Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Mies putsaili kissanvessaa ja tuli kahvipöytään pesemättä käsiä! Yök!
Vierailija kirjoitti:
Eipä monet tapailut ole mihinkään edenneet koska kerron jo hyvin aikaisessa vaiheessa olevani aseksuaali ja että jos päätyisimme vakavaan suhteeseen niin voin joskus seksiä harrastaa hänen vuokseen mutta erittäin usein sitä ei tule koskaan olemaan, eikä varsinkaan vain parin kk tuntemisen aikana. Vain yhden suhteen olen onnistunut löytämään tämän takia mutta mielestäni on parempi olla heti kättelyssä rehellinen eikä tuhlata kummankaan aikaa.
Itse en ole edes aseksuaali mut silti ahdistaa hirveesti miten suurin osa miehistä tuntuu olettavan, että sänkyyn hypätään parin tapaamisen jälkeen. Vakavassa suhteessa voisin harrastaa seksiä useinkin, mutta alkuun haluisin olla lähemmäs puoli vuotta ilman ja vaan tutustua ihmiseen rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä monet tapailut ole mihinkään edenneet koska kerron jo hyvin aikaisessa vaiheessa olevani aseksuaali ja että jos päätyisimme vakavaan suhteeseen niin voin joskus seksiä harrastaa hänen vuokseen mutta erittäin usein sitä ei tule koskaan olemaan, eikä varsinkaan vain parin kk tuntemisen aikana. Vain yhden suhteen olen onnistunut löytämään tämän takia mutta mielestäni on parempi olla heti kättelyssä rehellinen eikä tuhlata kummankaan aikaa.
Onko odotusarvosi se, että toisen tulee elää puutteessa jos haluaa olla sinun kanssasi. Vai sanotko myös heti kärkeen puolisoehdokkaalle, että hän saa ihan luvan kanssa käydä hoitamassa seksuaaliset tarpeensa muualla?
Tämä siis ihan ilman sarvia ja hampaita ja aidosti kysyen, koska minulla (mies) on kokemus suhteesta aseksuaalisen naisen kanssa ja se kariutui aika nopeasti, koska tämän naisen odotus oli että minun pitäisi pysyä uskollisena hänelle samalla kun hänen viettinsä oli mallia "kerran viidessä vuodessa ja sekin minun mielikseni".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli päässyt liian väljäksi.
Jospa vehkeesi on liian pieni
Niinhän se menee, naisela väljähtyy ja miehelä surkastuu vanhemiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes aseksuaali mut silti ahdistaa hirveesti miten suurin osa miehistä tuntuu olettavan, että sänkyyn hypätään parin tapaamisen jälkeen. Vakavassa suhteessa voisin harrastaa seksiä useinkin, mutta alkuun haluisin olla lähemmäs puoli vuotta ilman ja vaan tutustua ihmiseen rauhassa.
Siinä sitten vain odottelemaan. Saat odotella kauan noilla spekseillä.
Ronkelit runk kaa.
Sänkyyn ei ekalla tapaamisella pidä mennä, mutta jos seksuaalista vetovoimaa ylipäätään on, niin kyllä sen alusta asti tuntee hyvin vahvana ja suhteen jatkuvuuden kannalta on hyvä testata asiaa käytännössä. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos ihmiset olisivat puoli vuotta odotelleet joka seurustelukumppanin kanssa ja sitten todenneet, ettei fyysinen puoli toimikaan.
Mies oli hieman liian lyhyt ja tuhti mun makuun. Pahinta oli kuitenkin hänen kyvyttömyytensä kuunnella ja kunnioittaa mun rajoja. Siinä komeinkin muuttuu äkkiä rumaksi.
Mies ei ollut kehityskelpoinen sängyssä. En mä tässä iässä ala enää opettamaan alkeita. N40
Eukko veloitti liikaa per akti. Ja oli vieläpä vaimoni.
Olin todella väsynyt, burnout ja muutto meneillään. Sanoin ettei mulla ole voimia tapailla.
Mies totesi että olen vain kunnon panon tarpeessa.
Ensinnäkin saan kyllä tarvittaessa hyvä seksiä exältäni ja toisekseen seksi on kaikista vähiten mielessä kun ei ole voimia mihinkään.
Tuo lausahdus oli niin typerä, yököttävä ja epäempaattinen että häntä en ainakaan pane vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Ei kenenkään tarvitse antaa vaikka olis sadas tapaaminen, turha olettaa sellaista.
Jos olit seksiä vailla niin miksi et keskustellut asiasta etukäteen? Tuollainen passiivisaggressiivinen kiukuttelu jälkikäteen ei ole nelikymppisen puuhaa.
Mies oli mukava, mutta tyhjä pää. Puhui paljon rahoistaan eri tileillä - oli siis varakas. Mä en koskaan saanut maksaa mitään, kun mentiin jonnekin. Se halusi ostaa yhteisen kodin meille 3 kk:n seurustelun jälkeen. Mä lopetin suhteen siinä kohden. Komea ulkonäkö ei yksin riitä, vaikka olis miljoona tilillä.
Naisella oli läheisiä miespuoleisia kavereita, osa jopa exiä. Totesin, että en halua tuohon joukkoon jatkossa, soronoo.
Mies oli liikaa puhelimella. Someriippuvuus. Sitä en kumppanissa siedä.
Miten nopeasti olette aloittaneet seksin uuden kumppanin kanssa? Itse olen masentunut eikä seksi kiinnosta, mutta hyppääkö porukka sänkyyn miten nopeasti? Ja ikänne myös kiitos.
Tindertreffit kahvilassa, ikäiseni (44 v) miehen kanssa. Miehellä kolme varhaisteini-ikäistä tyttöä. Kerroin että oma tyttöni täytti juuri 18v. Miehen spontaani kysymys siihen: Onko hottis?
Nousin pöydästä ja kahvi jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tindertreffit kahvilassa, ikäiseni (44 v) miehen kanssa. Miehellä kolme varhaisteini-ikäistä tyttöä. Kerroin että oma tyttöni täytti juuri 18v. Miehen spontaani kysymys siihen: Onko hottis?
Hyi kamala
Mies oli jo urautunut ja kompromissien tekeminen oli vaikeaa. Vain minun olisi pitänyt mukautua hänen 'valmiiseen' elämään. Ehkä hän ei oikeasti halunnut mahduttaa minua elämäänsä. Toki tarjosi kynttiläillallisia, ulkomaanmatkoja ja käsilaukkuja hyvitykseksi, mutta minulle ne ovat laihoja palkintoja pikkuvaimon rooliin alistumisesta.
Hän ei ollut todella ymmärtänyt, miksi hänen edellinen avioliittonsa oli purkautunut, ottanut onkeensa ja kasvanut ihmisenä. Hän edelleen piti itseään parempana ja minua/naisia ilmeisesti pinnallisina ja tyhminä, holhottavina, joiden todellisia tarpeita ja toiveita ei tarvitse lopulta ottaa huomioon.Luvataan, lupaus petetään, lohdutukseksi annetaan lahja ja periksi jossakin mitättömässä asiassa, toimintatapaa ei muuteta.
Kyllä hän vaimon vielä löytää. Suomessa on paljon rutiköyhissä oloissa kasvaneita naisia, jotka mieluummin elävät löysässä hirressä kuin ovat köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Leukani loksahti. Onneksi olkoon, että miehen henkinen taso ja oksettavuus selvisi heti eikä 10 vuoden jälkeen.
Nainen oletti ,että minun rahat on myös hänen rahojaan. Ja välillä näytti siltä, että minun rahat oli kokonaan hänen rahojaan. Ei näin.