Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen kanssa tuntui, että oli sähköä ja kemiaa kovastikin ainakin niin kauan kuin vain soiteltiin ja viestiteltiin. Lopulta ihan tavattiinkin muutaman kerran, mutta en koskaan päässyt yli hänen murteestaan. Mies puhui siis todella vahvaa savon murretta. Oikein tällaista voe toekkiinsa niin -kieltä. Meni fiilis.
Eiköse sitten puhelimessa puhunut savon murretta?
En enää ikinä savolaisen kanssa treffejä. Minäminminä-tyyppejä mukamas hauskoine murteineen. Köyhiäkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen tyypin kanssa kävi niin, että seksin jälkeen hän sulkeutui täysin. Ei puhunut mitään, oli kireä. Seksikin oli huonoa. Vei mut kyllä kotiin ja ajattelin jo siinä, että tämä tästä. Taisin laittaa viestinkin, että olipa paskaa ja kohtelu vielä paskempaa. Yllätyin todella, kun tyyppi alkoi laittaa mulle rakkausrunoja ja rakkaudesta kertovia biisejä. Meillä siis oli ennen seksikertaa ollut tosi hyvä yhteys ja oltiin juteltu paljon. Mutta kyllä mun orastavat tunteet kuoli siihen mykkyyteen. Eikä hän ollut mitenkään kokematon, vaan tunnettiin entuudestaan ja hänellä oli ollut pitkiä suhteita.
https://www.webmd.com/sex/what-to-know-postcoital-dysphoria
Vaikutat aika idiootilta.
Mistäpäin tämä rakkaudesta luritteleva mies on?
Vierailija kirjoitti:
-Pienen munan puolustuspuhe aina ennen seksiä
-Mustasukkaisuus
-Kontrollointi
-Huono itsetunto "vieläkö sä tykkäät musta?"
-Ilkeys, vähättely
-Alkoholin suurkulutusOlisivat voineet olla samassa paketissakin, mutta jakaantuivat useammalle.
Kuvailit juuri minut. No ilkeys, ja vähättely eivät sovi minuun. Onneksi vaimoni on parempi, ja kärsivällisempi, kuin minä. Usein mietin miksi se on tossa ollut yli 20v. Voisin olla hyvinkin täällä kirjoituksissa.
Eihän savolaisuus perisynti ole, mutta saatanallinen häpeä kuitenkin.
Voimia omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin juuri äsken erään miehen tapailun siksi, että hänellä on instassa niin typeriä kuvia.
Jonkun aikaa tunnettu ja parilla ihan oikeilla treffeillä käyty. Hän on kivannäköinen, meillä on samoja harrastuksia (joissa alunperin tutustuimmekin) ja samanlaiset elämänarvot esim. politiikassa. On ollut ihan mukava jutella. Mutta ei helv. Insta on täynnä tärähtäneitä kuvia, jossa äijiä istuu kaljatölkit kädessä jossain savuisessa olohuoneessa, kaikki selfiet ovat mallia boomersetä eli alaviistosta liian läheltä naamaa otettuja... En osaa selittää tarpeeksi hyvin, mutta koko insta näyttää samalta kuin Reijo-sedällä, joka on 73 vee ja juuri innostunut seniorien kurssilla somesta.
Olen itse visuaalinen ihminen ja markkinointialan hommissa, joten jotenkin tuosta tuli nyt kynnyskysymys. Eikä tässä ehkä muutenkaan ollut sitä kuuluisaa kemiaa.
Joidenkin mielestä voi olla hullunkurista että aikuinen ihminen laittaa painoarvoa Instagram-kuville, mutta ymmärrän täysin. Tuo on osaltaan osoitus arvostelukyvystä tai sen puutteesta. Itselleni on merkitystä millaisen kuvan kumppani antaa itsestään muille ihmisille ja tuollaiset instakuvat on vähän sama kuin kävelisi kaupungilla Turhapuro-vaatteissa. Enkä tarkoita nyt sitä että pitäisi elää jotain siloiteltua some-elämää tai kulkea kaupungilla sliipattuna merkkivaatteissa, vaan kyse on ihan normaalista itsensä arvostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvän näköinen gimma, tykkibosat, ja sitä sai panna mihin reikään vaan mutta se oli ihan helvetin tyhmä. Siitä ei saanut sanaa ulos ja se oli aina samaa mieltä kuin mä.
Mie voin naia sitä jos laetat yhteystiiot siitä naesesta.
T. Taono Nilesiästä
Mies oli fiksu, tasapainoista elämää viettävä mukava ja kiltti ulkoilmaihminen. Vaan vaikka mies oli muuten siisti, hampaitaan ei ollut hoitanut kuntoon. Hampaat olivat ihan keltaisena hammaskivestä. Mies oli muuten unelma, mutta en vain yrityksestäni huolimatta päässyt yli noista hampaista. Ällötti suudella.
Lopetin naisen tapailun koska se tutki puhelintani ja soitteli puhelimessani oleviin naisten numeroihin ja kyseli mikä suhde mulla on ollut heidän kanssaan. Ei ole ollut mitään suhdetta, minulla ei ole exien numeroita puhelimessa. Nainen soitti muun muassa enoni vaimolle jolle olen tehnyt töitä ja kyseli tyhmiä.
Mies joka oli paljon komeampi kuin minä. En ole rumakaan enkä ylipainoinen mutta en pukeudu muodikkaasti vaan persoonallisesti enkä seuraa mitään trendejä.
Mies eka halusi seksiä paljon, jopa niin paljon et mua alko ahdistaa ja en ois halunnut mutta tein mikeiksi. Mies oli paljon vanhempi ja komea , muistutti isääni . Yhtäkkiä ei enään halunnutkaan kuin parin viikon välein ja kun olin sanonut tästä, meni seuraavana päivänä sängylle muna kädessä ja sano "noni, tuu sieltä,nyt ois tarjolla". Koin tilanteen loukkaavaks, mies sano *käänny" .ja melkein heti perään haukku h u o raksi ja otti tukasta rynkyttäen takaa päin. Tuli tosi pas ka fiilis kun olin korostanut et haluaisin LÄHEISYYTTÄ ja siksi sitä se ksiä. Toisella kerralla sano ä mmäkksi ja Limav i t tuksi ja inhottava setämies ilme päälle virnusteli. oli viimene niitti. Miten kukaan joka on työnnetty syrjään ja jota ei pysty edes suutelemaan , haluaa yhtäkkiä kuulla rivoja sanoja ja painamista ilman rakkautta . En saanut edes arkisin halua vaikka pyysin .Sanoin et en enään halua, ja nousin ylös . Mies suuttu mutta ihan sama, menetin tunteet aika vahvasti noiden tapauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka oli paljon komeampi kuin minä. En ole rumakaan enkä ylipainoinen mutta en pukeudu muodikkaasti vaan persoonallisesti enkä seuraa mitään trendejä.
Mies eka halusi seksiä paljon, jopa niin paljon et mua alko ahdistaa ja en ois halunnut mutta tein mikeiksi. Mies oli paljon vanhempi ja komea , muistutti isääni . Yhtäkkiä ei enään halunnutkaan kuin parin viikon välein ja kun olin sanonut tästä, meni seuraavana päivänä sängylle muna kädessä ja sano "noni, tuu sieltä,nyt ois tarjolla". Koin tilanteen loukkaavaks, mies sano *käänny" .ja melkein heti perään haukku h u o raksi ja otti tukasta rynkyttäen takaa päin. Tuli tosi pas ka fiilis kun olin korostanut et haluaisin LÄHEISYYTTÄ ja siksi sitä se ksiä. Toisella kerralla sano ä mmäkksi ja Limav i t tuksi ja inhottava setämies ilme päälle virnusteli. oli viimene niitti. Miten kukaan joka on työnnetty syrjään ja jota ei pysty edes suutelemaan , haluaa yhtäkkiä kuulla rivoja sanoja ja painamista ilman rakkautta . En saanut edes arkisin halua vaikka pyysin .Sanoin et en enään halua, ja nousin ylös . Mies suuttu mutta ihan sama, menetin tunteet aika vahvasti noiden tapauksen takia.
Halia siis . Ei suostunut edes halaamaan vaan oikeasti työnsi syrjään ja sanoi "mee pois siitä,mul on hommia"
Nainen piilotti teeheni kaksisuuntaisen mielialahäiriönsä nesteeseen sulavia lääkkeitä ja piilotti maun sokerilla. Keittibteet joka ilta ja aamu. Söin hänen lääkkeitä 3 viikkoa ja ihmettelin oloani. Tunnusti, ja teki sen koska oli vihainen että hänen pitää syödä niitä ja olin ollut itse sekaisin hänen mielestään ja hoitokokeilu oli täten ok. Paljon muitakin sairaita juttuja.
Miehet ei oikein osaa puhua naisille, puhuvat esim. töissä loukkaavaan sävyyn naiselle. En ihmettele, että ovat sinkkuja.
Miehillä jotka etsivät naista itselleen on kamalia kirjoituksia. En yhtään ihmettele, jos ei niillä saa naista.
Elä olisi paljon helpompaa jos miehet olisi miehistä kiinnostuneita luonnostaan ja naiset naisista ja molemmat voisivat saada keskenään lapsia. Aivot on niin erilaiset ja siks on surua paljon.
Miehet panostakaa siihen suuhygieniaan ja käykää siellä suuhygienistillä.
Liika imelyys. Alkuun huomionosoitukset olivat ihania, mutta vitsi vanheni nopeasti, kun ihailu ja lahjonta oli niin ylitsepursuavaa. Yhdistettynä vielä sellaiseen narrin luonteeseen, että heitti kaiken vitsiksi itsensä kustannuksella. Ei sellaista ihmistä pystynyt ottamaan tosissaan, ja itse etsin tasavertaista kumppania. Jos joku yrittää jatkuvasti nostaa minua itseään korkeammalle, niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.
"Suihinotto karseaa koska kalu haisi ja maistui todella pahalle" ..mutta imit kuitenkin! kai nyt saatana vehkeet pestään ennen suuseksiä. Pitää kyllä olla ihan apina jos kulli on paskanen ja haisee mutta silti imee.
Piilotti tupakat ja kaljasalkun hinkkasi jalkojensa juureen kuin piilottaakseen senkin, etten vaan vie viimeisiä.
Ja minä kun viikkoja maksoin kaiken, ja ukko on ihan kanttuvei koko ajan.
Hengiltähän tuo itsensä ottaa pian tuolla tavalla, mutta en tiedä itkeäkö vai nauraa että kuluttaa minun rahani, mutta kun ne ovat loppu niin piilottelee kun pitäisi itse maksaa kun sai tukensa.