Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Nainen oli henkisesti täysin äitissään kiinni ja itsenäistyminen aikuiseksi oli siksi pahasti vaiheessa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu kuivui ja muurautui umpeen, alkoi pelkkä valitus.
Meni seksihalut siinä, ei seisonut enää, kun pelkkää vittuilua sain kuulla
Nainen taisi pyytää, että vedät vessan jälkeesi. Ja sulla lerpahti heti.
Aah, kuivavittu on postannut, JES
Ääh, räkämuna ei osaa edes yhtä sanaa kirjoittaa oikein englanniksi🤣
Aah, drycunt has posted again :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, räkämuna ei osaa edes yhtä sanaa kirjoittaa oikein englanniksi🤣
Aivan, joku yli lauta amispaska🤮
Opettele yhdyssanat, drycunt :D
Käyn joskus tällä palstalla, ja eipä tässä voi muuta kuin todeta sen että Suomessa on paljon mielenterveys ongelmia.
Tuollaisten ongelmien kanssa normaalin parisuhteen muodostaminen on kieltämättä melko ylivoimainen tehtävä. Parhaan diagnoosin saa kun alkaa rullaamaan tätäkin viestiketjua lopusta alkuun päin. Eli mistä lähdettiin ja mihin päädyttiin.
Loppu päätelmä. Ehkä voi olla parempikin että olette lopettaneet tapailun?
Kaikki ketä oon tapaillut niin ovat itse lopettaneet ottamasta yhteyttä ekan tapaamisen jälkeen.
Mielenkiintoisesta ja positiivisesta naisesta tuli kaikesta valittava feministi. Kun kaikko alkoi olla toksisen maskuliinisuuden syytä ja latvassa alkoi selkeästi viirailla muutenkin, tapailu tuntui kirjaimellisesti inhottavalta. Etsin paremman tilalle. Varatuissa vara parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä et edes sellaista saa, muuta kuin maksamalla jollekin tautipesälle :D
Oli muitakin ongelmia, mutta viimeinen tikki oli se, että miehellä oli todella vaikkuiset korvat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketä oon tapaillut niin ovat itse lopettaneet ottamasta yhteyttä ekan tapaamisen jälkeen.
Yksi tapaaminen ei ole yhtä kuin tapailu. Tapailu pitää sisällään useampia tapaamisia.
Kovasti yritin aikuisenä ihmisenä (jo keski-ikäinen) ymmärtää toisen vähän hassuja tai jopa omituisia piirteitä jos niistä ei arkipäivässä koitunut mitään sen kummempaa hankaluutta.
Mutta kun reilut puoli v katselin ja kuuntelin näitä piirteitä mistä niin moni täällä tuntuu kirjottavan, ni en vaan jaksanu/pystyny/viitsiny enää jatka:
- aikuinen mies mutta jutut välillä kuin 13 vuotialla
- ajatusmaailmaltaan välillä melko seksistinen ja toivoi sitä ilmeisesti minultakin, mutta itse ei kyennyt oikeastaan yhtään mihinkään, eikä oikein osannutkaan.... erikoinen ristiriita
- esitti aluksi ihan jotain muuta kun mitä oikeasti on ja puheet vert. teot ei aina kohdannu
- parisuhteen vapaamatkustaja joka oletti että hoidan kaikki järjestelyt ym,
passiivinen, arvostella kyllä osasi jälkikäteen
- toistuva sovinistihuumori ei uppoa minuun naisena, eikä hän edes tajunnut etten pitänyt tuollaisista jutuista.
- piti minua terapeuttinaan ja sitä terapoitavaa oli paljon
Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.
Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.
Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.
Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.
Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.
Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.
No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.
Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en saanut vetää perseeseen
Jos se kakkareikä niin kiinnostaa, niin eikö olisi pareempi etsiä miesystävä?
Mä tein just näin et aloinkin tapailla miehen kanssa,paljon helpompaa ja ei tartte just näitä outouksia katella mitä naisissa on.Olen tätä ennen ollut parikin kertaa naimisissa ja seurustellut todella monen kanssa,mut nyt aattelin kokeilla ihan siis kaverina( kun ei naiset vastailleet treffii ilmoituksiini mitään järkevää) mökille ym ja ilmoitukseeni tuli paljon vastauksia ja siitä se lähti sit.
No, se nainen tuli vähän vanhaks.
Olisin halunnut heti ensi kerralla sängyssä ollessa imeä myös hänen peräreikäänsä, mutta kieltäytyi ehdottomast pervoksi syyttäen. Sai mennä sen siliän tien.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesta ja positiivisesta naisesta tuli kaikesta valittava feministi. Kun kaikko alkoi olla toksisen maskuliinisuuden syytä ja latvassa alkoi selkeästi viirailla muutenkin, tapailu tuntui kirjaimellisesti inhottavalta. Etsin paremman tilalle. Varatuissa vara parempi.
Joko olemme tapailleet samaa naista tai tällainen on yleistynyt naisissa tosi paljon.
Kuulostaa pikkujutulta mutta mulle ei ollut. Sain tänne kerran kunkku keskustelun eli ton kruunun tohon ja mies tuli kotiin ja huusin innostuneena asiasta. Mies vastasi "ihan vit un sama." Ja meni jääkaapille. Jotain särky sillon, ja pysyvästi.
Ei halunnut hakea mitään työpaikkaa tai opiskelupaikkaa. Siivotutti vanhemmillaan asuntonsa, ostatutti äidillään ruokaa ja tietokonepelejä itselleen, koska joi omat rahansa. Halusi pakonomaisesti yrittää harrastaa seksiä useita kertoja päivässä, vaikka elin ei toiminutkaan. Halusi juoda kaiken alkoholipitoisen asunnostani, pieniä minipulloja myöten. Jouduin maksamaan yleensä kaiken, jos jossain käytiin. Oletti minun kuskaavan häntä aina joka paikkaan, ei halunnut liikkua yhtään, vaikka liikunnantarvetta oli. Soitti keskellä yötä äidilleen, joka tuli kuskaamaan hänet baarista kotiin, koska ei halunnut kävellä lyhyttäkään matkaa. Kertoi kaverilleen sanomisiani ja tekemisiäni aivan päinvastoin, kuin oikeasti oli tapahtunut, eli halusi tehdä minusta syyllisen kaikkeen. Itki humalassa aina sitä, miten omat sisarukset pärjää ja hän on vain väliinputoaja, mutta ei halunnut tehdä asialle mitään. Odotti saavansa kaiken ilmaiseksi vanhemmiltaan, sisaruksiltaan, kavereiltaan. Kävi kavereillaan kylässä pelkästään ilmaisen alkoholin toivossa, keräsi esim. olutta sylillisen mukaansa lähtiessään ja haastoi riitaa päälle. Oletti, että hän muuttaa asumaan minun asuntooni, vaikka asiasta ei oltu puhuttukaan. Jossain vaiheessa minulle riitti, en jaksanut enää.
nainen, joka oli käynyt pintakäsittelylinjan amiksessa. Lempiruokana kebab, ei syönyt kasviksia. Kerran pyysi ravintolassa ruokajuomaksi kossukolan. Palkka meni pikavippien lyhentelyyn, oli ylipainoinen ja haisi hielle. Omisti kissan, asui vuokralla, käsivarteen oli tatuoitu sydän ja hankki kielilävistyksen. Ei urheillut ja tykkäsi pitää verkkareita, tupakoi ja piereskeli kotona. Piti musiikista juu, jos nyt Yön, Mamban ja Suurlähettiläiden ulinaa musiikkina pitää -eihän tuota kukaan kestä. Heikko yleissivistys....