Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten ja miestenkin pukeutuminen

onana
09.10.2018 |

kylläpäs pukeutuvat nuoret ja vanhemmatkin naiset surkeasti. muuten voi olla vaikka mitä päällä, mutta sitten lenkkitossut jalassa! kuinka tyylitöntä ja surkuhupaisaa! tuntuu olevan vallitseva trendi.

sama myös tämä Adidas ja Nike ym. brändien mainostaminen omissa vaatteissa. Ostetaan omalla rahalla ja mainostetaan ilmaiseksi. Kuinka tyylitöntä ja tyhmää!

moni nainen nostaisi kauneiskertoimensa komeasti pudottaessaan vaatemerkkien logot pois, ja ne lenkkitossut myös! ei tarvii korkoa olla, mutta jotain tyyliä sentään.

ja Lippalakki! sekin vielä.

että sellasta. klikkaa nuoli alas jos olet Adidaksen tai Niken sätkynukke.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua häiritsee se et uutisten lukija miehet puetaan pukuihin kuin johtajat ja uutisten lukija naiset puetaan sihteereiksi.

Miten niiden naisten sitten pitäisi pukeutua?

ei mitenkään tietysti.

Vierailija
22/22 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteln myös kuinka niin monet vapaaehtoisesti mainostavat noita rikkaiden liikemiehien ylläpitämiä brändejä Adidasta ja Nikea yms...

se on vaan sitä kapitalismin ihannointia.

itse en pysty ottamaan vakavasti henkilöä joka mainostaa jotain vastaavaa brändia vapaaehtoisesti, varsinkaan ilman että saa itse maksua - saati että maksaa itse siitä että saa pitää sellaista päällään ja näyttää vielä julkisesti muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla