Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset mahdollisuudet, että mies tykkää jos nainen yhtäkkiä ottaa ohjat käsiinsä?

Vierailija
10.10.2018 |

Olen ollut pari viikkoa aggressiivisella tuulella ja mun tekis mieli purkaa se johonkin, kuitenkin hyvässä mielessä. Jos en oo ennen tehnyt sellaista, niin mitähän mies tykkää jos vähän tönin sitä seinää kohti ja laitan olemaan niinku haluan. N31

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat vaihtamaan renkaat jne.?

Vierailija
2/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei tykkäisi kukaan, koska vaihtaisin ne väärin.

Mutta ei oo siis mikään avio- tai avomies kyseessä vaan seksikumppani - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistumishaluisia miehiä on tutkimusten mukaan viisi kertaa enemmän kuin alistavia naisia. Eli mies saattaisi hyvinkin tykätä.

Vierailija
4/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei tykkäisi kukaan, koska vaihtaisin ne väärin.

Mutta ei oo siis mikään avio- tai avomies kyseessä vaan seksikumppani - ap

Opettele vaihtamaan oikein.

Vierailija
5/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suuret.

Ensisijaisesti alistuvia miehiä on n. 20-25%.

Mutta koska dommaavia naisia on vain 1-2%, tuo on miehelle harvinaista herkkua. Enemmistö ensisijaisesti vievistä miehistäkin haluaa että nainen vie ainakin välillä.

Go ap.

Vierailija
6/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan kumppanissa toimeen tarttumista ja aktiivisuutta. En minä halua kumppnikseni (naista) jota pitäisi vetää ja raahata perässä ja joka olisi aina sitä mieltä, että "joo, joo" tai "kyllä, kyllä päätä ja valitse tai sano ja kerro sä.. Ja tao jolla ei olisi juuri lainkaan omia mielipiteitä. - Ja jos olisi niin nekin pyksi mukauttamaan omiani vastaaviksi. Toisaalta en minä erityisesti kaipaa itselleni johtajaa tai pomottajaa vaan kumppanin, jonka kanssa kulkea ja edetä rinta rinnan vierekkäin ja aina välillä toisen ollessa enempi vetovastuussa kuin toinen. Ja, jossain toisessa kohtaa sitten enempi toinen.