Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Mies oli alkuvaiheessa mukava ja olin kovinkin kiinnostunut kunnes paljasti todellisen luonteensa. Osoittautui väkivaltaisiksi kusipääksi ja stalkkeriksi. Seurasi päivittäin missä kuljen ja kävi käsiksi. Olen joutunut vaihtamaan puhelinnumeroni useasti. Vaikka on ollut salainen numero, aina jollain konstilla saanut sen tietoonsa. Poliisiin olen joutunut turvautumaan useasti. Tehnyt kaikenlaista ikävää minun nimelläni. Nyt olen pari vuotta saanut olla rauhassa salaisessa osoitteessa.
Mies oli rehellinen ja kertoi että hoitovirheen takia hän ontui ja oli syönyt stressiin joten on lihava. En siis yllättynyt kun paikalle saapui erittäin lihava mies, rollaattori kyllä yllätti hiukan ja se että mies näytti "setämäiseltä" vaikka oli vasta 29, päälaella oli kalju ja posket roikkui. Ehdotin kahville menoa mutta miehelle oli nälkä ja siirryimme kebabravintolaan, otin salaatin ja sehän oli sitten virhe sillä mies kailotti isoon ääneen miten häntä nyt nolottaa syödä rullakebabbia. Sitten mies alkoi kaipailla olutta ja manaili kun paikassa ei ollut A-oikeuksia. Oluen tuska oli niin kova että kun olimme syöneet, mies haki Salesta muovikassillisen olutta ja menimme puistoon. Minä olin ostanut itselleni yhden siiderin. Juteltiin ja juotiin ja mies meni selvästi humalaan, äkkiä nousi ja pissasi puun juurelle ihan avoimesti vaikka ihmisiä kulki ohi. Poistuin paikalta vedoten siihen, että kissat pas koo shvalle jos ovat liian kauan yksin ja mies oli niin humalassa että noinkin naurettava tekosyy meni läpi.
En aikonut tosiaan tavata miestä enää ja yllätyin, sekä vähän järkytyinkin kun ilmestyi seuraavana iltana oveni taakse! Eihän miulla mikään salainen osoite ole niin oli sen jostain kaivanut. En sitten kehdannut käskeä hel vettiin vaan keitin kahvit ja koetin jutella. Miehellä oli samat vaatteet kuin edellispäivänä, hiki haisi ja farkuissa oli ruohotahroja. Äkkiä mies nappasi kiinni rinnastani ja kysyi että no pitäiskö nyt nussia kun eilen jäi. Totesin että ei kiitos minkä jälkeen mies poistui raivoissaan rikottuaan ensin kahvikupin. Onneksi jätti minut tuon jälkeen rauhaan. Nimikirjaimet K.M ja Mikkelissä asuu ellei ole muuttanut, olkaa naiset varovaisia. Osaa nimittäin kirjoittaa kauniisti ja hellyyttävästi.
Haukkui kerran että olen liian vähän spontaani (en heti antanut, tuskin tunsimme).
Kertoi ekasta yöstämme yhdessä työkaverillemme! Voi herraisä.
Tajusin että jotain mätää tyypissä on kun talvella kävelimme jossain ja kaaduin liukkaassa kohdassa. Tyyppi ei tehnyt elettäkään auttaakseen minua pystyyn eikä kysynyt, miten voin kaatumisen jälkeen.
Paljon myöhemmin kuulin, että aukko hänen cv:ssään johtui mt-ongelmien parantelusta. Hänellä on myöhemminkin ollut skitsopuuskia, menettänyt 2-3 työpaikkansa kun kukaan ei jaksa kuunnella niitä hänen mt-jankkauksiaan.
Niin pitkälle suhteemme meni että juttelimme ok-talon ostosta. Onneksi, onneksi emme ruvenneet tuohon projektiin!
Minä iltavirkku, kaveri aamuvirkku. Alkoi puoli yhdeksän aikaan haukottelemaan ja meni nukkumaan, minä aloin vasta päästä vauhtiin. Aamulla sitten tietysti puski puoli kuudelta ylös, minä nukuin pitkään. Eihän siitä mitään tullut. Lisäksi hän oli askeetikko (inhosi ruuanlaittoa, vähänkään monimutkaisempaa ruokaa, kodin laittamista jne.) minä enemmän hedonisti ja arjen nautiskelija.
Komea ja älykäs oli, mutta ainut mikä sujui, oli seksi. Eipä sillä pitkälle pötki, jos kokonaista suhdetta haluaa. Homomiehistä kyse tässä.
Otsikko on "miksi lopetit TAPAILUN" ja moni kertoo karmeista treffeistä jotka jäivät yhteen kertaan. TREFFIT eivät ole TAPAILUA.
Ilkeähkö kirjoitti:
Mies oli liian täydellinen.. tunsin hänen seurassaan aina itseni huonommaksi ihmiseksi. Hävetti että olin hänelle kateellinen tuollaisesta asiasta.. olen varmaan aika kypsymätön kun en päässyt asiasta yli. Huomasin että aloin olla vihamielinen häntä kohtaan ja ärsyynnyn häneen helposti.. lopulta oli vaan pakko päästä kauemmas hänestä. Oli vaikea sietää millainen itsestäni kuoriutui hänen läsnä.
Oi että Olen 90% varma, että tämän kirjoitti harhainen narsisti muka jonkun exänsä näkökulmasta, joka näki kusetuksen läpi mädän ihmisen.
Mutta mikäli oikeasti joku on oikeasti niin pikkumainen, mutta rehellinen itselleen yhtäaikaa, otan osaa loppuelämääsi, etsi itsellesi huono mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli niin isot kassit että rupesi lopulta ällöttämään, kun ne "intiimissä kanssakäymisessä" loiskuivat takareisiin...tunsin huonoa omatuntoa et näin pinnallinen syy, mutta en voinut sille ällötyksen tunteelle mitään. En tuntenut enää viehätystä, vaikka muuten oli kaikin puolin mukava tyyppi kyseessä :S
Hmmm oisko sulla tän kaverin yhteystietoja laittaa...
Mies 1. Oli vaatteet päällä hyvänäköinen, ilman vaatteita kammottavan hintelä ja valkoinen ja rintakehä oli täynnä isoja ruskeita ulkonevia luomia joista parista tursusi mustaa karvaa. En vaan kyennyt seksiin ja silloinkin, kun miehellä oli jo paita päällä ajattelin vain niitä luomia.
Mies 2. Halusi elättäjän, minusta ei työkyvyttömyyseläkkellä olevana siihen ollut. Loisi asunnollani ja kitisi tyhjää jääkaappia sekä loppuneita tupakoitaan. Seksi oli hirveää hosumista vain omaan nautintoon pyrkien.
Mies 3. Oli ilmeisesti trans sillä nyppi kulmakarvansa ja käytti napapaitoja, seksi oli pelkkää sormipeliä sillä ei halunnut minun koskevan penikseensä eikä halunnut tulla sisääni. Lopulta varasti e-pillerini, luultavasti söi ne.
Mies 4. oli himosiivooja, asuntoni ei ole mitenkään erityisen epäsiisti mutta miehelle tuli tarve alkaa aina pyyhkiä pölyjä tai imuroida. Tuli olo että kotini on kauhea läävä ja minä hirveä porsas. Seksiä harrastimme kerran, kunhan mies oli pessyt makuuhuoneen peilin ja pistänyt minut vaihtamaan lakanat!
Tulon lopputulokseen että olen mielummin sinkku kuin sekopäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Liian erilainen huumorintaju. Esim. esitellessäni kotikaupunkiani ohimennen totesin eräästä kiviveistoksen tapaisesta, että siinä on meidän paikallinen Stonehenge, johon mies totesi, että ei voi olla niin vanha. Hän oikeasti luuli minun luulevan teosta muinaiseksi rakkennelmaksi. Sama toistui useassa muussakin yhteydessä. Hän voisi puolestaan kertoa tässä ketjussa, kuinka tapaili tyhmää naista, joka luuli liikeneympyrän modernia veistosta kivikautiseksi. Hän otti kaiken sanomani kirjaimellisesti.
Erilainen huumorintaju on pahinta. Ja totisuus, kun kaikki mitä toinen sanoo on vaan kuivan asiallista. Tappaa huumorintajuisen osapuolen viikossa, jos ei tajua lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kivan tyypin Tinderissä, viestittely toimi, sovittiin treffit. Ne jäi siihen yhteen kertaan, koska mies puhui vain itsestään. Piti sellaista mainospuhetta, mitä on tehnyt, ostanut, rakentanut ja korjannut. Ihan kiva, mutta ei kysynyt kertaakaan minulta mitään, eikä tarttunut mihinkään keskustelun aiheeseen mitä aloitin.
Voi apua, olen törmännyt tämmöiseen. Viestittely sujui mukavasti. Ensimmäinen tapaaminen ja mies puhui kolme tuntia pelkästään itsestään. Jos yritin jotain väliin kertoa itsestäni, vaikeni, odotti hetken ja jatkoi sitten itsestään. Nämä ihmiset on yleensä vielä täysin kyvyttömiä lukemaan keskustelukumppaniaan, koska olisi siinä tapauksessa huomannut, että olin ihan kypsä. Ei enää.
Tämä😢
Itse jouduin lähtemään karkuun kun tämmöinen sairas paska uhkaili, pahoinpiteli, huoritteli aina kun olimme kahdestaan. Vieraille jaksoi esittää hienoa puolisoa joka niiiin rakastaa vaimoaan.
No, jälkeenpäin sain kuulla että oli pahoinpidellyt ja vainonnut kaikkia entisiä vaimojaan/naisystäviään, jokainen suhde päättynyt siihen että puoliso joutunut lähtemään suhteesta väkivallan, kyttäämisen, mustasukkaisuuden ja uhkailun vuoksi.
Valehteli kaikesta, manipuloi ja syytti muita omasta huonosta elämästään.
Käytti hyväksi taloudellisesti, kiristi elättämään itseään uhaten jopa väkivallalla perhettäni.
Tietysti tämä vasta sitten kun oli ollut ensin ihana, huomaavainen ja teeskenteli rakastavaa.
Surullista, että pienellä paikkakunnalla kaikki tuntevat tämän tapauksen mutta eivät uskalla sanoa halaistua sanaa ajoissa
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Ei ole todellista.
Kuka ottaa ekoille treffeille liukkarituubin mukaan?!?!?!?!
Nainen ehdotti yhteen muuttamista. Never again.
Nainen, joka oli ensin aivan ihana ja ihastuin häneen mielettömästi, sitten hän kävi jossain hippi gatheringissä jonka jälkeen hän alkoi käyttää siellä oppimiaan asioita sosiaalisissa kontakteissaan. Hän alkoi puuttua ja kouluttaa minua tavastani puhua, oli omaksunut tosi kirjaimellisesti ideologian kunnioituksesta ja olettamattomuudesta ja muuttui raivostuttavan kontrolloivaksi, joten en kerta kaikkiaan enää viihtynyt hänen seurassaan. Olen nainen enkä erityisen toksismaskuliininen itse, minua ei ollut tarvetta opettaa puhumaan oikein.
Mies joka ei osannut suudella vaan söi koko naamani. Jestas että vihaan tällaisia yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö.
Siis mikä sika! Mutta sen sijaan jos nainen ottaa itsestään petollisia kuvia, joissa ei näy vartaloa, niin painoa ei saa kysyä eikä siitä mahdollisesta ylipainosta saa myöskään närkästyä. Sehän on sikamaista naisten esineellistämistä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin ensimmäinen asia jonka mainitset oli mehen lyhyys, kaljamaha ja kaulattomuus.
"Lisäksi" tuli se käytös eli seksin vonkaaminen.
Miehellä oli ulkonevat hampaat. Pinnallista, tiedän, mutta en pystynyt kuuntelemaan miehen puhetta tai keskittymään muuhun, mietin vain, miksi hänen hampaansa on jätetty lapsena oikomatta. Ulkonevista hampaista tulee ihmiselle sellainen hevosmainen ulkonäkö.
Kun hän yritti treffien päätteeksi suudella minua... peräännyin. Tapasimme vielä toisenkin kerran, mutta en päässyt tämän ulkonäköasian yli.
Ollaankohan deittailtu samaa sankaria.... mun luona oli tarjolla vain kahvin kanssa tarjoilut -> pöytä tyhjeni....