Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mies oli todella komea synkällä, "kärsineellä " tavalla , vähän kuin Ville Valo mutta vieläkin luisevampi ja lommoposkisempi. Lisäksi miehellä oli iso" se". Pian huomasin ettei mies taida pestä hampaitaan ikinä, ne olivat aika huonossa kunnossa ja suu haisi. Tajusin syyn miksi mies hymyili "salaperäisesti" suu kiinni. Mies oli sängyssä myös niin hätäinen ja kovakourainen ettei isosta "siitä" ollut iloa kun sattui vain. Tiputtelin monesti seksin jälkeen verta, olin täynnä sormenjälkien mallisia mustelmia ja syviä imujälkiä sekä hampaanjälkiä. Kerran mies alkoi sitten kesken aktin höpöttää miten tahtoisi ku ristaa minua piikkilangalla! Pelästyin tietysti ja kun olin päässyt miehen alta pois, puin vaatteet ja poistuin nopeasti kotiini. Mietin ja mietin ja päätin, että on parempi lopettaa seurustelu.
Myöhemmin selvisi että mies oli valehdellut ammattinsa, ei ollut baarimikko vaan töissä semmoisessa kehitysvammaisille, mt-kuntoutujille jne tarkoitetussa paikassa jossa tehtiin yksinkertaista hommaa tyylin mutterien pussitus.
Taisi olla ihan asiakassuhteessa jutusta päätellen. Samapa tuo, onneksi pääsit eroon tuosta äijästä.
Ei näköjään tullut mieleen, että jos naista ei "antaminen" kiinnostanut, että vika voisi olla sinussa eikä hänessä? Ettet ehkä ollutkaan yhteisen yön koittaessa naisen mielestä millään tavalla seksuaalisesti viehättävä?
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin keski-iässä aluksi mukavan tuntuiseen mieheen joka oli vasta eronnut 15 kestäneestä liitosta jossa oli sanojensa mukaan ollut sivusta seuraaja ja ilmeisesti jäänyt voimakaatahtoisen daamin jalkoihin.
No nyt hän oli sitten päättänyt ilmeisesti ottaa itselleen päinvastaisen aseman. Hän puhui vitsaillen kuinka hän haluaisi elää kuin joku hallitsia jolla on henkilökunta ja ihan oudolla tavalla tuntui fantasioivan tätä ajatusta.
Laitoin viikonloppuaamuna MEILLE aamiaista, en edes mitään kovin ihmeellistä, niin hän kuittaa jotain että "voi miten kiva, henkilökunta alkaa pikkuhiljaa oppia.... olet tehnyt MINULLE aamiaista.... naurahti ja sanoi, että hän ottaa kahvin mustana ei sokeria"Tämä eka kerta meni vähän vielä huumorilla, vaikka tuntuki melko erikoiselta ja hyvä fiilis oli tiessään, mutta kun näitä samankaltaisia ihme kommentteja, tilanteita ja vitsailua alkoi tulla sieltä täältä ja muutenkin hän oli melko itsekeskeinen minä minä tyyppi missä tahansa tilanteessa.... niin huonostihan siinä kävi
Hän myös alkoi ohjailemaan ja ohjeistamaan minua kuin lapsiaan.
Muuten hän oli suhteessa kuin vapaamatkustaja, hyvin passiivinen perässävedettävä, valittaa ja huomautella kyllä osasi sitten jälkikäteen.Ostatti minulla tapaamisvikonloppujen ruoat, oli kyllä auliisti kertomassa mitä HÄN haluaa syödä jne, mutta kassalla meni vaan ohi hihnan toiseen päähän pakkaamaan tavaroita.... autoon päästyämme vitsailee että "mä nyt kannoin nää ostoskassit tämän kerran autoon vaikka kyllähän tää ois henkilökunnan tehtävä".... sit hänellä oli hirmu hauskaa.
Kotona saattoi huutaa sohvalta (muka vitsaillen) "henkilökuntaaaaa, mihin aikaan iltapalaa on tarjolla" tms....
Joskus vähän kireänä ollessaan sanoi että hän ei tajua nyky lasten kasvatusta ollenkaan, enää ei tyttölapsia opeteta arvostamaan miehiä sillä tavalla kun ennen vanhaan..... ( hui, hänellä oli itsellään 2 tyttöä).Kuten arvata saattaa, suhde loppui.
Hui, tämähän oli ihan päästään vialla. Toivottavasti tyttönsä ovat päässeet järjellisten ihmisten pariin pian ja ennen kaikkea pois tuollaisen sortajan ikeen alta.
Emme elä enää keskiajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.
Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.
Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.
No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.
Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.
No kyllä sitä mieheltä saakin odottaa! Naiselta ei.
Oli äijä oppinut Youtubesta erikoisia pieremisasentoja pierressään: pyllisti, nosti jalkaa, otti kädellä perseestään kaasua, pieri esineisiin, kohotti sohvalla itseään käsien varaan jne. Oli muka vitsikäs niitä esitellessään. Aiemmin oli vain sanallisesti huumormies, mutta tämä nykytouhu riitti minulla.
Yksi äijä oli alkoholisti jolla ei ottanut eteen. Seksin yrittämistä oli monta kertaa päivässä,muna koveni kun imin mutta lösähti kun mies koetti saada sen sisään. En tiedä johtuiko oluen tissuttelusta vai mistä.
Tapailimme 3 kuukautta emmekä rakastelleet kertaakaan.
En ole vieläkään lopettanut, mutta mietin.
Miehellä oli vielä eilen hirveä hinku että tulisin luokseen. Laitoin rahattomalle rahat tupakka-askiin, tänään on kai saanut rahaa, ja ryyppäämäänhän se rupeaa, eikä näytä harmittavan yhtään että olen ehkä tulossa sairaaksi, enkä pääse luokseen.
Eikä ollut tulossa minun luokseni myöskään vaikka vihjailin.
Vähän aikaa sitten viihtyi kyllä, no minulla oli rahaa, hänellä ei euroakaan.
Eli taidan olla lompakko, ja on tyytynyt minuun, koska minusta voi hyötyä, vaikken ulkoisesti ole nähtävästi tarpeeksi nuori, hoikka ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Oli äijä oppinut Youtubesta erikoisia pieremisasentoja pierressään: pyllisti, nosti jalkaa, otti kädellä perseestään kaasua, pieri esineisiin, kohotti sohvalla itseään käsien varaan jne. Oli muka vitsikäs niitä esitellessään. Aiemmin oli vain sanallisesti huumormies, mutta tämä nykytouhu riitti minulla.
Jos äijä onnistui polttamaan suosikkiverkkareihinsa reiän esitellessään temppua nimeltä pierun tuleen sytyttäminen (istuma-asennossa jalat ylös ja pöräys sytkäriin) niin ollaan tapailtu samaa karjua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Koska normaaleja miehiä on niin vähän.
Just. Suurin osa miehistä on isoja mieslapsia, jotka yrittää siirtyä suoraan äitinsä tai exänsä paapomisen alta seuraavan naisen huollettavaksi. Koirahan on suuri este sille, että mies saisi olla naisen ainoa lapsi. Siksi.
Ei, vaan siksi että minä en erikoisemmin pidä koirista enkä itsellenikään hankkisi koiraa. Sama lasten kanssa.
Olet ennakkoluuloinen. Koira on yllättävän hyvää hyvin laitettuna.
Samoin lapset.
Kaikki eri tyyppejä:
1. Ensimmäinen tyttöystäväni, hänellä oli paha keskittymishäiriö enkä pysynyt hänen perässään oikein missään asiassa, oli vaikea tietää milloin oli mistäkin poissa tolaltaan.
2. Kundi oli tosi komea ja hyvällä varustuksella, muttei oikein saanut pidettyä erektiota yllä. Myöhemmin selvisi syy erektio-ogmelmiin: amfetamiinin käyttö...
3. Eka poikaystävä, oli hurmaava ja hyvin varusteltu, mutta myöhemmin sosiaalisesta ja sanavalmiista miekkosesta kuoriutui kaljaa ja pilveä kiskova, kotona jumittava ja videopelejä pelaava passiivinen kumppani. Ei suostunut kokkaamaan tai tiskaamaan, kun eihän hän koskaan syönytkään mitään (paitsi pilvessä koko jääkaapin tyhjäksi!)
4. Seuraava poikaystävä oli hyvin tienaava, hyvännäköinen ja tyylikäs, harrasti oluita ja viskejä ja vei ulkomaanmatkoille...kunnes paljastui että oli ihan tavan alkkis, mutta veti ne känninsä kalliilla oluilla ja viskeillä. Kun erosimme, kävi ilmi että hän oli menettänyt luottotietonsa ja oli menossa 50 000e perintään (ei ollut maininnut mulle mitään, vaikka asuttiin avoliitossa ja suunniteltiin perheen perustamista)
5. Tapasin kundin ulkomailla ja viehätyin hänen kielitaidostaan ja matkailukokemuksestaan. Hän kuitenkin jo toisilla treffeillä kertoi että hänellä on pieni, eikä oikein saa sitä pystyynkään. Menin ihan sanattomaksi, enkä voinut enää tapailla häntä. Jotenkin hämmentävää miksi tuo asia piti tuoda esille, mielummin olisi ollut kiusallinen hiljaisuus sit kun oltais oltu jo sängyssä :D
6. Tapailin paria itseäni lyhyempää, vähän sirorakenteisempaa rokkaria. Olen itse siis 183cm/70kg amatsooninainen, joten yksinkertaisesti kuumotti että meneekö he rikki käytössä (anteeks! oon hirvee ku kelaan näin). Olen seurustellut itseäni lyhyempien kanssa, mutta he ovat olleet lihaksikkaita tai rotevia. Mutta sellasessa pienessä, yhteen käteen mahtuvassa pepussa on jotakin viehättävää!
7. Viimeisimmän poikaystävän kanssa alettiin yrittää lasta, mutta kun kävi ilmi että mulla on ovulaatiohäiriö, hän päättikin ettei haluakaan lasta, koska hänestä lasten pitää saada alkunsa luonnollisesti eikä lääkäreiden sorkkimana. En voinut jatkaa suhdetta noin suppeakatseisen miehen kanssa, sillä se olisi tarkoittanut etten tulisi koskaan saamaan lapsia.
8. Kundi vei minut treffeille katsomaan siskonsa uutta koiranpentua. Kun tapasimme, hän tarjosi viiniä suoraan pullosta, ja sanoi että minun pitää valehdella että ollaan salikavereita eikä treffeillä. Mietin, että oonkohan piilokamerassa.. koiranpentu oli kyllä söpö. Kundi olisi halunnut vielä että mennään hänen vanhempiensa luokse yöksi (joss majoittui ollessaan kaupungissa), ja kun en lähtenyt, sanoi "haista v*ttu" :D
9. Ylisarkastinen. Oltiin olusilla ja kaikki mitä hän sanoi, oli jotenkin sarkasmilla ja itseironialla höystettyä. Ei sarkasmissa tai ironiassa mitään vikaa ole, mutta lopulta en enää tiennyt mikä on sarkasmia ja mikä totta, kun jutut lähti niin lapasesta.
10. Laiskat silmät ja ruskeat hampaat. Meidän huumorit ja kiinnostuksen kohteet kohtasi, mutten pystynyt katsomaan silmiin kunne näytti "luppasevan" kokoajan. En myöskään voinut kuvitella suutelevani suuta missä oli niitä ruskean töhnän peitossa olevia hampaita. Eikö ihmisiä itsejään haittaa että hampaat on haisevat ja töhnäiset?
Mies pahoinpiteli kasvoni pysyvästi ja ihmetteli miksi en muka ole enää iloinen.
Mies 47v, ollut n 15v edellisessä liitossa.
Aikuinen ihminen on kuin "Liisa ihmemaassa", hmettelee ja taivastelee niin minun kun muidenkin ihan tavallisia tapoja ja tyyliä tehdä joitakin asioita. Tämä johi monesti siihen että jouduin perustelemaan miksi teen niin ja näin ja se johti 7 kk:ssa siihen että sanoin sitten hyvin kärkkäästi jotain tyyliin " no voi ...u mitä ihmeen väliä sillä on, sä oot ku 4 vuotias joka kyselee kokoajan jotain ihan perus asioita, miten tämäkin asia on 47 vuotiaalle ihan uus juttu..... jne....
Tyypillisesti myös tilannetaju oli hakusessa ja kaikki (noloimmatkin) asiat piti sanoa ääneen, eikä yhtään ymmärtänyt vaikka vihjailin ja sanoin suoraankin että jättäsitkö tollaset törkyjutut jo, kun ei ne oikein aikuisten suuhun sovi.... eikä minua kiinnosta.
Otin duunarijuntin,
no, kuten arvata saattoi, niinhän siinä kävi että sain juntin duunarin (ihan kaikilla mausteilla)
ei siitä sen enempää
Käytti itsestään nimeä herra, eli hän olisi minun herrani. Tulepas tähän herrasi viereen, haepas herrallesi nyt sitä ja tätä jne. Vanhoilliset sukupuoliroolit. Kertoi myös polttavansa kaikki tavarani, kun muutetaan yhteen asumaan. En osannut pukeutuakaan hänen mielen mukaan, olisi pitänyt käyttää vaatteita jotka hän hyväksyy. Suuttui kaikesta pienestäkin kritiikistä ja vitsistä, joka kohdistui häneen, mutta itse kyllä vttuili ihan jatkuvasti. Hänellä oli myös erektiohäiriö, josta syytteli muita ihmisiä. Sanoi erektiohäiriön tulleen siitä, että oli aiemmassa suhteessa joutunut käyttämään kondomia. Kertoi tuohtuneena suhteen loppuneen siihen, kun nainen oli syyttänyt, että hänellä on päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
nainen, joka oli käynyt pintakäsittelylinjan amiksessa. Lempiruokana kebab, ei syönyt kasviksia. Kerran pyysi ravintolassa ruokajuomaksi kossukolan. Palkka meni pikavippien lyhentelyyn, oli ylipainoinen ja haisi hielle. Omisti kissan, asui vuokralla, käsivarteen oli tatuoitu sydän ja hankki kielilävistyksen. Ei urheillut ja tykkäsi pitää verkkareita, tupakoi ja piereskeli kotona. Piti musiikista juu, jos nyt Yön, Mamban ja Suurlähettiläiden ulinaa musiikkina pitää -eihän tuota kukaan kestä. Heikko yleissivistys....
Mihin hänessä alunperin ihastuit? Minusta hänessä niin paljon piirteitä, mitkä minulle olisi turn-off, jo ihan heti kättelyssä, että se olisi pikainen goodbye.
Yritystäsi tosin on arvostettava.
Oli väljä pimpsa naisella, jouduin fistaamaan että sai daamin tyydytettyä !
Mies ei osannut suudella,meinasi imeä koko naaman irti ja puristi samalla kaulasta.
Seksisså oli joko estoinen tai laiska:
Heitti vaatteet pois,pani kondomin ja liukkaria,mäjähti silmät kiinni selälleen ja odotti minun hyppäävän päälle. Jos vedin kätensä rinnoilleni tai pimpalleni, siirsi ne pois.
Ekoilla treffeillä joi liikaa ja alkoi syödä Princles-sipsejä jonkun puistoon unohtamasta purkista, olin ihan että mitä he""ttiä sää teet. Jälkeenpäin selitteli kesäloman aloittajaisista ja että oli mennyt tarkoitettua kovempaan känniin. Jatkoimme tapailua. Huomasin ettei muiden jätteiden syöminen ollut todellakaan mikään kännivahinko, vaan kaivoi mm. hampurilaisen jämän roskiksesta ja poltti tumppeja maasta. Hyi h""tti ihan oikeasti! Lakanatkin sillä oli varmaan kymmenen vuoden spermatahroista tönköt ja aina samat mustat farkut jalassa. Hämmentävintä että mies oli hyvässä työssä, it-tukihenkilö ja ihan komeakin. Jos joku olisi sanonut että "Hei, x muuten syö ruokaa roskiksista" en olisi uskonut.
Liiallinen päsmäröinti. Manspleinaaminen, ohjailu, komentelu, jne. Ihan kuin en omaisi omia ajatuksia tai tunteita ollenkaan.
Olipa paska tyyppi.
Mielenterveyspotilas parhaasta päästä (Mielenterveyspotilaiden-huumoria).