Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7781/9826 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi eksänsä hyväksikäyttää itseään taloudellisesti ja laittoi eksän muutenkin minun edelleni.

Vierailija
7782/9826 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ja mukava kaveri, joka ei harjannut hampaitaan. En kehdannut huomauttaa. Kun hän sitten alkoi seurustella toisen naisen kanssa, huomasin, että hampaita oli harjattu ja olin iloinen sen toisen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/9826 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että mukavempi tehdä asiat oman aikataulun mukaan. Pidän kämpän siistinä ja tykkään kokata ja pestä omat pyykit jne. mutta yhdessä asuessa tietysti nainen päätti ottaa ohjat miten hommat hoidetaan ja millon ja aina piti mennä sen aikataulujen mukaan joka rupesi kyllästyttämään joten aloin sitten sinkuksi ja yllättäen kaikki v***tus hävisi ja kämpässä on rento ilmapiiri vaikka edelleen siivoan kerran viikossa koko lukaalin ja kaikki hommat nyt itse. en vain sovellu yhdessä eloon. Mukavempi tehdä kotityöt kun kukaan ei nalkuta ja muutenkin kaikki sujuu sulavammin.

Vierailija
7784/9826 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nainen, jonka kanssa olin ollut vähän romanttisissa väleissä sanoi ohimennen, että sillä on ollut seksiä 20 miehen kanssa. Olin yksi niistä. Tuli vaan likainen ja käytetty olo, enkä halunnut olla enää missään tekemisissä sen ihmisen kanssa. Olin varmaan tunnin suihkussa pesemässä itseäni sen jälkeen. Ymmärsin, että en halua elämääni enää ihmisiä, jotka käyttävät deittiappseja. Olen mieluummin loppuelämäni yksin kuin sellaisen ihmisten kanssa, jotka käyttävät tai ovat käyttäneet deittiappseja. Niillä ihmisillä ei koskaan ole terveitä ihmissuhteita. 

Vierailija
7785/9826 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erakko kirjoitti:

Huomasin että mukavempi tehdä asiat oman aikataulun mukaan. Pidän kämpän siistinä ja tykkään kokata ja pestä omat pyykit jne. mutta yhdessä asuessa tietysti nainen päätti ottaa ohjat miten hommat hoidetaan ja millon ja aina piti mennä sen aikataulujen mukaan joka rupesi kyllästyttämään joten aloin sitten sinkuksi ja yllättäen kaikki v***tus hävisi ja kämpässä on rento ilmapiiri vaikka edelleen siivoan kerran viikossa koko lukaalin ja kaikki hommat nyt itse. en vain sovellu yhdessä eloon. Mukavempi tehdä kotityöt kun kukaan ei nalkuta ja muutenkin kaikki sujuu sulavammin.

Itselläni on samaa. Veikkaisin, että nykyään yksi este pariutumisille on juuri tämä, että halutaan tehdä asiat oman pään mukaan, koska muuten alkaa tuntua rajoittavalta. Joko se toinen on alistuja, joka mukautuu toisen tahtoon tai sitten yhteiseloa ei tule.

Vierailija
7786/9826 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että väsyin olemaan se odottava, huomioiva, luotettava ja kunnioittava osapuoli saaden itse vain valheita, venkoilua, huomaamattomutta ym.

Jos itse ole suhteessa reilulla menolla, odotan sitä myös kohdistuen itseeni toiselta.

Vierailija
7787/9826 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks valehteli ettei käytä huumeita, mutta paljasti sitten että kun juo, käyttää koksua :D Olin siis sanonut etukäteen, että estäisin hänet saman tien. Luuli varmaan että olisin kerennyt kiintymään jo.

Yksi oli muutoin todella mukava ja kaikinpuolin hyvä, MUTTA SILLÄ OLI EREKTIO ONGELMIA. Ei siis saanut kovaksi eikä varsinkaan koskaan tullut. Oltiin 20v :D

Yksi sanoi yhdessä kohtaa, että saisin parempaa. Iso redflag jos alkuun sanoo tollaista. Nyt seurustelee ja yrittää samaa aikaa jutella minulle.. Ex-säädölleen.. Mulle ehdoton nounou jutella suhteessa exille tai vanhoille panoille.

Vierailija
7788/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks valehteli ettei käytä huumeita, mutta paljasti sitten että kun juo, käyttää koksua :D Olin siis sanonut etukäteen, että estäisin hänet saman tien. Luuli varmaan että olisin kerennyt kiintymään jo.

Yksi oli muutoin todella mukava ja kaikinpuolin hyvä, MUTTA SILLÄ OLI EREKTIO ONGELMIA. Ei siis saanut kovaksi eikä varsinkaan koskaan tullut. Oltiin 20v :D

Yksi sanoi yhdessä kohtaa, että saisin parempaa. Iso redflag jos alkuun sanoo tollaista. Nyt seurustelee ja yrittää samaa aikaa jutella minulle.. Ex-säädölleen.. Mulle ehdoton nounou jutella suhteessa exille tai vanhoille panoille.

"Yksi oli muutoin todella mukava ja kaikinpuolin hyvä, MUTTA SILLÄ OLI EREKTIO ONGELMIA. Ei siis saanut kovaksi eikä varsinkaan koskaan tullut. Oltiin 20v :D"

Olitte silti 20v vaikka oli impo, kävit siis viaraisa.

Vierailija
7789/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka oli vain seksinperässä ja alkoi pitää lopulta minua itsestäänselvyytenä.

Vierailija
7790/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi oli muutoin todella mukava ja kaikinpuolin hyvä, MUTTA SILLÄ OLI EREKTIO ONGELMIA. Ei siis saanut kovaksi eikä varsinkaan koskaan tullut. Oltiin 20v :D"

Ikinä en oo pettänyt enkä tuu pettämään :) Jos seksiä harrastais muualla nii tottakai mitä välii sitten jos toisen muna ei toimi, mutta en halua avointa suhdetta. Nimenomaa koska oltiin noin nuoria, niin löysin erittäin mukavan kellä toimi senkin edestä :D

Vierailija
7791/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusinkin että ymmärsit väärin, oltiin 20 vuotiaita :D ei 20v yhdessä.. Tapailtiin pari kk

Vierailija
7792/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuu tapailtua ketään kertaa tai kahta enempää. Ei vaan kiinnostus herää.

Vierailija
7793/9826 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen halusi muuttaa luokseni viikon tapailun jälkeen. Luulin, että pelleili, mutta tosissaan oli Suhde loppui siihen.

Toisella paikkakunnalla asuvan kanssa viestiteltiin ja hän ennen tapaamista suunnitteli asuvansa luonani jokatoinen viikko, kun lapset toisella vanhemmalla. Lisäksi kysyi, että olenhan tosissani hänen kanssaan, mikäli saapuu treffeille paikkakunnalleni. Alkoi ahdistamaan, joten emme tavanneet ollenkaan.

Vierailija
7794/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo hyvinkin keski-ikäinen juuri eronnut mies osoittautuikin emotionaalisesti lapsen tasolle jääneeksi, osittain varmaan aikoinaan tapahtuneen pahan koulukiusaamistaustansa takia. Onneksi minulla ei ole ko asiasta kokemusta, mutta kun vajaan vuoden seurasin hänen käyttäytymistään ja kommunikointityyliä niin mietin että olikohan hän itse se koulukiusaaja..... tai sitten niinpäin että jos on aina tuollainen ollut niin empä ihmettele yhtään että on kiusattu. Oli niin v mäinen huomauttelija, näpäyttelijä ja toisia halveksuva kuin vaan voi aikuinen olla.

Huomasi että on elänyt naisten ja teinityttöjen ympäröimänä koko ikänsä. Seura tekee kaltaisekseen. Minä siis seurustelin kiukuttelevan teinitytön kaltaisen miehen kanssa.

Lähes kaikki oleminen ja tekeminen keskittyi häneen, hänen aikatauluihin, hänen siihen ja hänen tähän. Välillä tuntui että minä olen täysin yksin se joka pitää tätä suhdetta yllä ja kasassa, teen sen eteen jotain, mietin, suunnittelen, organisoin ja usein maksoinkin kaiken arjesta poikkeavat esim vk loppumenot. Muuten olisimme vaan katsoneet telkkaria ja ehkä käyty vähän ulkoilemassa.

Huomasin hyvin pian, alle puolen vuoden, ettei tästä tule mitään, vaikka välillä oli mukavaakin ja olihan hänessä hyviäkin puolia, niin ei hänestä olisi ikinä ollut mihinkään järkevään suhteeseen, enkä halua rinnalleni mitään heikkoitsetuntoista ja rikkinäistä "teiniä" jolla ei ole edes elämän perusasiat kunnossa. 

Vierailija
7795/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Erektio-ongelmiakin voi ratkaista, ihan hyvin tuollaisella nuorella (tai vanhemmallakin) miehellä voi olla kyse vain siitä, että pään sisällä jännittää tai stressaa. Jos on "todella mukava ja kaikinpuolin hyvä" niin mieluummin sitä etsisi ratkaisua tuohon ongelmaan kun lähtisi seuraavan matkaan.

Vierailija
7796/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen terveitsetuntoisen ja hyvätahtoisen kumppanin joka ei lähtökohtaisesti halveksi naisia. Tarvitsen miehen, en hiirtä. 

Itse olen hyvinkin itsenäinen ja itseellinen, koulutettu ja omillani pärjäävä joten tarvitsen sellaisen miehen joka ei odota minusta kodinhoitajaa, palvelijaa itselleen, hänen tukijaa, elättäjää ja pönkittäjää vaan täysivertaisen kumppanin ja rakastetun.

Vain meikäläisen tuurilla voi käydä niin että pitkän yksinolon (4v) jälkeen vihdoin löysin kivannäköinen miehen jonka kanssa synkkasi heti, puolin ja toisin tunsimme heti vetovoimaa. No, muutamassa kk hänestä kuoriutui juuri noiden yllä kirjoittamieni tarpeiden täysi vastakohta.

Ei valitettavasti päässyt jatkoon

Vierailija
7797/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän öinen piereskely riitti. Oli kuin olisi ollut mätänevän kaatopaikan vieressä.

Vierailija
7798/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on pikkuongelma. Käsilläkin tekee ihmeitä. Ja suu avuksi.

Vierailija
7799/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppas ja oli impo.

Vierailija
7800/9826 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionaalinen estyneisyys.