Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Mikamyos kirjoitti:
MaijaLeena kirjoitti:
Meillä oli Makelan Jussin kanssa monivuotinen suhde. Jussi oli naimisissa niin ajattelin että etsin toisen.
Ai… sullakin. Sehän pettää vaimoaan usean kanssa. Vigreninpukki.
millahan se naisia muka saanut? pieni kalu ja pienet rusina-aivot. rumakin kun mikä, apinakin komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Mies hymyili ja silmät tuikkivat ainoastaan kun oli puhe seksistä.
Muuten oli kuin mörrimöykky,eikä minkäänlaosia tapoja,tai romanttisuutta.
Samanlaista. Lähes neljä vuotta tapailtiin. Seksi oli hyvää. Viimeinen pahoinpitely liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin miestä kertomaan enemmän työstään. Oli jotain digi-verkkojen kanssa tekemistä.
Mies vastasi: ”Voi kuule, ne on niin vaikeita asioita, ettei sinun kannata niillä pientä päätäsi vaivata.”
Lisäksi käsitys naisista oli lähinnä Sinkkuelämää -tyyliä: Naiset rakastaa ostaa kenkiä jne.
Kun tyyppi vielä kehuskeli päässeensä siihen palkkaluokkaan, että on jo työsuhdeauto…voi jestas. Lisäksi se auto oli joku pikkuinen Ford.
Lopuksi kysyi, josko lasku jaetaan puoliksi ”kun ei teistä nykynaisista tiedä, jos suututte herrasmiehen tyylistä”.
Mieluummin vaikka joku köyhä, resulla polkupyörällä ajava hippi, joka suhtautuu naiseen tasaveroisena ihmisenä.
Niinhän tuo suhtautuikin, muta sinä olisit halunnut että mies maksaa laskun.
Vierailija kirjoitti:
Terapian tarpeessa kirjoitti:
Seurustelin on-off kolmisen vuotta miehen kanssa, joka aloitti jutun mun kanssa tarkoituksenaan vaan viettää aikaa kunnes löytää paremman. En tajunnut tätä. Huonoksi onneksemme rakastuimme. Hänellä oli kuitenkin ilmeisesti mielessään jokin kuva naisystävästä, johon minä en sopinut, joten vietti kaksi viikonloppua jonkun toisen naisen kanssa ja sen jälkeen jätti mut, vaikka sanoi rakastavansa. Sitten halusi aloittaa mun kanssa uudelleen kuukauden päästä. Kun kuulin toisesta naisesta, päätin samoin tein intuitiivisesti, että meidän juttu on ohi, mutta sitten kuitenkin aloitin hänen kanssaan uudestaan. Tunteet kasvoivat suuriksi mutta mulle muodostui mielenterveysongelmia kun hän oli kohdellut minua noin ja selitteli käytöstään mm. minun syykseni. Jätin hänet monta kertaa ja palasin taas yhteen, lopulta jätin lopullisesti ja itkin monta vuotta.
Tarinan opetus: kuuntele aina ekaa intuitiota, olisin säästynyt paljolta kärsimykseltä. Monta vuotta ajattelin, että mussa on jotain perustavanlaatuista vikaa. Kun sain lapsia toisen miehen kanssa, ajattelin, että lapsissanikin on jotain vikaa - ihan vain tuon kusipää eksän manipuloinnin takiaOivoi ihan on sama kokemus täälläkin. Minä kyllä aistin ja huomasin, ettei tuo tosissaan ole,mutta en vain millään halunnut uskoa sitä. Tyyppi tuhlasi kyllä epäreilusti sinun ja minunkin aikaa, täytyisi rehellisesti myöntää jos ei toiveet suhteen laadusta kohtaa.
Täysin sama kokemus siitä, että en ollut muka hänelle tarpeeksi hoikka ja nätti. Tuo romutti itsetuntoni vuosiksi ja myös ajattelin että minussa on jotain pahaa vikaa.
Tuskinpa tuo tyyppi edes niin ajatteli, taisi tiedostaa olevansa alapuolellani ja hoksasi että noilla ulkonäköasioilla saa minut nujerrettua.
Selkeitä merkkejä ihan heti alkuun oli, että halusi nähdä vain kun hänelle sopi, saattoi olla vaikka arkiyönä. Viikonloput pyhitti omille menoilleen, etti varmaan sitä oikeaa. Hänhän sanoi minua tapaillessaan, että toivoisi että tulisi vastaan joku ihan se oikea. Silti jatkoin hänen kanssaan ja toivoin että hän näkee miten ihana olen ja sitoutuu.
Kadun tuota ajanjaksoa elämässäni, mutta tälle tyypille oli ainutlaatuista nannaa että sai jotain vedettyä kuin pässiä narussa ja kaikki kotiin päin :) vakituinen seksiseura ja samalla ettii "parempaa"
Ei tule hänelle tapahtumaan ikinä enää.Uskallatko kertoa oman tyyppisi ikää,nimikirjaimia, paikkakuntaa? Ettei olisi sama tyyppi :D
Ihan varmasti tulee tapahtumaan, koska juuri tämän tyylisistä miehistä te naiset oikeasti pidätte. Minkä todistaa ettei näillä narsisti-pettäjillä ole koskaan pulaa naisseurasta.
Mies pesi fairyllä kaikki tölkit ja säilykepurkit ennen kuin laittoi kaappiin, alkoi ensi huvittaa ja sitten ärsyttää se hinkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ekan riidan yhteydessä mies teilasi mun koko persoonan sen sijaan, että olisimme riidelleet asioista. Mies olisi jälkeenpäin halunnut jatkaa seurustelua, mutta koin täysin mahdottomaksi jatkaa ihmisen kanssa, joka on turhautuneena avautunut hänen havaitsemistaan luonteeni heikkouksista ja jopa tuonut ilmi tyytymättömyyden seksiimme. Rakkaus ei ole ikinä kuihtunut yhtä nopeasti ja täydellisesti kuin tuon kokemuksen jälkeen.
Minulla identtinen kokemus! Ei ottanut rakentavasti esiin tarpeitaan ja asioita joiden haluaisi olevan toisin, vaan huutamalla teilasi hullun kiilto silmissä koko itseni. Odotti vielä jälkikäteen että asiaan olisi palattu ja "sovittu" - ei kiitos, tuollaisen jälkeen en voisi luottaa toiseen sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monta sitoutumiskammoista miestä on tullut vastaan. Halutaan parisuhteen kaltaiset olosuhteet kuitenkaan ilman mitään "vakavaa", koko ajan halutaan pitää verkot vesillä jos saisikin jonkun paremman. Moni tuntuu etsivän vain sitä uutuudenviehätystä yhä uudelleen. Ei siinä mitään pahaa ole, äkkiä tuollaisista eroon pääsee.
Näitä miehiä tosiaan riittää, been there done that. Itse etsin parisuhteesta jonkinlaista pysyvyyttä, eikä vain sellaista kevytsuhdetta, jonka voi heittää nurkkaan heti kun vastaan tulee seuraava kiinnostava kumppaniehdokas. Sellaista, että toinen kiinnostaa riittävästi, niin että voi kuvitella viihtyvänsä hänen seurassaan pidempäänkin. Eihän sitä koskaan tiedä, tuleeko loppuelämän suhde, mutta jos ei pysty edes yrittämään, olisi parempi ainakin reilusti heti kertoa, ettei sitoutuminen kiinnosta.
En voinut luottaa häneen. Hän piti yllä monia suhteita samaan aikaan. Hän ei kunnioittanut minun aikaani. Hän sanoi yhtä ja teki toista. Hän odotti minulta sitoutumista ja uskollisuutta vaikka ei itse halunnut sitoutua. Hän pyysi apua käytännön asioissa mutta ei koskaan tarjonnut apua, kun olisin tarvinnut. Hän tartutti minuun tauteja. Hän puhui pahaa exästään ja tapasi lapsiaan silloin, kun häntä huvitti. Hän ei maksanut elatusapua exälleen. Hän arvosteli muita ihmisiä mutta häntä ei saanut arvostella. Hän lupasi jättää toisen naisen mutta ei kuitenkaan tehnyt sitä. Tuhlasin häneen monta vuotta.
Menneisyyden parisuhde trauma. Luurangot kaapissa. Tapaaminen vaikeaa, vaikka välimatka lyhyt. Katsekontaktin puute. Läheisyyden puute. Ei ollut kiinnostunut, mitä minulle kuuluu. Keskittyi vain omaan vointiinsa. Tarve oli vain terapeutille ja pikkuapulaiselle.
Lopetin juuri äsken erään miehen tapailun siksi, että hänellä on instassa niin typeriä kuvia.
Jonkun aikaa tunnettu ja parilla ihan oikeilla treffeillä käyty. Hän on kivannäköinen, meillä on samoja harrastuksia (joissa alunperin tutustuimmekin) ja samanlaiset elämänarvot esim. politiikassa. On ollut ihan mukava jutella. Mutta ei helv. Insta on täynnä tärähtäneitä kuvia, jossa äijiä istuu kaljatölkit kädessä jossain savuisessa olohuoneessa, kaikki selfiet ovat mallia boomersetä eli alaviistosta liian läheltä naamaa otettuja... En osaa selittää tarpeeksi hyvin, mutta koko insta näyttää samalta kuin Reijo-sedällä, joka on 73 vee ja juuri innostunut seniorien kurssilla somesta.
Olen itse visuaalinen ihminen ja markkinointialan hommissa, joten jotenkin tuosta tuli nyt kynnyskysymys. Eikä tässä ehkä muutenkaan ollut sitä kuuluisaa kemiaa.
Nainen oli niin mustasukkainen että soitti tunnin välein ja kysyi missä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Ei sulla ois sen puhelinnumeroa antaa?
Yhden miehen kanssa tuntui, että oli sähköä ja kemiaa kovastikin ainakin niin kauan kuin vain soiteltiin ja viestiteltiin. Lopulta ihan tavattiinkin muutaman kerran, mutta en koskaan päässyt yli hänen murteestaan. Mies puhui siis todella vahvaa savon murretta. Oikein tällaista voe toekkiinsa niin -kieltä. Meni fiilis.
Bodypumppi kirjoitti:
Menin treffeille naisen kanssa pelkkien naama/heppakuvien perusteella. En käsitä miten treffikumppani pystyi olemaan niin ylipainoinen. Naaman perusteella ei olisi uskonut . Mielestäni oli kohtuu epäreilua kun itse kerroin olevani liikunnallinen ja toivovani että voisi harrastella yhdessä jne. Olin varma että mamma saa sydänkohtauksen kävelytreffiemme ylämäkiosuudella. En lähde enää ikinä treffeille ilman että nainen laittaa kokovartalokuvan.
Sanoi varmaan myös olevansa liikunnallinen, eli kun röhnöttää liikkumattomana kärsivän hepan päällä niin se on olevinaan liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisen tyypin kanssa kävi niin, että seksin jälkeen hän sulkeutui täysin. Ei puhunut mitään, oli kireä. Seksikin oli huonoa. Vei mut kyllä kotiin ja ajattelin jo siinä, että tämä tästä. Taisin laittaa viestinkin, että olipa paskaa ja kohtelu vielä paskempaa. Yllätyin todella, kun tyyppi alkoi laittaa mulle rakkausrunoja ja rakkaudesta kertovia biisejä. Meillä siis oli ennen seksikertaa ollut tosi hyvä yhteys ja oltiin juteltu paljon. Mutta kyllä mun orastavat tunteet kuoli siihen mykkyyteen. Eikä hän ollut mitenkään kokematon, vaan tunnettiin entuudestaan ja hänellä oli ollut pitkiä suhteita.
https://www.webmd.com/sex/what-to-know-postcoital-dysphoria
Vaikutat aika idiootilta.
Ihan hyvän näköinen gimma, tykkibosat, ja sitä sai panna mihin reikään vaan mutta se oli ihan helvetin tyhmä. Siitä ei saanut sanaa ulos ja se oli aina samaa mieltä kuin mä.
Utelias - Ja pari muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Ei sulla ois sen puhelinnumeroa antaa?
Tuo on kertonut tuota juttua jo niin pitkään, että se nainen on jo nelikymppinen. Vieläkö kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen tyypin kanssa kävi niin, että seksin jälkeen hän sulkeutui täysin. Ei puhunut mitään, oli kireä. Seksikin oli huonoa. Vei mut kyllä kotiin ja ajattelin jo siinä, että tämä tästä. Taisin laittaa viestinkin, että olipa paskaa ja kohtelu vielä paskempaa. Yllätyin todella, kun tyyppi alkoi laittaa mulle rakkausrunoja ja rakkaudesta kertovia biisejä. Meillä siis oli ennen seksikertaa ollut tosi hyvä yhteys ja oltiin juteltu paljon. Mutta kyllä mun orastavat tunteet kuoli siihen mykkyyteen. Eikä hän ollut mitenkään kokematon, vaan tunnettiin entuudestaan ja hänellä oli ollut pitkiä suhteita.
https://www.webmd.com/sex/what-to-know-postcoital-dysphoria
Vaikutat aika idiootilta.
Kappas. Paikalla on ammattiloukkaantuja joka suorittaa ammattinsa ohella verkkodiagnooseja toisten kertomista tarinoista <3
Vai voisko olla, että tää oli sittenkin ihan fiksu, kun osas lähteä kävelemään tilanteesta joka ei viihdyttänyt? Kaikilla pitäisi olla vapaus valita jos haluavat itselleen mielenterveysongelmista vapaan suhteen.
Oli reilusti ylipainoinen, ei pessyt hampaitaan, minkä myönsi. Pienivehkeinen, kesti vain pari työntöä tai laukesi käsiini. Ei osannut keskustella kuin työstään, yleistieto olematon. Kiinni edellisessä suhteessa. Tämä kyllä riitti oikein hyvin.