Mustekala, katkarapu, rapu, etana??? Maistuuko?
Tykkäättekö otsikon elävistä?
Mitä olette edes maistaneet?
Miksi ette suostu maistamaankaan?
Mustekala.
Katkarapu.
Rapu.
Etana.
Kommentit (51)
Kaikki maistuu, mutta kuten edellä jo todettukin, mustekalaa ei aina osata vaan laittaa hyvin.
Mitä hyvää voi olla katkaravussa. Maistuu hennosti oudolle, tuntuma rustomainen, elävänä ällöttävä. Hyi
Ainoastaan katkarapu noista on sellaista, jota syön mielelläni.
Kaikkia olen syönyt. Etana on mun mielestä paljon melua tyhjästä. Muut on hyvän makuisia. Varsinkin ravut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia tullut maisteltua. Rapu ja katkarapu herkkua, mustekala ja etana olivat varmaan jotenkin väärin valmistettuja kun mustekala oli sitkeetä ja etana maistui vain sille alkoholille millä se liekitettiin. Pitäisi niitä kokeilla vielä jollain muulla tavoin valmistettuina.
Etanat valkosipulivoissa on kyllä hyvää.
Niin, se maku on valkosipuli ja voi. Totta helkkarissa se on hyvää. Minusta etana ei maistu itsessään yhtään miltään.
Katkarapu ja rapu on ihania. Mustekalaa ja etanoita olen maistanut mutta en tykkää. Kokonaiset babymustekalat taitaa olla ainoa asia, jota en yhtä enempää pystynyt syömään, yleensä olen kuitenkin aika kaikkiruokainen.
Ei maistu, eikä syö mieskään, joten ei tarvitse niitä kaupastakaan kotiin kantaa.
En keksi syytä miksi noita pitäisi ylipäätään syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mustekala on älykäs eläin, älykkyys koiran tasoa ellei älykkäämpikin. Niille annetaan koottavia leluja jossain yleisöakvaarioissa ja ne tajuaa heti mitä niillä leluilla pitää tehdä.
Siksi mustelakaa ei pitäisi syödä.
Ja miksihän jotain älykästä ei voi syyä. On lehmäkin älykäs.
Etanoita en ole maistanut mutta kaikki ravut sekä simpukat ja mustekala maistuu oikein hyvin, söisin paljon enemmänkin mutta kun tuppaavat pääosin olemaan hinnakkaita.
Mä vihaan maksan makua. Olen kerran elämässäni maistanut hyvänmakuista maksakastiketta ja se johtui siitä, että maksan maku oli peittynyt täydellisesti kastikkeeseen. Käytännössä olisi ihan sama syönkö maksaa, ostereita taikka jauhelihaa jos itse pääraaka-aine ei maistu ollenkaan.