Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Cake Make kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T. M40
Taas tämä sama fantasia nymfosta ja meisselistä. On jäänyt mieleen, kun oli niin sairas sepustus. Näen mielessäni sellaisen läskin kaljun äijän rähmäisine silmineen kuvittelemassa ja kirjoittelemassa, vaikkei mammanhelma-Tauno koskaan ole naista livenä nähnytkään, siis äitinsä lisäksi. Jotain kicksejähän nämä Uolevit näistä jutuistaan saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeitä käyttävät. Tän näkee heti treffeillä katseesta. Tietää 60% mahiksella potenssiongelmia.
Tää on muuten aika paha ja yleinen haaste. Itselle toimiva ja molemminpuolisesti tyydyttävä seksielämä on tärkeimpiä asioita olla parisuhteessa, joten ilman sitä ei ole omalla kohdalla myöskään parisuhdetta. Vähempään en enää tyydy, vaan ennemmin olen yksin.
Mitä ihmettä? Mielialalääkkeiden(SSRI) "vaikutuksen alaisena" jaksaa naida tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen halusi jatkuvasti seksiä kanssani, enkä jaksanut panna.
Mistä löydän tuollaisen naisen?
MNe on niitä sellaisia vähän erikoisemman näköisiä naisia, joilla on traumainen menneisyys. Ovat sitten kehittäneet itselleen hyperseksuaalisuuden.
Tuo on kyllä ihan totta. Vaurioituneiden naisten kanssa saa seksiä niin paljon kuin haluaa. He pakenevat omia ongelmiaan jatkuvalla hormoniannoksien tavoittelulla. Seksissä erittyy kaikenlaista kivaa, joka tasaa mielialaa. Harmi vaan, että suhde näiden kanssa lopulta sitten aina kaatuu siihen, ettei niitä käsittelemättömiä asioita voi loputtomiin paeta.
Kyllä vain, ovat alkuun hyvin kiihkeitä ja innokkaita, jopa ihan tavismiehiin käyvät kiinni, kun ei sillä loppupeleissä niin kauheasti väliä keneltä ne hyvän mielen huumeensa hankkii. Miehet ovat tästä tietysti aivan hämmästyksissään ja liitelevät pilvissä, ajatellessaan että nyt se lottovoitto napsahti ja täydellinen ihana nainen joka himoitsee heitä ja haluaa kokoajan seksiä. Nämä naiset ei siis ulkonäöllisestikään ole mistään huonoimmasta päästä. Mutta kuten sanoit, ei nää jutut yleensä kauaa kestä ja tällaisilla naisilla miehet vaihtuukin aika tiuhaan.
Seksisuhteesta toiseen hyppäävä mies on panomies, mutta vastaavaa tekevä nainen on siis henkisesti rikki?
Kyllä. Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan vaikka heti ja joka päivä. Standardit vain tiellä.
Mies kuin mies ei todellakaan saa, vaan se että mies saa helposti kertoo siitä että on tosi hyvännäköinen, pitkä, riittävän karismaattinen ettei möhli helppoja hoitoja. Eli miehen pitää olla geneettinen lottovoitto ollakseen panomies, naisen tarvitsee vain haluta saavuttaakseen saman.
A key that can open any lock is a masterkey. A lock opened by any key is a shitty lock.
Hyi helv mitä misogyniaa. Olet oksettava
Et taida tietää mitä misogynia tarkoittaa. Onhan se trendikästä heittää nykyään joka väliin.
Oli jotenkin harhainen. Selitti kuinka naapuri kävi yöllä asentamassa salaa hänen ihonsa alle jonkun mikrosirun. Tivasi minulta onko minulla mikrosiru tai olenko poliisi. Ei päästänyt pois asunnosta
vaan sanoo, että sitten pääset kun leffa on katsottu loppuun. Kouri rinnoista. Olin yövuoron jälkeen todella väsynyt ja nukahdin kesken elokuvan jolloin tyyppi tönäisi minut sohvalta alas niin että löin pääni kaapin kulmaan. Poliisia en voinut soittaa, sillä hän vei puhelimeni. Myöhemmin lähetteli rakkaus viestejä "Kari ihana rakas"
.
Vonkaaja. Aina oli sopiva hetki vongata, ihan riippumatta ajasta tai paikasta. Jos oltiin jossain porukalla, niin sielläkin piti yrittää, vaikka oli ahtaat tilat, vanhemmillani kylässä piti vongata, vaikka vanhemmat nukkuivat seinän takana, pitemmillä automatkoilla oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että olisi pitänyt pysähtyä johonkin puskaan panemaan, marjanpoiminnassa myös ja ihan kaikkialla. Hemmetin raskasta henkisesti.
Viimeinen niitti oli se, kun jouduin erinäisistä syistä johtuen sairaalaan pariksi viikoksi. Mies tuli sinne ja alkoi inkuttamaan, että mä voisin lähteä ihan hyvin parkkikselle ja ottaa siltä autossa suihin. Se jotenkin havahdutti mut siihen, että homma oli ihan sairasta ja ja dumppasin miehen, joka jäi ihmettelemään tapahtumien saamaa käännettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen halusi jatkuvasti seksiä kanssani, enkä jaksanut panna.
Mistä löydän tuollaisen naisen?
MNe on niitä sellaisia vähän erikoisemman näköisiä naisia, joilla on traumainen menneisyys. Ovat sitten kehittäneet itselleen hyperseksuaalisuuden.
Tuo on kyllä ihan totta. Vaurioituneiden naisten kanssa saa seksiä niin paljon kuin haluaa. He pakenevat omia ongelmiaan jatkuvalla hormoniannoksien tavoittelulla. Seksissä erittyy kaikenlaista kivaa, joka tasaa mielialaa. Harmi vaan, että suhde näiden kanssa lopulta sitten aina kaatuu siihen, ettei niitä käsittelemättömiä asioita voi loputtomiin paeta.
Kyllä vain, ovat alkuun hyvin kiihkeitä ja innokkaita, jopa ihan tavismiehiin käyvät kiinni, kun ei sillä loppupeleissä niin kauheasti väliä keneltä ne hyvän mielen huumeensa hankkii. Miehet ovat tästä tietysti aivan hämmästyksissään ja liitelevät pilvissä, ajatellessaan että nyt se lottovoitto napsahti ja täydellinen ihana nainen joka himoitsee heitä ja haluaa kokoajan seksiä. Nämä naiset ei siis ulkonäöllisestikään ole mistään huonoimmasta päästä. Mutta kuten sanoit, ei nää jutut yleensä kauaa kestä ja tällaisilla naisilla miehet vaihtuukin aika tiuhaan.
Seksisuhteesta toiseen hyppäävä mies on panomies, mutta vastaavaa tekevä nainen on siis henkisesti rikki?
Kyllä. Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan vaikka heti ja joka päivä. Standardit vain tiellä.
Mies kuin mies ei todellakaan saa, vaan se että mies saa helposti kertoo siitä että on tosi hyvännäköinen, pitkä, riittävän karismaattinen ettei möhli helppoja hoitoja. Eli miehen pitää olla geneettinen lottovoitto ollakseen panomies, naisen tarvitsee vain haluta saavuttaakseen saman.
A key that can open any lock is a masterkey. A lock opened by any key is a shitty lock.
Hyi helv mitä misogyniaa. Olet oksettava
Et taida tietää mitä misogynia tarkoittaa. Onhan se trendikästä heittää nykyään joka väliin.
Muistui mieleen video, jonka äskettäin katsoin youtubessa ja siinä haastateltiin naisia mikseivät pidä jostain tyypistä, nimen jo unohdin. Sanoivat syyksi misogynian mutteivät osanneet selittää mitä se tarkoittaa kun seuraavaksi kysyttiin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T. M40
Taas tämä sama fantasia nymfosta ja meisselistä. On jäänyt mieleen, kun oli niin sairas sepustus. Näen mielessäni sellaisen läskin kaljun äijän rähmäisine silmineen kuvittelemassa ja kirjoittelemassa, vaikkei mammanhelma-Tauno koskaan ole naista livenä nähnytkään, siis äitinsä lisäksi. Jotain kicksejähän nämä Uolevit näistä jutuistaan saavat.
Joo, siis ihan mahdotonta että tällaista olisi koskaan tapahtunut ihmiskunnan historiassa.
Miksi sinua häiritsee noin kovasti, että jollain on ollut tuollainen kokemus? Etkö ole tyytyväinen itseesi?
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
T. M40
Olet vain kateellinen.
Cake Make kirjoitti:
T. M40
Lopeta jo sinä Pertti 60vee joka ei ole muiden p"lua nähnyt, kun pikkupoikana äitinsä.
Mies kysyi, painanko yli 80 kg. Olin n. 55-kiloinen, 170 cm. Tuossa 80 kg painossa ei sinänsä mitään pahaa, mutta kysymys kertoi miehestä ja arvostelukyvystään paljon. Moukka mikä moukka.
Samanlainen käytös, kuin exälläni. Ei jatkoon. Samoin, jos käyttäytyy, kuin äitini tai isäni, niin moi moi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi, painanko yli 80 kg. Olin n. 55-kiloinen, 170 cm. Tuossa 80 kg painossa ei sinänsä mitään pahaa, mutta kysymys kertoi miehestä ja arvostelukyvystään paljon. Moukka mikä moukka.
Nainen saa kysyä miehen pituutta, joten mies saa kysyä naisen painoa, ei siinä sen kummempaa.
Mutta aika tauno on, jos ei silmällä näe mikä ero on 55 ja yli 80 kilolla.
Mies teki meille pitsaa ja kysyi mitä täytteitä haluan,vastasin että aivan sama kunhan ei sieniä. Arvatkaa mitä oli laittanut täyteeksi,no niitä sieniä! Väitti minun pyytäneen niitä..
Juustokin oli jotain halpismerkkiä joka suli kuvottavaksi tahnaksi joka ei näyttänyt eikä maistunut juustolta ja sitä oli ainakin pussillinen kaadettu pitsan päälle. Toisinsanoen koko pitsa oli pilalla ja mies otti nokkiinsa,kun en saanut alas palaa enempää.
Jatkuva seksin vonkaus.
Vielä pieni muna, niin ei tuntunut miltään.
Tapailemani mies olisi halunnut muuttaa luokseni asumaan jo kuukauden tapailun jälkeen.
Etsi ihan selvästi itselleen yleiskonetta, joka hoitaa kaiken. Olisi halunnut siis vain päästä tänne loisimaan.
En suostunut, toivotin hyvää jatkoa. 😃
nainen33v kirjoitti:
Yleensä syyt ovat aikalailla samat (ei järjestyksessä):
1. Ei vain ole seksuaalista mielenkiintoa. Ei näytä siltä, miltä profiilikuvassa tai olemus on arka ja heikko itsetunto paistaa läpi sanoja ja eleitä myöten. Huono hygienia, tms. Kemiat ei kohtaa.
2. On humalassa, vaikka väittää muuta tai selittää jo ekoilla treffeillä (kännissä), kuinka ei ole alkoholisti. Olen alkoholistiperheen lapsi, joten alkoholinongelmakäytölle minulla on todella tarkka vainu ja alkoholismi on ehdoton turn-off. Humalassa voi olla, jos se kuuluu illan ideaan ja jos itsekin otan alkoholia, mutta myös silloin rajansa. Ja humalassa ei olla kahvitreffeillä.
3. Tyyppi alkaa vain vongata seksiä. Pikku hiljaa kaikki alun mielenkiinto minua kohtaan näyttää muuttuvan pelkäksi mielenkiinnoksi seksiä kohtaan. Tämä on myös syy, miksi en yleensä ole heti menossa sänkyyn. Haluan erottaa jyvät akanoista. Moni mies väittää etsivänsä muuta kuin seksiä, mutta tosi asiassa etsii vain seksiä. En halua tulla hyväksikäytetyksi.
4. Mies ei selvästikään tiedä, mitä haluaa. Elämänhallinta hukassa, puhuu paljon exästään, on välillä tosi ihastunut, sitten välttelee ja sitten taas haluaa olla yhdessä. Sitoutumiskammoinen tai yhtäkkiä haluaa avoimen suhteen tai alkaa puhua kuinka on ihastunut työkaveriinsa, tms.
5. Mies yrittää väkisin laittaa minua johonkin muottiin. On luonut selvän fantasian siitä, millainen olen ja ei ota tosissaan esim. mielipiteitäni tai tekojani, jotka eivät tähän fantasiaan sovi. Saattavat jopa sanoa sellaisia lausahduksia kuin "et sä ole oikeesti tollanen" tai "miksi sä yrität esittää sitä tai tätä" tai kertovat, miten olen juuri heidän unelmiensa nainen ja ovat sairaalloisen "rakastuneita" jo ensitreffien jälkeen.
6. Paljastuu nopeasti joko vähätteleväksi, väkivaltaan taipuvaiseksi tai yrittää koko ajan korostaa itseään ja muistuttaa minua, miten olen häntä huonompi. Tämä on yllättävän yleinen syy tapailun lopettamiseen. Olen korkeasti koulutettu, mutta tapailen miehiä kaikista koulutustaustoista. Toiset eivät sitten kestäkään, että alkavat tuntea olevansa tyhmempiä tai heikommin tienaavia. Myös kaikki epäkunnioittava käytös muita naisia tai muita ihmisiä kohtaan on kuvottavaa. Kaikki seksistinen puhe tai ohikulkeville naisille numeroarviointien antaminen on ehdoton ei.
7. Todella huono sängyssä. Yleensä mahdollisuuksia kasvuun ja oppimiseen on, mutta jotkut ovat niin itsekeskeisiä ja defensiivisiä, että eivät ole kykeneväisiä keskusteluun. Eräskin mies suuttui, kun yritin ohjata kättä oikeaan paikkaan ja jäkätti, että tietää kyllä mitä tekee. Selvästikään ei tiennyt.
8. Todella passiiviset miehet. Ei halua mitään, ei ole mielipidettä mistään, ei ole töitä tai jos on, niin ei ole mitään intohimoa mihinkään. Ei tee mitään. Ei ole tavoitteita. Ei ole oma-aloitteinen. Ei yleensä osaa myöskään keskustella.
9. Vakavat sairaudet. En halua aloittaa suhdetta ihmisen kanssa, joka tietää heti kertoa, että sokeutuu kolmen vuoden sisällä (kerran kävi näin) tai joka tietää mahdollisesti sairauden takia päätyvänsä pyörätuoliin tai liikuntakyvyttömäksi. Ehkä itsekkyyttä, ehkä itsesuojelua. En tiedä, mutta vaikka lähtökohtaisesti voisin tapailla sokeaa tai vaikka pyörätuolissa olevaa, en halua alkaa alusta asti käymään läpi kenenkään vaikeaa elämänvaihetta ennen suurta muutosta. Eri asia tietenkin, jos ihmisen on jo tuntenut pidempään, mutta uutta suhdetta en halua aloittaa olemalla olkapäänä toisen vaikeassa elämäntilanteessa.
Olipa hyvä pohdinta! Ken etsii kumppania, suosittelen lukemaan ajatuksella tuon, aina voi kehittää itseään
Tyyppi rupes yhä useammin ylimielisesti haukkumaan kaikkia ihmisiä nimityksellä 'pässi'. Loppua kohti lähes kukaan muu ei hänen mielestään ollut yhtään järkevä vaan kaikki olivat 'pässejä'. Kyllästytti kuunnella sitä jäkätystä, ei hän itsekään mikään Alfred Einstein tai Arvo Ylppö ollut kuitenkaan.
En saanut sitä tajuamaan miten ikävältä tuo kaikkien jatkuva mollaaminen kuulosti. Piti kai sitten minuakin 'pässinä' koska ei kovin pistänyt bänksejä vastaan.