Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Jo deittailuvaiheessa huomasin että tyyppi on tosi passiivinen, joka asian sai kysyä, kirjotti muutaman virkkeen jne, ei ehdottanut tapaamista tms. Kun asia ei lähtenyt etenemään kysyinkin että oletko kirjekaveria ettimässä vai haluatko oikeasti tavata. Minä tein ns kaiken työn, hän tuli perässä.
Tavattiin ja ihastuttiin kuitenkin. Aloimme oikein seurustella. Edelleen minä tein kaikki aloitteet, keksin kaikki tekemiset ja menemiset, järjestin ja organisoin kaiken. Hän tuli perässä.
Tämä sama jatkui 8 kk jonka tapailimme.
Siinä vaiheessa kun hänestä kuoriutui se passiivisagressiivinen nillittäjä ja miehellä oli pokkaa alkaa arvostelemaan näitä minun keksimiä, järjestämiä ja maksamia tekemisiä, nostin minä händyt pystyyn ja suhde hiipui hyvin pian.
Mies oli todella komea synkällä, "kärsineellä " tavalla , vähän kuin Ville Valo mutta vieläkin luisevampi ja lommoposkisempi. Lisäksi miehellä oli iso" se". Pian huomasin ettei mies taida pestä hampaitaan ikinä, ne olivat aika huonossa kunnossa ja suu haisi. Tajusin syyn miksi mies hymyili "salaperäisesti" suu kiinni. Mies oli sängyssä myös niin hätäinen ja kovakourainen ettei isosta "siitä" ollut iloa kun sattui vain. Tiputtelin monesti seksin jälkeen verta, olin täynnä sormenjälkien mallisia mustelmia ja syviä imujälkiä sekä hampaanjälkiä. Kerran mies alkoi sitten kesken aktin höpöttää miten tahtoisi ku ristaa minua piikkilangalla! Pelästyin tietysti ja kun olin päässyt miehen alta pois, puin vaatteet ja poistuin nopeasti kotiini. Mietin ja mietin ja päätin, että on parempi lopettaa seurustelu.
Myöhemmin selvisi että mies oli valehdellut ammattinsa, ei ollut baarimikko vaan töissä semmoisessa kehitysvammaisille, mt-kuntoutujille jne tarkoitetussa paikassa jossa tehtiin yksinkertaista hommaa tyylin mutterien pussitus.
Vierailija kirjoitti:
Vieraiolija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en saanut vetää perseeseen
Jos se kakkareikä niin kiinnostaa, niin eikö olisi pareempi etsiä miesystävä?
Jos mies pyytää ottamaan suihin niin neuvotko myös menemään miehiin, koska miehilläkin on suut?
Noin yleisesti, jos erilaisiin ruumiinaukkoihin sysiminen on suhteessa tärkeintä, niin jos myös mieheltä löytyy himoitsemasi ruumiinaukot, niin saavutetaanko naisen tapailulla mitään lisäarvoa henkisellä ja fyysisellä tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen kiinnostus lopahti siinä hetkessä kun kävi ilmi että nainen on feministi eikä välttämättä usko yksiavioisuuteen. Itse olen yhden naisen mies ja aisankannattajan mahdollinen tuleva rooli ei nappaa. Muutenkin siinä keskustelussa tuli esiin kaikenmoista miesvihamielistä asennetta joka oli lopullinen turn-off. Todella kaunis nainen muuttui minuutissa epäviehättävän näköiseksi.
Tossa on niin monta kliseetä, etten usko tuolla mitään naista koskaan olleenkaan, kunhan satuilee.
Yksi mies oli aivan hel vetin hyvännäköinen mutta kehitysvammainen,äö varmaan 50 ja arki pyöri sosiaalityöntekijän avustuksella.
En ole oikeasti ikinä tavannut vammaista joka on kuin miesmalli!
Kivahan sitä oli talutella ympäriinsä,mutta tunsin lopulta olevani enemmän äiti kuin tyttöystävä.
Sitten oli nainen,bi kuten minäkin joka oli vainoharhaisen mustasukkainen. Moikkasin ja halasin vanhaa luokkakaveria baarissa ,niin kohta tuopit lenteli ja hirveä huuto. Koko ajan olisi myös pitänyt suudella,aamusta iltaan.
Ja sitten oli mies joka vihasi kissoja, mutta onnistui salaamaan asian jonkin aikaa. Minulla on kolme kissaa.
Pahoja luonnevikoja. Paljastui ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraiolija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en saanut vetää perseeseen
Jos se kakkareikä niin kiinnostaa, niin eikö olisi pareempi etsiä miesystävä?
Jos mies pyytää ottamaan suihin niin neuvotko myös menemään miehiin, koska miehilläkin on suut?
Noin yleisesti, jos erilaisiin ruumiinaukkoihin sysiminen on suhteessa tärkeintä, niin jos myös mieheltä löytyy himoitsemasi ruumiinaukot, niin saavutetaanko naisen tapailulla mitään lisäarvoa henkisellä ja fyysisellä tasolla?
Mitä..? Kuka sanoi mitään siitä, että ruumiinaukkojutut olisi suhteessa tärkein juttu?
Täällä on nyt leimattu pinnalliseksi miehet, jotka eivät pidä huonosta hygieniasta naisella. Minä ymmärrän todella hyvin. En itsekään tapaisi uudelleen miestä, jolla on ulostejämiä pyllyssä. Tuohan on oksettavaa.
Nainen oli ihan mukava, etevä ja kohtuullisen hyvännäköinenkin. Mutta ne koirat! Koirat sitä, koirat tätä. Mistään ei voinut puhua ilman että puhe ajautuu koiriin. Minnekään ei voinut mennä ilman koiria tai sitten nopeasti takaisin koirien takia. En vihaa koiria, mutta en erityisesti kaipaakaan niiden läsnäoloa. Yritin, en jaksanut.
Nyt seurustelen kissanaisen kanssa, ja kaikki on niin paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt seurustelen kissanaisen kanssa, ja kaikki on niin paljon helpompaa.
.
Kyllä noi mirrit on mukavia. Niitä on mukava silitellä. Myötäkarvaan. Mirri vaan on sellainen, että vaikka kuinka varovasti yrittää hivellä. Niin aina pakkaa irtoamaan karvaa. Ja mirri voi olla sänkyyn tullessaan aika märkäkin. Ainakin jos on ollut ulkona huvittelemassa. Sateessa hiirestämässä.
Mies oli liian omistushaluinen sekä sairaalloisen mustasukkainen .
Vierailija kirjoitti:
Mies oli liian omistushaluinen sekä sairaalloisen mustasukkainen .
Narskut on just tollasia. Oli varmasti komeakin, et vaan voinut vastustaa?
Luulin miehen käyttäneen kokaiinia. Olikin alkava mania, tuore kumppani ei ollut kertonut bipolaarisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.
Mitä merkitystä sillä on vaikka olisi huonekalut kirpparilta? Kyllä silti voi sisustaa kauniiksi kodin.
Ei kaikki halua tuhlata rahoja kalliisiin uusiin huonekaluihin.
Tyyppi oli jo n 47v, mutta osoittautui tosi naiviksi, hyvä jos 15 vuotiaan tasolla henkisesti (siis klassinen aikuislapsi). Jututkin oli välillä sen mukaiset. Passiivisagressiivinen valittaja, joka oletti että joku muu hoitaa hänelle elämässä kaiken kivan eteen tarjottimella, itse ei panostanut yhtään mihinkään omassa elämässä eikä meidän parisuhteessa, odotti vaan aina valmista. Moitti muita hyvin kärkkäästi sellaisista asioista johon ei itsekään kyennyt. Sitten kun tähän kaikkeen alkoi tulla päälle vielä hyvin sovinistisia piirteitä, niin oli viisainta siirtyä takavasemmalle.
Löysin hyvännäköisen ja hauskan naisen.... Ja oli helppo olla hänen kanssa ja meillä synkkasi hyvin..
Rakastelu päivänä alettiin intohimoisesti suutelee ja kosketeltiin toisiamme sitten, kun oma käsi hamusi hänen alapäätä niin siinä unelmat särkyi... Käsi kolahti jäykkää siittimeen.. OU NOU!!!
HÄN OLI SHEMALE!!! LÄHDIN HÄNEN LUOTA ENKÄ KOSKAAN PALANNUT ypö yksin synkkää syksyiseen yöhön... Olin rikkinäinen sielu sen jälkeen näin uskon miehenä...