Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5461/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolin just. Ihanko oikeasti on vielä miehiä jotka sylkee p i L L u u n ? Kuka on opettanut että tää on way to go?

Aikuisviihde. Sieltä on myös opittu että nainen  nauttii anaaliyhdynnästä , nyrkkipanosta ja melkein  kurkkuun asti työnnetystä peniksestä. Sitten miehet ovat ulalla kun nainen suuttuu,  oksentaa tai  huutaa että sattuu. 

Vierailija
5462/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin kiinni rysän päältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellakin oli erektio.

Vierailija
5464/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolin just. Ihanko oikeasti on vielä miehiä jotka sylkee p i L L u u n ? Kuka on opettanut että tää on way to go?

Aikuisviihde. Sieltä on myös opittu että nainen  nauttii anaaliyhdynnästä , nyrkkipanosta ja melkein  kurkkuun asti työnnetystä peniksestä. Sitten miehet ovat ulalla kun nainen suuttuu,  oksentaa tai  huutaa että sattuu. 

Hieno tehdä yleistyksiä.

Vierailija
5465/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ihan komea, hyvä työpaikka, hyvästä perheestä. Hyvä pano myös. Mutta se persoonallisuus: kauhean negatiivinen mieli, valitti vaan kaikesta, keskittyi kaikkeen mikä on huonosti. Yritti varmaan päteä ja vaikuttaa älykkäältä. Minä en jaksanut kuunnella sellaista, iso turn-off sellainen jatkuva vali-vali, kuunnelkoot joku muu. 

Vierailija
5466/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui siitä, että kyseenalaistin hänen nukkuvan yhä 3v erosta lastensa kanssa samassa sängyssä - lapset 5 ja 11 vuotiaat pojat. Äitinsä luona (missä lapset asuivat) nukkuivat omissa huoneissaan, ja tällä miehelläkin oli monimakuuhuoneinen okt eli tilaa riitti. Ja oli hyvin hämmentynyt kerrottuani, että en muuten nukkuisi ikinä sohvalla, jos tapailu muuttuisi seurusteluksi ja viettäisin joskus hänen luonaan samaan aikaan yötä lastensa kanssa.

Miehellä oli myös hyvin kaksinaismoralistinen näkemys lasten suojelemisesta: hänestä oli no go että olisin tavannut hänen muksunsa, mutta ihan ok jos hän olisi ängennyt itsensä meille kun mun lapset olovat kotona. Ei muuten käynyt mulle.

Ja kerran kesken kivan sohvaillan ja tv:n katselun mies alkoi kertomaan tarinaa, jossa vertaili kaverinsa suhteen kestoa meidän pitkään suhteeseen.. ainoa vain, että se 'me' tarkoitti häntä ja eksäänsä, eikä minua. Lopetin tapailun.

Vierailija
5467/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää mutta oli niin söpö tyttöystävä nuorena poikana olin otettu että hän ihaistu minuun ero tuli minusta koska  anteex ku sanon törkeästi kun neitoa nuoli alapäästä nii hän pyöritteli lantiota samalla koko ajan että oli vaikea hoitaa hooma ja se ärsytti suunnatomasti!! Kuvitelkaa ku oma pää pyörii koko ajan ja olet silti hyvänä toiselle?? No nuoruus ja typeryys näyttää kulkevan käsikädessä, nyt sit vanhempana tajuaa mitä menetti oman typeeryydensä vuoksi.

Vierailija
5468/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot seksitaidot. Jos mies hinkkaa klittaa kuin poistaisi sitkeää tahraa,sylkee pildeen tai sormiinsa, repii hiuksista tai tunkee kysymättä sormen kakkareikään niin akti loppuu siihen eikä toista kertaa tule .

En ala 40vuotiaana opettamaan miestä, että alakertaan sylkeminen ole esileikki eikä päänahan irti repiminen ole kiihottavaa.

Mistä hän olisi voinut tietää mistä sinä pidät. Moni nainen pitää kunnon menosta eikä pienestä nylkytyksestä.

Vierailija
5469/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui sairaanhoitajaksi. Ei sellaisen kuvotuksen kanssa voi jatkaa yhteiseloa.

Vierailija
5470/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen piilotti teeheni kaksisuuntaisen mielialahäiriönsä nesteeseen sulavia lääkkeitä ja piilotti maun sokerilla. Keittibteet joka ilta ja aamu. Söin hänen lääkkeitä 3 viikkoa ja ihmettelin oloani. Tunnusti, ja teki sen koska oli vihainen että hänen pitää syödä niitä ja olin ollut itse sekaisin hänen mielestään ja hoitokokeilu oli täten ok. Paljon muitakin sairaita juttuja.

Tuohan on pahoinpitely. Teitkö rikosilmoituksen?

Vierailija
5471/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvän näköinen gimma, tykkibosat, ja sitä sai panna mihin reikään vaan mutta se oli ihan helvetin tyhmä. Siitä ei saanut sanaa ulos ja se oli aina samaa mieltä kuin mä.

No etpä sinäkään miltään älyköltä vaikuta.

Vierailija
5472/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi valittaa miten on vaikea löytää naista jolla on kaunis iho, kuulemma ei tykkää kun naiset meikkaa mutta ihossa ei saa  olla yhtään mustapäitä, punotusta tms ja että jokainen nainen on ollut ilman meikkiä pettymys. Samaan syssyyn selitti myös miten naiset eivät ymmärrä että alapäässä pitää olla karvoja muttei niitä saa olla liikaa. Naiset eivät kuulemma ymmärrä todellista LUONNOLLISUUTTA.

Olimme kahvilassa ja olin tukehtua viineriini miehen juttuja kuunellessa, lopulta kiitin kahvista ja toivotin  onnea OIKEANLAISEN luomunaisen etsintään

Törmäsin tässä hiljattain Twitterissä amerikkalaiseen naiseen, joka oli saanut ilmeisesti blogia vastaan todella laadukkaita kasvojenhoitotuotteita. Sanoi itse, että ensimmäistä kertaa elämässäni tajuan, että en ole ruma vaan köyhä. Iho oli todella kaunis luonnollisessa tilassa MUTTA, koko saamansa ihonhoitosetti näitä laadukkaita, oikeasti toimivia tuotteita maksoi noin 5 000 dollaria. Kuukaudelta. Yhden pienen putelin hinta oli mlkein 500 dollaria.

Jos haluaa kauniin naisen, pitää olla massia ylläpitää naista ja siihen kauneuteen tarvittavia tuotteita, palveluita ja aikaa :D

Vierailija
5473/9847 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pieraisi kovaa aina orgasmin aikana. Muutaman kerran sitä touhua katsoin lyhyen seurustelun aikana, sitten riitti. Romanttinen hetki paskan hajussa oli liikaa. Ei koskaan ei selitellyt asiaa, luultavasti ei mahtanut asialle mitään.  Suoli vain tyhjeni kaasusta aina väärässä paikassa.

Vierailija
5474/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot seksitaidot. Jos mies hinkkaa klittaa kuin poistaisi sitkeää tahraa,sylkee pildeen tai sormiinsa, repii hiuksista tai tunkee kysymättä sormen kakkareikään niin akti loppuu siihen eikä toista kertaa tule .

En ala 40vuotiaana opettamaan miestä, että alakertaan sylkeminen ole esileikki eikä päänahan irti repiminen ole kiihottavaa.

Mistä hän olisi voinut tietää mistä sinä pidät. Moni nainen pitää kunnon menosta eikä pienestä nylkytyksestä.

Siinä tyypillinen mies. Klitoriksen kovakourainen hierominen etenkin, kun  toosa on rutikuiva  ei ole "rajua menoa", se on vain epäkiihottavaa ja ärsyttävää. Ja sylkemällä liukastaminen  kertoo ettei mies välitä nähdä vaivaa saada naista kostumaan.

Vierailija
5475/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopulta ollut niin kiinnostunut ja mies osoittautui myös mustasukkaiseksi. Kun ilmoitin, etten halua enää tavata, hän valitti, että olin käyttänyt häntä hyväkseni kun hän oli tarjonnut minulle kahvit, ravintolassa päivällisen ja kyydin omalla autollaan. Olin kyllä tarjoutunut itse maksamaan kahvini treffeillä. Sanoin, että hän voi lähettää minulle tilinumeron ja laskun, niin maksan osuuteni.

Vierailija
5476/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsas kuin katujyrä. Siis ihan oikeesti aivan saakelin lujaa et, heippalappuja tuli ihan syystä. Ei sen kanssa pysty nukkumaan samassa asunnossa. Ei suostunut käymään lääkärissä. Ei noin lujaa kuorsaaminen oo normaalia.

Vierailija
5477/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero, luulin miehen olevan itseäni noin 10vuotta nuorempi mutta ikäeroa olikin yli 20 vuotta.

Ei mulla ole oikeutta varastaa toisen nuoruutta ja mahdollisesti pilata sen suhteita omiin vanhempiinsa ja kavereihinsa.

Muuten suhde (ja mies) oli ihana.

Vierailija
5478/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Tämä on mielipideasia, mutta naisena laittaisin myös pihalle, ellei viimeistään toisella, kolmannella kerralla mennä itse asiaan. Se on toki ok, mutta kertoo ihmisen libidosta oleellisen: ei mulle, kiitos. 

Vierailija
5479/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisen vaikeuden syyksi paljastui kaveripoikien lauma, jota pyöritti. Yritti tehdä minusta yhden lisää. Kuskailua, talkkarin hommia yms. Ei kiitos. Nostin kytkintä.

Vierailija
5480/9847 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yksi sairaanhoitajaopiskelija oli tosi ihastunut minuun. Tapailimme monta kuukautta. Hän oli kuitenkin introvertti ja lisäksi kasvot eivät olleet mielestäni tarpeeksi kauniit. Kroppa oli tosi hyvä. Luonteeltaan hän oli empaattinen ja kiltti. Myöhemmin olen pohtinut että aika typerät syyt minulla. Perustin perheen aina äänessä olevan kälättäjän ja nalkuttajan kanssa, joten kai sitten sain mitä ansaitsin.