Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7521/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen varustuksen koko vaikuttaa paljon, valitettavaa kun tiedän ettei mies sille mitään voi.

Sen takia miehen pitäisikin panostaa siinä tapauksessa muihin asioihin, mutta on aika turn off jos mies on tylsä ja sottainen ja vielä pieni varustuskin.

Se on kyllä aika yhdentekevää kuinka pitkän listan jatkeeksi varustuksen pienuuden lisää. Sen voi jättää mainitsematta. Sillä kun ei loukkaa vain kantajaansa vaan kaikkia muitakin joilla on sama tilanne.

Vierailija
7522/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen varustuksen koko vaikuttaa paljon, valitettavaa kun tiedän ettei mies sille mitään voi.

Sen takia miehen pitäisikin panostaa siinä tapauksessa muihin asioihin, mutta on aika turn off jos mies on tylsä ja sottainen ja vielä pieni varustuskin.

Se on kyllä aika yhdentekevää kuinka pitkän listan jatkeeksi varustuksen pienuuden lisää. Sen voi jättää mainitsematta. Sillä kun ei loukkaa vain kantajaansa vaan kaikkia muitakin joilla on sama tilanne.

Ei ole tarkoitus sinulle henkilökohtaisesti motkottaa, vaan yleisesti. Omassa lähipiirissä muutama mies yrittää olla hauska selittämällä toisten miesten machoilevaa huonoa käytöstä munan pienuudella. Tai että jos on hieno auto niin muna on pieni. Ihan hirveää, kirjaimellisesti vyön alle lyömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7523/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valehteli.

Vierailija
7524/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä luoda taksonomia arvosanoin 4-10 eri kategorioineen miehille. Esim. Kategorioina: Vanilja,suihinanto,nuoleminen,anaali,kakka/pissaseksi jne.

Vierailija
7525/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna!

Tarvitseeko lisätä?

Vierailija
7526/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä ei vaan kemiat kohdanneet, vaikka muuten viihdyttiin kyllä hyvin toistemme seurassa. Ehdotin naiselle että oltaisiin jatkettu kavereina, mutta hän sanoi ettei halunnut olla "vain ystäviä" kanssani, joten ei olla enää tavattu.

M34

Vierailija
7527/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa tuntui iso maha omaani vasten. Ei kiitos.

Vierailija
7528/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään yhtä paha on sekin, jos varustus on liian iso. Jostain syystä siitä mainitaan hyvin harvoin, mutta jos varustus on liian iso, niin tietyt asiat eivät vaan onnistu.

Vierailija
7529/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli sitten molemmilla masua.

Vierailija
7530/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi+ mielenterveysongelmat

Vierailija
7531/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut nähdä,suudella ja nuolla naisen peräaukkoa muutaman tapaamisen jälkeen,mutta kieltäytyi ja haukkui pervoksi. Se oli sitten siinä,morjens.

Kätevä mies olisit ollu, kun ois säästyny vessapaperia.

Vierailija
7532/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi jota kutsui vilkkaaksi seuraelämäksi.

Vierailija
7533/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisuus. Kaunis kuin mikä muttei yhtään mitään puhuttavaa.

Vierailija
7534/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut silikoneista?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks jannu survoi ekoilla treffeillä mun sormeen (ei nyt sentään nimettömään vaan etusormeen) väkisin liian pienen sormuksen,se ei meinannut irrota ja myyjä oli kiukkuinen kuin ampiainen (torilla on kesäsunnuntaisin ns jättikirppis jossa kiertelimme kahvit käsissä ja yksi nainen möi korujaan). Kun sain korun pois totesin että kiitti tää oli tässä.

Toinen kundi juoksi partsilla röökillä ja supatteli jotain kännykkäänsä, sanoi ettei se ollut kukaan kun kysyin kenen kanssa puhuu. Oli tokat ja ja viimeiset treffit.

Ja sit oli kundi jolla sissijuustoinen limainen ja vielä hirmu pieni kalu, olin oksentaa kun  avasin vetoketjun ja se haisunakki oli siinä nenän edessä (kundi kulki kommandona), halut hävisi aika tehokkaasti niin seksiin kuin suhteen jatkamiseenkin.

Sori tästä tuli nyt "näin tuhoat suhteen heti alkuunsa"-lista.

Miksi pitää mainita "pieni kalu", ikinä? Miehet ei voi sille mitään. Ei me naisetkaan voida esim. rintojen tai tarakan koolle mitään. Aina kun kuulen jonkun mollaavan pieniä rintoja sydämeni vajoaa vähän. Itselläni pienet rinnat. Minä en voi sille mitään.

Vierailija
7535/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä ei vaan kemiat kohdanneet, vaikka muuten viihdyttiin kyllä hyvin toistemme seurassa. Ehdotin naiselle että oltaisiin jatkettu kavereina, mutta hän sanoi ettei halunnut olla "vain ystäviä" kanssani, joten ei olla enää tavattu.

M34

Mitä tuo meinaa, että sängyssä ei kemiat kohtaa? Tehdäänkö tuollainen johtopäätös yhden seksikerran perusteella?

Vierailija
7536/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Narsisti tai yksinkertainen

Vierailija
7537/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhden naisen tapailun reilun kuukauden jälkeen koska

- Erilainen huumorintaju

- En jaksa lapsiperhe elämää, enkä introverttinä jaksa kokoajan hulinaa koska itse tehnyt aina mitä huvittaa

- Erilainen käsitys päihteidenkäytöstä, perjantain pari saunakaljaakin oli liikaa, huoh. Ei puhettakaan että voisin ikipäivänä ilmoittaa että olen myös hyvin avoin hampulle, joka aikanaan kolikolla arpomalla kiellettiin.

- Hänellä ei ollut mikroa

- Aivan ääirpään leffamaut, minä katsoisin kauhua ja räiskintää, hän ällö romanttista glorifioitua tanssi näytelmä romanssi pskaa.

- Olen aamu ihminen ja alan "rentoutumaan" iltapäivästä, eli vetäydyn tupaan ja kauhukseni selvisi että hän tykkää käydä jopa uimassa, kitkeä kukkapenkkejä yms yms yö aikaan

Listaa voisi vielä jatkaa mutta nuo nyt ainakin tuli ekana mieleen

Vierailija
7538/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut silikoneista?

Ensinnäkin, silikonit maksavat paljon eikä monilla todellakaan ole sellaisiin varaa ja vaikka olisikin, niin ainakin itse keksin monia, monia muita asioita joihin mieluummin käyttäisin rahani.

Toiseksi, en ymmärrä miksi kukaan ehdoin tahdoin haluaisi leikkaukseen, joka ei ole millään tavalla välttämätön. Pelkkä nukutus on ristialtista, itse leikkauksesta ja siitä johtuvista mahdollisista komplikaatioista puhumattakaan. Toipumisaikana voi myös ilmetä ongelmia.

Kolmanneksi, implantit yleisesti ottaen ovat suuri terveysriski, ne eivät kuulu ihmisen elimistöön ja ne voivat aiheuttaa monenlaisia terveysongelmia tulevaisuudessa. Jos rintoja todella haluaa kirurgian avulla suurentaa, rasvansiirto on paljon parempi vaihtoehto, toki riskitöntä sekään ei ole.

Vierailija
7539/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat vain yhdet tinder-treffit joskus vuosikausia sitten, mutta... Kuvissa äijä oli komean ja timmin näköinen, mutta livenä pönäkkä. Itse olen urheilullinen ja hoikka, joten samanlainen elämäntyyli on tärkeä.

Treffeillä katsottiin mun luona leffaa ja kesken leffan mies nosti paidan ylös ja sanoi 'paijaa mun mahaa' :D Ei huvittanut sitä sen möhömahaa paijata ja treffit jäi viimeisiksi. Muuten vaatteet pysyi kyllä visusti päällä.

Vierailija
7540/9826 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli sitten molemmilla masua.

Ei todellakaan ole, painan 51 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän