Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4681/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi kettu kirjoitti:

Etäisyys ja korona-aika sekä miehen miellyttävä ulkonäkö, hyvä seksi ja fiksuus hämmensivät niin, että kesti aikansa tajuta, että hänellä ei ollut aikomustakaan esitellä läheisiään minulle (tosin kertoili heistä paljon), ei sitoutua millään lailla eikä kukaan hänen läheisistään tiennyt minusta.

.

Määritteli myös haluavansa tasavertaisen suhteen. Kyselin, että mikäs logiikka siinä oli, että hän tutustui minun läheisiini, mutta minä en hänen.

Vierailija
4682/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 22 ja  turhan kiltti, mies 30 ja masennustaustainen, rakastui minuun ja  tarrasi  kuin hukkuva oljenkorteen, olin niin helläsydäminen etten  kehdannut pistää bänks. 

Mies oli minua lyhyempi ja tukeva, kasvotkin ihan pöhöttyneet  kai lääkkeiden takia ja henki haisi.  Seksi oli ihan surkeaa, laukesi heti kun  sisään pääsi ja onnistui alituiseen jättämään kumin sisälleni.  Kestin vuoden sitä kumin kaivelua pildestä ja alituisia tulehduksia, kun en vaan  raaskinut jättää ressukkaa!

Miks se kondoomi sinne pildeen piti jemmata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin miehelle itsestäänselvyydeksi. Aikaa parisuhteelle hänellä ei enää ollut, kaikki ajoi ohi yhteisen ajan kuten kotona tissuttelut ja krapulassa makaamiset. Mä lopulta ymmärsin, että jos toinen ei kaipaa seuraani kuin yhä harvemmin, on parempi tehdä johtopäätökset ja lopettaa "parisuhde".

Vierailija
4684/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutuin miehelle itsestäänselvyydeksi. Aikaa parisuhteelle hänellä ei enää ollut, kaikki ajoi ohi yhteisen ajan kuten kotona tissuttelut ja krapulassa makaamiset. Mä lopulta ymmärsin, että jos toinen ei kaipaa seuraani kuin yhä harvemmin, on parempi tehdä johtopäätökset ja lopettaa "parisuhde".

Eikös siinä parisuhteessa pidä olla tukena niin vasta- kuin ylämäessäki.

Vierailija
4685/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micropenis.

Vierailija
4686/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä herätti naamalle pieremällä ja hohotteli. Sanoi vitsiksi ja yritti rauhoitella. Sai äkkilähdön.

Tämähän on provo? Onhan tämä?

Ei kai kukaan mies noin juntti voi olla?

Voi olla pervo.

Vierailija
4687/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin silloisen, jo muutaman kuukauden tuttavuuden kanssa ensi kertaa ravintolaan iltaa viettämään. Näimme vasta siellä ravintolassa, eli menimme eri paikoista sinne.

Olin laittanut ihan normimittaisen hamosen, saappaat, näyttävämmät korvakorut, ja  meikannutkin hieman. 

Mies kyllä sanoi että ollaanpas sitä nättinä lähdetty, mutta sen jälkeen kysyikin ihan suoraan että tiedänkö mitä naiset viestittävät tuollaisilla korvakoruilla "tiedostamattaan"? tämän vastauksen voi jokainen arvata varmaan.

Vähän ajan päästä hän totesi että naiset pitävät hameita tiettynä aikana kuukaudesta päällään, koska haluavat viestittää ympärillä oleville miehille yhtä asiaa (tiedostamattamme tietenkin, mutta miehet nämä asiat ovat kuitenkin tutkineet ja tulleet oikeaan johtopäätökseen). Arvaatte varmaan mikä sekin oli! Liittyi läheisesti ensimmäiseen kysymykseen :D :D

Vierailija
4688/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Oli muuten oikein komea ja raamikas mies, pelkkää lihasta:)

Vierailija
4689/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin silloisen, jo muutaman kuukauden tuttavuuden kanssa ensi kertaa ravintolaan iltaa viettämään. Näimme vasta siellä ravintolassa, eli menimme eri paikoista sinne.

Olin laittanut ihan normimittaisen hamosen, saappaat, näyttävämmät korvakorut, ja  meikannutkin hieman. 

Mies kyllä sanoi että ollaanpas sitä nättinä lähdetty, mutta sen jälkeen kysyikin ihan suoraan että tiedänkö mitä naiset viestittävät tuollaisilla korvakoruilla "tiedostamattaan"? tämän vastauksen voi jokainen arvata varmaan.

Vähän ajan päästä hän totesi että naiset pitävät hameita tiettynä aikana kuukaudesta päällään, koska haluavat viestittää ympärillä oleville miehille yhtä asiaa (tiedostamattamme tietenkin, mutta miehet nämä asiat ovat kuitenkin tutkineet ja tulleet oikeaan johtopäätökseen). Arvaatte varmaan mikä sekin oli! Liittyi läheisesti ensimmäiseen kysymykseen :D :D

Miten on mahdollista... en jaksa ymmärtää.

Vierailija
4690/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siinä parisuhteessa pidä olla tukena niin vasta- kuin ylämäessäki.

Mitä tuossa olis tuettu? Miehen juomistako? Itsehän se ei seuraa tuntunut kaipaavan, joten voitto molemmille osapuolille?

Vierailija
4691/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Vierailija
4692/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 22 ja  turhan kiltti, mies 30 ja masennustaustainen, rakastui minuun ja  tarrasi  kuin hukkuva oljenkorteen, olin niin helläsydäminen etten  kehdannut pistää bänks. 

Mies oli minua lyhyempi ja tukeva, kasvotkin ihan pöhöttyneet  kai lääkkeiden takia ja henki haisi.  Seksi oli ihan surkeaa, laukesi heti kun  sisään pääsi ja onnistui alituiseen jättämään kumin sisälleni.  Kestin vuoden sitä kumin kaivelua pildestä ja alituisia tulehduksia, kun en vaan  raaskinut jättää ressukkaa!

Miks se kondoomi sinne pildeen piti jemmata?

Aina kun mies veti ulos,kumi jäi sisään! En tiedä miten mahdollista. Ja sitten kun ronkimme sitä ulos vuorotellen niin kohta oli kiva tulehdus päällä.

Vierailija
4693/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti heti tapailun alkutaipaleella toistuvasti käyttää minua lapsenvahtina. "Voitko katsoa niitä pari tuntia kun käyn salilla/lenkillä/kaverin luona?" Ei siis oltu vielä todellakaan siinä vaiheessa että oltaisiin oltu jotain samaa perhettä. Ei kiinnostanut jatkaa suhdetta jossa tuntui olevan tarjolla ensisijaisesti lapsenlikan ja kotiorjan rooli eroiskän juostessa omissa riennoissaan.

Vierailija
4694/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäykkä viivahuuli! Kuolen! Mulla on ollut liskokieli sekä kuivasti nokkiva tikka :D

Vierailija
4695/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu: voittaja on se joka julkaisee mitättömimmän syyn lopettaa tapailu....

Vierailija
4696/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oltiin niin hurmaavia, kunnes enemmän kun tutustuttiin alkoivat oudot halventavat kommentit, jotka olivat ”vitsejä”, joita en ”tiukkapipona” ymmärtänyt. Lopulta puhalsin pelin poikki ja siitä se riemu vasta repesikin mm. haukkumista, kuinka ei tykännyt luonteestani :D

Vierailija
4697/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pussannut tarpeeksi nopeasti. 2 viikkoa vain tapailtiin eikä mitään tapahtunut joten jätin hänet.

Vierailija
4698/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen mutta sen ääni oli niin käheä ja mörisevä kuin miehen. Ei jatkoon.

Vierailija
4699/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ohjeet seurusteluumme messengerissä. Se oli numeroitu lista, jossa luki mm. kaverit täytyy esitellä, ei miespuolisia kavereita eikä kahdestaan hengailua ja kaikilla kavereilla pitää olla nimet. Sen lisäksi listalla oli kans vaatimus "aina yöksi kotiin". Käytännössä se tarkoitti sitä, että minun olisi pitänyt lapsuudenystävän luota rymytä keskellä yötä kännissä hänen luokseen julkisilla että "olisin turvassa". En suostunut vaan jäin sinne nukkumaan ja aamulla puhelin aivan tiukassa viestejä kun petin hänet sillä tavalla. Mies ihmetteli tosissaan miksi en syty hänelle. 

Vierailija
4700/9847 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ohjeet seurusteluumme messengerissä. Se oli numeroitu lista, jossa luki mm. kaverit täytyy esitellä, ei miespuolisia kavereita eikä kahdestaan hengailua ja kaikilla kavereilla pitää olla nimet. Sen lisäksi listalla oli kans vaatimus "aina yöksi kotiin". Käytännössä se tarkoitti sitä, että minun olisi pitänyt lapsuudenystävän luota rymytä keskellä yötä kännissä hänen luokseen julkisilla että "olisin turvassa". En suostunut vaan jäin sinne nukkumaan ja aamulla puhelin aivan tiukassa viestejä kun petin hänet sillä tavalla. Mies ihmetteli tosissaan miksi en syty hänelle. 

Tämä siis siitä, kun mies kerran soitti minulle ja sanoin että olen matkalla Ruisrockiin parin kaverin kanssa. Mies suuttui kun en suostunut luettelemaan ihmisten nimiä. Miksi olisin, koska ei siinä sählingissä jaksa tehdä listausta ja olimme muutenkin niin alkuvaiheessa etten kokenut tarpeelliseksi luetella jokaista ihmistä. Seuraavaksi mies olisi varmasti alkanut sanella kenen kaa saan liikkua ja missä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi