Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkastuuko peräpukama lopulta

Vierailija
10.10.2018 |

Miten se lähtee pois? Millainen se on lopulta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surkastuu, kuten koko persekin. Haudassa.

Vierailija
2/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene apteekkiin, osta peräpukamalääkettä. On peräpuikkoja ja voiteita. Jos ei auta, lääkäri voi kirjoittaa sellaista mikä auttaa.

Myös jos syöt enemmän kuituja, kakka luistaa paremmin ja pukamat voi helpottaa. Kun muut keinot on kokeiltu, lääkäri voi myös "hirttää" pukaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Sheriproctia iso pakkaus apteekista ja sivele sitä kunnolla 3-4 kertaa päivässä. Pari viikkoa ja ongelma on poissa.

Vierailija
4/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla one mennyt rahaa voiteisiin ja monia kokeiltu. Hirveäää kävellä kun pakarat lipsuu ja saa käydä välillä pyyhkimässä. Pskakin välillä haisee tai ainakin niin kuvittelen. Ei ole pukamille tapahtunut mitään.

Vierailija
5/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pukama olla musta löllykkä?

Vierailija
6/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen pukama ei lähde kuin leikkaamalla. Eli ulkoinen on se joka kasvaa peräaukon iholla ei tule sieltä sisältä ja sitä ei voi työntää peräaukkoon takaisin. Ulkoinen pukamakin voi silti surkastua pienemmäksi.

Vierailija
7/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sisäinen pukama, joka ilmestyi n. 2016.Käytin n. 2vk apteekin peräpuikkoja. Valmistetta en muista. Oireili sen jälkeen silloin tällöin. Varsinkin,jos olin ottanut alkoholia. Nyt se tuntuu kadonneen kevään jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi