Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7541/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän orastavasta parisuhteesta kehkeytyi miehelle jokin yksityinen henkisen kasvun prosessi, jossa hän kääntyi sisään päin "käsittelemään ongelmiaan". Hohhoijaa.

Vierailija
7542/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut silikoneista?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks jannu survoi ekoilla treffeillä mun sormeen (ei nyt sentään nimettömään vaan etusormeen) väkisin liian pienen sormuksen,se ei meinannut irrota ja myyjä oli kiukkuinen kuin ampiainen (torilla on kesäsunnuntaisin ns jättikirppis jossa kiertelimme kahvit käsissä ja yksi nainen möi korujaan). Kun sain korun pois totesin että kiitti tää oli tässä.

Toinen kundi juoksi partsilla röökillä ja supatteli jotain kännykkäänsä, sanoi ettei se ollut kukaan kun kysyin kenen kanssa puhuu. Oli tokat ja ja viimeiset treffit.

Ja sit oli kundi jolla sissijuustoinen limainen ja vielä hirmu pieni kalu, olin oksentaa kun  avasin vetoketjun ja se haisunakki oli siinä nenän edessä (kundi kulki kommandona), halut hävisi aika tehokkaasti niin seksiin kuin suhteen jatkamiseenkin.

Sori tästä tuli nyt "näin tuhoat suhteen heti alkuunsa"-lista.

Miksi pitää mainita "pieni kalu", ikinä? Miehet ei voi sille mitään. Ei me naisetkaan voida esim. rintojen tai tarakan koolle mitään. Aina kun kuulen jonkun mollaavan pieniä rintoja sydämeni vajoaa vähän. Itselläni pienet rinnat. Minä en voi sille mitään.

En todellakaan laittaisi mitään silikonia. Pahempiakin ongelmia on olemassa kuin liian pienet. Enkä minkään miehen takia ikinä tule tekemään sitä.

Laita itse silikonit tiedät minne.

Miksi kaiken pitää olla suurta? Oletko koskaan miettiny sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa oli alusta asti epämääräinen huono olo. Mies oli mukava, mutta hyvin itsekeskeinen ja melko naiivi. Pakko se oli lopettaa. Ei kyllä ole yhtään "voimaantunut" olo. Enemmänkin harmittaa syvästi. Harmittaa kun pitää laittaa koko yksilö vaihtoon kun siitä paljastuu valuvikoja. Ja 'pitää laittaa', eli jos sitä yhdessäoloa värittää jatkuva huono olo niin eihän sitä ole syytä jatkaa, varsinkaan kun keskustelut ei johda mihinkään.

Menneisyys tuntuu h u o raa miselta, kun siellä on kiintynyt useaan kumppaniin. Ja sitten ne suhteet ovat tulleet päätökseen, syystä taikka toisesta. Eikun seuraavaa yksilöä kehiin. Mutta jos ei keskustelemalla ongelmat ratkea, niin viisainta on lopettaa. Kaksi tarvitaan toimivaan parisuhteeseen. Elämä on karua.

Ehkä sinun olisi hyvä asennoitua eri tavalla ihmissuhteisiin ja ihastumiseen. Ei se ole mitään h u o raamista (hyi miten kamala sanakin) että tutustuu ja ihastuu, ja jättää kumppanin jos se ei tunnukaan hyvältä. Se on vaan järkevää jos osaa erota. Yksi pitkä parisuhde ei ole mikään absoluuttinen hyvin eletyn elämän merkki. Meillä kaikilla on omat tarinamme ja polkumme.

Vierailija
7544/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Narsisti tai yksinkertainen

Jos ajatellaan 2h x 5pv tekee 10h

Jos juopottelun, eiku sori, kavereiden kanssa chillaamisen aloittaa pe klo 18 ja lopettaa klo 24 ja sama lauantaina, tekee yhteensä 12h.

Kumman valitset?

Vierailija
7545/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulle sanottiin, että yks syy tapailun lopettamiseen oli se, että sillä ei ollut kaulaa.

Vierailija
7546/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitti koko ajan vaatteistani,ihmetteli miten 40vuotiaalla naisella on samanlaisia vaatteita kuin 15vuotiaalla tyttärellään. Ja kyse oli jostain farkuista ja hupparista. 

Puri kynsiään ja sylki kynnen paloja lattioille,hörppi kahvia juodessaan niin äänekkäästi ettei edes vaarini huonosti istuvien tekarien kanssa ollut saanut moista meteliä aikaan ja kävi vessassa ovi auki.

Ei tapailtu kauan.

Vierailija
7547/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tykänyt kakkosesta.

Tämä voi oikeasti olla haastava juttu. Monelle miehistä anaaliseksi on todella tärkeä osa monipuolista seksiä ja voivat kyllästyä pelkkään vaginaan. Nainen taas voi kyllästyä siihen jatkuvaan anaalin pyytämiseen.

Jonkinlainen kompromissi täytyisi saada aikaiseksi, esim vaikka kerran viikossa maksimissaan anaalia.

Kyllä se on vain kultuurin opettama "tarve" miehille. Ei tarvitse mennä kovin montaa vuosikymmentä taaksepäin kun anaali on melkoinen erikoisuus eikä juuri kukaan normimies ajatellut sitä tarvitsevansa hyvän seksielämään. Ja se oli vielä aikaa jolloin ihmiset harrastivat keskimäärin enemmän seksiä kuin nykypolvet.

En siis sano että anaalissa olisi mitään pahaa jos molemmat sitä haluavat mutta se että se olisi jotenkin pakollista jotta seksiin ei kyllästy on kyllä aika lailla liioiteltua.

Anaaliseksin vaatiminen on naisen alistamista. Eipä tarvitse ihmetellä seksimäärien vähenemistä kun miehen seksi on naisen loukkaamista. Miksi ihmeessä nainen haluaisi sellaista? Miehet pilaa seksinkin.

Olen ollut naimisissa naisen kanssa, joka pystyi saamaan klitorista koskettamatta orgasmin ratsastamalla anaaliseksin aikana. Olen myös ollut naimisissa naisen kanssa, jonka mielestä anaaliseksin ajatuskin oli kammottava. Kummankin kanssa oli hyvää seksiä.

Suorana vastauksena kysymykseesi: nainen haluaa anaaliseksiä, jos kokee sen seksuaalisesti kiihottavaksi. Kaikki naiset eivät koe anaaliseksiä seksuaalisesti kiihottavana, joidenkin mielestä se on jopa mukavampaa kuin vaginaaliseksi.

Oliko muuta kysyttävää?

Kysyikö joku sinulta yhtään mitään. Aah, sun oma kokemus! No nyt saatiin oikeaa tietoa, kiitos totuudesta!

Vierailija
7548/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cake Make kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

50 kymppinen :""""""DDDDD oletko ihan v:n vajaa?

Ja miksi esität mieķķosta????

Vierailija
7549/9826 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vei minut syömään omin sanojensa mukaan kaupungin parhaaaseen kebabpaikkaan. No mun ruoka oli kylmää ja pirun tulista. Sanoin miehelle että ihan  kylmää,mies ei uskonut kunnes äkkiä iski haarukkansa lautaselleni ja maistoi jolloin myönsi että joo on se kylmää. En tykännyt yhtään kun oli uittanut suussaan ollut haarukkaa ruuassani, sanoin en voi syödä tätä enempää.

Sitten mies alkoi höpöttää Stanger Stings (miten se kirjoitetaan) sarjasta,sanoin etten ole katsonut, mies ei välittänyt  paasasi vaan sarjan juonenkäänteistä. 

Ruuan päälle  mies alkoi kääntää sätkää,oksetti katsoa kun se nuoli sätkäpaperia ja suussa oli ruuantähteitä. Juoksin karkuun ennenkuin koetti pussata.

Minkä hełvețın takia et osaa käyttää sanaa ETTÄ????

Vierailija
7550/9826 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannet rehvit. Mies oli siihen ollut ihan  asiallinen ja siksi suostuin yökylään maalla sijaitsevaan oktaloonsa.Kun saavuin mies oli selvästi juopunut mutta mietin että ok,viikonloppu ja olihan minullakin viinipullo mukana. Mies oli tehnyt ruokaa,oikein hyvää lasagnea. Avattiin tuomani viinipullo ja ruuan jälkeen mies ehdotti että siirtyisimme ulos istuskelemaan. Otti mukaan sekä viinipullon että oluttölkin. Poistuin wc:hen ja palatessani mies jo viiniä suoraan pullon suusta! Oli myös laittanut musiikkia soimaan minikajarista äänet täysillä, raskasta heviä joka ei ole makuuni. Oli vaikea jutella kun kajari oli pöydällä välissämme. 

Äkkiä mies alkoi huitoa puskaan päin että katso tuolla on Pekka hänen lemmikkisiilinsä ja lähti hakemaan sisältä kissanruokaa siilille. Oli niin humalassa että kaatui puskaan kädessään juuri täyttämänsä kuppi. Siili juoksi karkuun. Minä sitten täytin kupin uudelleen jotta "Pekka"sai iltaruuan. 

Kun hyttysiä alkoi olla liikaa siirryimme sisälle. Mies meni suihkuun ja palasi luokseni pelkkä pyyhe yllään,koettaen sevästi tehdä vaikutusta vaikka solkkasi ja törmäili huonekaluihin.Löydettyään tiensä sohvalle mies koetti suudella ja vielä kielen kanssa,en innostunut ja ehdotin elokuvaa. Aloimme sitten katsoa  jotain aika tylsää elokuvaa ja yhtäkkiä mies alkoi kuorsata järkyttävän kovaa. Oli sammunut siihen sohvalle. Siirryin makuuhuoneeseen miehen sänkyyn nukkumaan ja yöllä havahduin kun mies rojahti päälle! Kutsui vielä Tiinaksi vaikka nimeni on Anne.

Aamulla ei muistanut mitään ja kiisti kutsuneensa minua väärällä nimellä tai pyörineensä puskissa. Lähdin kotiin ja tapasimme vielä kerran, nopeasti,vaivautuneissa tunnelmissa eräässä kaupungin kahvilassa mutta juttu oli jo kuivunut kasaan.

Vierailija
7551/9826 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun olen lukenut ja omaa kokemusta miettinyt, niin olen ihan oikeasti sitä mieltä, että jokaisen kannattaisi jossain vaiheessa juottaa se puolisoehdokas humalaan (voi itse kans olla kännissä, mutta sen verran selvä, että tajuaa missä mennään). Paljastaa nimittäin todella paljon. Alkoholi yleensä laskee niitä estoja ja todelliset tunteet tulevat pintaan. 

Yksi tällainen nörtähtävä mies (tykkään nörteistä), joka selvinpäin todella mukava, mutta sitten kännissä tuleekin niitä ikäviä puolia ilmi. Kauhea öykkäröinti jos joku ei toiminut niin kuin hän halusi. Myös alkoi raivoamaan toiselle miehelle kuinka "varastit minun naiseni" vaikka tämä mies oli ollut sen naisen kanssa tyylin 5 vuotta. 

Toinen hiljainen ja mukava. Sitten kun oli humalassa, niin alkoi tulla hyvin huonosti peiteltyä naisvihaa. Kuinka kaikki hänen ongelmansa ovat naisten pinnallisuuden vika ja kuinka minä pelaavana naisena olen joku tekonörtti tissitörkky. 

Kolmas isokokoinen hieman pelottavan näköinen hevimies, joka osasi olla äänekäs. Pidin aluksi vähän ärsyttävänä. Kännissä halusi kuitenkin vain halailla ihmisiä sukupuolesta riippumatta, joskus meinasi saada turpaan toisilta (vissiin homofobisilta) miehiltä. Aivan ihana. En olisi tämän tyypin kanssa varmaan ikinä päätynyt yhteen ellei oltaisi tavattu baari-iltana ja olisin todistanut hänen perimmäistä luontoaan. 

Todella typerä viesti. Ensinnäkin alkoholi ei mitään todellista luonnetta paljasta, vaan voi tehdä päinvastoin. Joillekin ei alkoholi vaan sovi, ei se kerro ihmisen luonteesta mitään. Vai seuraavaksi pitää vetää vähän koksua tai amfetamiinia että saa todellisen luonteen esiin? Täysin idioottimainen ajatus.

Toiseksi ei se ole homofobista ettei tykkää jos joku tulee yhtäkkiä halaamaan. Vai oletko sinä miesfobinen jos joku mies tulee yhtäkkiä kysymättä halaamaan ja sinä estät sen tai suutut siitä? eiköhän jokaisella ole oikeus koskemattomuuteen.

Vierailija
7552/9826 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osannut uida

Vierailija
7553/9826 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun olen lukenut ja omaa kokemusta miettinyt, niin olen ihan oikeasti sitä mieltä, että jokaisen kannattaisi jossain vaiheessa juottaa se puolisoehdokas humalaan (voi itse kans olla kännissä, mutta sen verran selvä, että tajuaa missä mennään). Paljastaa nimittäin todella paljon. Alkoholi yleensä laskee niitä estoja ja todelliset tunteet tulevat pintaan. 

Yksi tällainen nörtähtävä mies (tykkään nörteistä), joka selvinpäin todella mukava, mutta sitten kännissä tuleekin niitä ikäviä puolia ilmi. Kauhea öykkäröinti jos joku ei toiminut niin kuin hän halusi. Myös alkoi raivoamaan toiselle miehelle kuinka "varastit minun naiseni" vaikka tämä mies oli ollut sen naisen kanssa tyylin 5 vuotta. 

Toinen hiljainen ja mukava. Sitten kun oli humalassa, niin alkoi tulla hyvin huonosti peiteltyä naisvihaa. Kuinka kaikki hänen ongelmansa ovat naisten pinnallisuuden vika ja kuinka minä pelaavana naisena olen joku tekonörtti tissitörkky. 

Kolmas isokokoinen hieman pelottavan näköinen hevimies, joka osasi olla äänekäs. Pidin aluksi vähän ärsyttävänä. Kännissä halusi kuitenkin vain halailla ihmisiä sukupuolesta riippumatta, joskus meinasi saada turpaan toisilta (vissiin homofobisilta) miehiltä. Aivan ihana. En olisi tämän tyypin kanssa varmaan ikinä päätynyt yhteen ellei oltaisi tavattu baari-iltana ja olisin todistanut hänen perimmäistä luontoaan. 

Todella typerä viesti. Ensinnäkin alkoholi ei mitään todellista luonnetta paljasta, vaan voi tehdä päinvastoin. Joillekin ei alkoholi vaan sovi, ei se kerro ihmisen luonteesta mitään. Vai seuraavaksi pitää vetää vähän koksua tai amfetamiinia että saa todellisen luonteen esiin? Täysin idioottimainen ajatus.

Toiseksi ei se ole homofobista ettei tykkää jos joku tulee yhtäkkiä halaamaan. Vai oletko sinä miesfobinen jos joku mies tulee yhtäkkiä kysymättä halaamaan ja sinä estät sen tai suutut siitä? eiköhän jokaisella ole oikeus koskemattomuuteen.

No siinä mielessä ne ovat varmaan niitä todellisia ajatuksia jos alkaa kännissä solvata ja riehua. Mutta voi se silti viedä kauan että totuus tulee ilmi, ihan pari ryyppäysiltaa ei vielä kerro mitään.

Vierailija
7554/9826 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pieni muna.

Vierailija
7555/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilin miehen pakaroita ja koskettelin kiusoitellen peppureikää kun sormiini osui perskarvoissa roikkuva kikkare. Meni seksihalut ja halut jäädä yöksi,sopersin jotain kultakalan kastelusta puin ja häivyin.

Vierailija
7556/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän orastavasta parisuhteesta kehkeytyi miehelle jokin yksityinen henkisen kasvun prosessi, jossa hän kääntyi sisään päin "käsittelemään ongelmiaan". Hohhoijaa.

Omia ongelmiaan prosessoi myös minun entinen puoliso, kaikki huomio olisi pitänyt kääntyä häneen ja häntä tukea sekä ymmärtää. Minun tarpeet ohitettiin tai ne eivät olleet niin tärkeitä.

Vierailija
7557/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilastoa tästä ketjusta ja yleisin syy tapailun loppumiseen on ollut naisen alapään väljyys, lemu tai kuvottava ulkonäkö.

Vierailija
7558/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Aah, mä tiedän sut! Soitit silloin joskus siinä Hansonissa! Oli ne kyl söpöi poikii, mut het näki et vanhemmaks ku kasvavat nii tuo poikamaisuus tulee oleen täys turn off aikuses miehes.

Vierailija
7559/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että naisten päät kääntyy itsekin kääntäisin pois päin, kun jo pelkkä kuvaus alkaa oksettamaan!

Vierailija
7560/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannet rehvit. Mies oli siihen ollut ihan  asiallinen ja siksi suostuin yökylään maalla sijaitsevaan oktaloonsa.Kun saavuin mies oli selvästi juopunut mutta mietin että ok,viikonloppu ja olihan minullakin viinipullo mukana. Mies oli tehnyt ruokaa,oikein hyvää lasagnea. Avattiin tuomani viinipullo ja ruuan jälkeen mies ehdotti että siirtyisimme ulos istuskelemaan. Otti mukaan sekä viinipullon että oluttölkin. Poistuin wc:hen ja palatessani mies jo viiniä suoraan pullon suusta! Oli myös laittanut musiikkia soimaan minikajarista äänet täysillä, raskasta heviä joka ei ole makuuni. Oli vaikea jutella kun kajari oli pöydällä välissämme. 

Äkkiä mies alkoi huitoa puskaan päin että katso tuolla on Pekka hänen lemmikkisiilinsä ja lähti hakemaan sisältä kissanruokaa siilille. Oli niin humalassa että kaatui puskaan kädessään juuri täyttämänsä kuppi. Siili juoksi karkuun. Minä sitten täytin kupin uudelleen jotta "Pekka"sai iltaruuan. 

Kun hyttysiä alkoi olla liikaa siirryimme sisälle. Mies meni suihkuun ja palasi luokseni pelkkä pyyhe yllään,koettaen sevästi tehdä vaikutusta vaikka solkkasi ja törmäili huonekaluihin.Löydettyään tiensä sohvalle mies koetti suudella ja vielä kielen kanssa,en innostunut ja ehdotin elokuvaa. Aloimme sitten katsoa  jotain aika tylsää elokuvaa ja yhtäkkiä mies alkoi kuorsata järkyttävän kovaa. Oli sammunut siihen sohvalle. Siirryin makuuhuoneeseen miehen sänkyyn nukkumaan ja yöllä havahduin kun mies rojahti päälle! Kutsui vielä Tiinaksi vaikka nimeni on Anne.

Aamulla ei muistanut mitään ja kiisti kutsuneensa minua väärällä nimellä tai pyörineensä puskissa. Lähdin kotiin ja tapasimme vielä kerran, nopeasti,vaivautuneissa tunnelmissa eräässä kaupungin kahvilassa mutta juttu oli jo kuivunut kasaan.

Huutonaurua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän