Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Miehellä oli aina musta huppari ja huppu päässä,kuikki sieltä kuin kilpikonna kolostaan silmälasit vain kiilsi. Ekojen treffien päätteeksi hoki hermostuneena "suudellaanko,suudellaanko?" ja tuli suu töröllä kohti. Suikkasi pienen pusun ja tärisi.
Tyyppi ei kuitenkaan ollut mitenkään älyttömän vastenmielinen ja ajattelin että tapaillaan nyt ja tutustututaan, eihän se maailmanloppu ole jos pussailu hermostuttaa tai viihtyy hupparissa ( tosi asiassa ärsytti se vähän,niinkuin olisi seurustellut jonkun teinijonnen kanssa!)
Viimeisillä treffeillä tuli paikallle kännissä ja kaulassa veitsenmallinen riipus. Siinä vaiheessa alkoi olla tyypistä niin vahvat sarjamu"ja- vibat että heippa vaan Jeffrey Dahmer.
Tapailin naista jonka kanssa seksi ei onnistunut koska minulla ei seissyt.Erosta oli 2vuotta ja tämä oli ensimmäinen suhde sen jälkeen.Olin huolissani ja ajattelin jo tilata aikaa lääkäristä.Sitten suhde loppui ja tapasin jonkin ajan kuluttua nykyisen vaimoni.Hänen kanssa seksi sujuu jai vehje toimii kuin 18vuotiaana.En tiedä mutta kai se oli joku kemia juttu se edellinen.
Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Halusi aina vain sitä tutkia, haistella, nuolla.
Tämä ei ole todellakaan ainoa syy, mutta 1 niistä. Hän oli ihan hauskaa seuraa suurimmaksi osaksi 1/2 v seurustelun aikana, oltiin jo keski-ikäisiä. Mutta hänen tapansa vitsailla vähän väliä, siis lähes joka tapaamiskerralla jotain sellaista mikä vähättelee naista, naisen ja miehen välistä valta-asemaa (tätä en ylipäätään edes ymmärrä miksi tällaisesta edes tarvitsee puhua), pelleili sillä että ikäänkuin hänellä olisi joku henkilökunta tai palvelusväki. Esim aamula kun laitoin tietysti MEILLE molemmille jotain pientä aamupalaa hän vitsailee "henkilökuntaaaaa.... missä mun pekonit ja munakokkeli viipyy"... tai että "ihanaa, sä laitoit MINULLE aamiaista, täällähän on hyvä palvelu jatka samaan malliin. Mä voisinkin tilata illaksi 3 ruokalajin illallisen". 1. Kerran tää meni vitsinä (huonona sellaisena), kun kuulin 3. ja 4. kerta jotain tän suuntasta tai mies huikkaa sohvalta, "henkilökuntaaaas, ottaisin tuoremehua", niin mietin että tästä ei hyvää seuraa.... tähän ympättyä vielä päästeli suustaa muutenkin jotain hiton raamattuun viittaavia äärimmäisen sovinistisia lauseita ja puhui existään tosi halveksuvaan sävyyn. Oli myös kova huomauttelemaan ihan pikkuasioista minun kodissani ja neuvoi mielellään minua esim autolla ajamisessa vaikka ajan n 25 t km vuodessa, kortti ollut 18 vuotiaasta saakka jne. Pelottavia piirteitä.
En kyllä yhtään ihmettele että exänsä oli etsinyt uuden miehen....
Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.
Mies oli käynyt amk:n ja luuli että tutkintonsa on maisteritason tutkinto.
Sosiaalinen kömpelyys, kiusallisuus. En vaan tykännyt siitä mitä jutteli ja miten jutteli.
En tuntenut fyysistä vetoa, kertakaikkiaan pystynyt kuvittelemaan esim. pussailua saatika mitään enempää.
Lopetin naisen tapailun, kun hän alkoi odottaa lasta toiselle miehelle. Tätä ennen oli tapailtu 5 vuoden ajan.
Vierailija wrote:
Sosiaalinen kömpelyys, kiusallisuus. En vaan tykännyt siitä mitä jutteli ja miten jutteli.
En tuntenut fyysistä vetoa, kertakaikkiaan pystynyt kuvittelemaan esim. pussailua saatika mitään enempää.
Miksi siinä tapauksessa kuitenkin tapailit?
Vierailija wrote:
Tapailin naista jonka kanssa seksi ei onnistunut koska minulla ei seissyt.Erosta oli 2vuotta ja tämä oli ensimmäinen suhde sen jälkeen.Olin huolissani ja ajattelin jo tilata aikaa lääkäristä.Sitten suhde loppui ja tapasin jonkin ajan kuluttua nykyisen vaimoni.Hänen kanssa seksi sujuu jai vehje toimii kuin 18vuotiaana.En tiedä mutta kai se oli joku kemia juttu se edellinen.
Jos ei seiso, yleensä syy on naisessa. Siihen ei auta lääkäri.
Vierailija wrote:
Hyvännäköinen ja mukava kaveri, joka ei harjannut hampaitaan. En kehdannut huomauttaa. Kun hän sitten alkoi seurustella toisen naisen kanssa, huomasin, että hampaita oli harjattu ja olin iloinen sen toisen puolesta.
Löysi siis naisen, jonka vuoksi kannatti harjata hampaita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi siinä tapauksessa kuitenkin tapailit?
En minä mitään tapaillut, kerran kävin treffeillä.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Puhui halveksuen eksästään.
Nainen joka puhuu jatkuvasti exästään/ existään on jätettä,toisen elämän jämä.
Elää menneessä kuin dementoitunut mummo..jääköön siis sinne.
Tapailin jonkin aikaa naista, joka piti exäänsä alkoholistina ja luuserina - silti piti häntä elämänsä suurena rakkautena. Kun mies pääsi eroon tästä naisesta, teki loppuun väitöskirjansa ja perusti perheen.
Eli siis olet plösö ja tarvitset massiivisemman miehen, koska normipainoisen miehen rinnalla korostuu se että miten iso olet?
Vierailija wrote:
Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.
Eli siis olet plösö ja tarvitset massiivisemman miehen, koska normipainoisen miehen rinnalla korostuu se että miten iso olet?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvännäköinen ja mukava kaveri, joka ei harjannut hampaitaan. En kehdannut huomauttaa. Kun hän sitten alkoi seurustella toisen naisen kanssa, huomasin, että hampaita oli harjattu ja olin iloinen sen toisen puolesta.
Löysi siis naisen, jonka vuoksi kannatti harjata hampaita.
Millainen niljake ei ole sen arvoinen, että hoitaisi hampaansa, siis ihan itsensä vuoksi? Ai niin, in cel.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yksi oli muutoin todella mukava ja kaikinpuolin hyvä, MUTTA SILLÄ OLI EREKTIO ONGELMIA. Ei siis saanut kovaksi eikä varsinkaan koskaan tullut. Oltiin 20v :D
Erektio-ongelmiakin voi ratkaista, ihan hyvin tuollaisella nuorella (tai vanhemmallakin) miehellä voi olla kyse vain siitä, että pään sisällä jännittää tai stressaa. Jos on "todella mukava ja kaikinpuolin hyvä" niin mieluummin sitä etsisi ratkaisua tuohon ongelmaan kun lähtisi seuraavan matkaan.
Ei halunnut mennä lääkäriin asiasta, sillä oli se joku gyno vai mikä.
Vierailija wrote:
Onhan se tosiaan omituisen näköistä jos mies on laiha ja nainen yli 50 kg ylipainoinen, eli kutakuinkin kaksi kertaa miehen painoinen.
On siinä sekstatessakin tiettyä haastetta.
Sellanen 10-15 annosta keskiolutta JOKA vapaapäivä oli vaan "normaalia rentoutumista ja irtiottoa" hänen mielestään. Matkustaessa kiukutteli kuin taapero jos kaikki ei alkanut heti oluelle menemisellä. Paras matkakohde oli sellainen jossa oli mahdollisimman halpa tuoppi, silmät vaan kiilteli onnesta kun kertasi että siellä ja täällä oli olut 50 senttiä iso tuoppi.
Noista kodinhoito asioistakin pitäisi yhdessä sopia, ei niin, että toinen tekee niin kuin haluaa.