasta valkovuotoa ollut oviksesta asti. Menkkamaisia kipuja oli neljä päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa, sitten hävisi. Sen jälkeen ollut voimakasta nippailua vatsassa, myös ajoittain repäisykipuja. Mutta raskaustestiin en saa näkyviin mitään muuta kuin roskishaamun (reilusti yli testiajan). Olen kysellyt muilta ja ovat varmoja, etten voi olla raskaana, kun ei testissä kerran mitään näy ja itse ovat saaneet aina viivan testiin jo dpo7-9. Mitä tämä sitten voi olla? Syöpä, kysta, vaihdevuodet?
Kommentit (3)
Olen tehnyt jo yli 10 testiä, joka aamu. En viitsisi lääkäreitä häiritä tällaisella... 33.
Etoo, vatsaa nippailee, valkovuoto lorisee, tissit jatkaa kasvuaan, testit edelleen nega ja menkat siis 9 päivää myöhässä.
Tee uusi testi, mieluiten eri merkkinen tai käy verikokeissa testaamassa. Minkä ikäinen olet?