Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4181/9847 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

Vierailija
4182/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tapailtu noin kuukausi ja mies oli sitten mun luona ekaa kertaa yötä ja tottakai olin ostanut erilaisia ruokia (juustoja, leikkeleitä ym) meitä varten, niin aamulla kun mies vielä nukkui, tein meille aamupalaa ja söin kokatessani pari siivua leikkelettä ja miehen herätessä, hän suuttui siitä että olin ostamastani leikkelepaketista syönyt pari siivua. Olin että "häh?" Ja mietin että onko tää joku ns "hienovarainen" vihjaus että mun pitäisi laihtua vaikka olen ihan normipainoinen, mutta mies totesi että hän oli odottanut kielipitkällä että olisi saanut leikkelepaketin loput syödä, mutta porsas oli syönyt pari siivua ja jättänyt hänelle vain 4 siivua. Porsaalla tarkoitti siis mua. Olisi silloin pitänyt heittää mies jo pihalle jos noin jo tuossa vaiheessa haukkuu ja suuttuu noin pienistä/turhista asioista. Lopullisesti paloi käämi kun tämä mies sit lähti kotiinsa, hän tyhjensi mun jääkaapin ja vei mun ostamat "herkut" mukanaan. En tyhmänä saanut sanotuksi vastaan ja ehkä pelkäsin myös että jos käy kiinni kun oli isokokoinen mies. Olihan tuossa ollut muitakin piirteitä mitkä olisi ennen tuota yhteistä yötä pitänyt tajuta. Ton jälkeen pistin viestiä että ei taida tästä tulla mitään koska en todellakaan voisi kuvitella seurustelevani pidempään tuollaisen henkilön kanssa joka on nuuka kuin mikä ja jolla on sellainen "mulle kaikki, sulle ei mitään" asenne ym.

En tajua ihmisiä ketkä ahmii samalla kun tekevät ruokaa. Ehkä se mies ei tykännyt siitä ja pelkäsi että lihot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittautui täydelliseksi vätykseksi joka asui vielä 35 vuotiaana kotona ja kuka ikinä ei ollut siivonnut/ei siivonnut tai kokannut vaan reumaa sairastava äitinsä joutui kaiken tekemään. Hän saattoi äidillensä raivota jos hän esimerkiksi nukkui 16.00 ja äitinsä tiskasi kun kuulemma se kaikuu hänen huoneeseensa.

Vierailija
4184/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Nainen antaa ja mies saa. Näin se on luonnossakin.

Vierailija
4185/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäili kuukaudesta toiseen minun pettävän. Olimme käytännössä yhdessä lähes täydet 24 tuntia vuorokaudessa. Joka kerta puhelimella nettiä selatessani tunsin aiheuttavani epäilyksiä. Lopetin mm. kavereideni näkemisen ettei tarvitsisi aiheuttaa epäilyksiä ja vähensin työntekoani siihen pisteeseen, etten enää pystynyt maksamaan laskujani. Työhaastatteluun mennessäni vihjaili minun menevän treffeille. Ihan kamalaa elää jatkuvasti pelossa siitä, saako illalla vastaansa alkoholin vaikutuksen alaisena olevan miehen huutamassa "tunnusta!".

.. saako illalla vastaansa alkoholin vaikutuksen alaisena olevan miehen huutamassa tunnusta! Mulle tuli kamala olo tästä lopusta. Muistan lapsuudenkotini kauhut ja viimeisimmän tapailumiehen henkisen ja fyysisen väkivallan.

Jättää kyllä pitkäaikaiset vuotavat haavat. Terveisiä sairaalle paskalle tapulikaupunkiin.

Vierailija
4186/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi että mies määräsi sairaalloisesti aikuista tytärtään joka asunut omassa asunnossaan jo vuosia, ja esim määräsi mitä tämä saa ostaa, ei antanut ostaa mitään/käyttää rahojansa mihinkään. Ja tyttö oli aivan normaali ihminen joka kävi töissä. Muistan kun olin käymässä miehen luona ja tämä tyttö tuli käymään ja hädissään sanoi miehelle että oli ostanut kaupasta jauhelihaa kun ei ollut lihaa kotona, niin se mies sai järkyttävät kilarit ja uhkaili tytärtään ja oli pakko puuttua asiaan. Jätin miehen ja soitin poliisille ja kerroin tuosta että tuo mies vei lapsensa rahoja ja tietääkseni he kävivät puhuttamassa miestä ja tämä tyttö lopulta muutti toiseen kaupunkiin. Selvisi että tämä mies oli pahasti pelivelkainen ja kavalsi tytöltään rahojansa/käytti henkistä väkivaltaa häntä kohtaan.

Vierailija
4187/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus. En vaan jaksanut sitä enään että toinen yrittää pakottaa mua näyttämään kaikki viestini ym hänelle

Vierailija
4188/9847 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle selvisi että mies määräsi sairaalloisesti aikuista tytärtään joka asunut omassa asunnossaan jo vuosia, ja esim määräsi mitä tämä saa ostaa, ei antanut ostaa mitään/käyttää rahojansa mihinkään. Ja tyttö oli aivan normaali ihminen joka kävi töissä. Muistan kun olin käymässä miehen luona ja tämä tyttö tuli käymään ja hädissään sanoi miehelle että oli ostanut kaupasta jauhelihaa kun ei ollut lihaa kotona, niin se mies sai järkyttävät kilarit ja uhkaili tytärtään ja oli pakko puuttua asiaan. Jätin miehen ja soitin poliisille ja kerroin tuosta että tuo mies vei lapsensa rahoja ja tietääkseni he kävivät puhuttamassa miestä ja tämä tyttö lopulta muutti toiseen kaupunkiin. Selvisi että tämä mies oli pahasti pelivelkainen ja kavalsi tytöltään rahojansa/käytti henkistä väkivaltaa häntä kohtaan.

Olet toiminut juuri niin kuin pitää, ihailtavaa.

Vierailija
4189/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana Tinder match osoittautui heti ensitapaamisella aivan järkyttäväksi ihmiseksi/erilaiseksi mitä oli itsestään kertonut. Kehui koko ajan itseään, haukkui naiset pettäjiksi tai h*oriksi (ja totesi että naiset vaan odottaa että heidät r*iskataan) sekä yritti mua alkaa kourimaan ja määräilemään että mitä tilaan itselleni kun tosiaan olimme kahvilassa. Siinä totesin että ei tästä tule mitään ja sanoin suoraan hänelle että olet ihan eri ihminen mitä annoit teksteissä ja kuvauksessa ymmärtää. Tämä totesi siihen että "eihän muuten naiset haluaisi nähdä ja en saisi p*llua" ei helkkari. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
4190/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Nainen antaa ja mies saa. Näin se on luonnossakin.

Miten niin? Mietipä asiaa, ihan päinvastoinhan se on. Mies antaa munaansa sisääni, minä naisena otan sitä sisääni. Miten se voisi olla toisinpäin?

Vierailija
4191/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa mukavannnäköinen kitaristi, todellisuus:

-kaljamaha

-paha alkoholiongelma

-leuhki kaatamillaan naisilla

-sotkuinen asunto

-kävi panemassa exäänsä

-rahat loppu, jouduin aina maksajaksi

-mustasukkainen

Että näin

Vierailija
4192/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeasti kalju ja peruukki lensi ensitapaamisellamme tuulen mukana pois. Mua ei haitannut se peruukki, koska olen myös kaljuja ihmisiä treffaillut, MUTTA se valehtelu sekä marttyyrimainen asenne tuon jälkeen ja yleistäminen/mun syyttäminen tossa tilanteessa että kaikki naiset muka vaan haluaa miehen kellä on hiuksia. Ei ole noin. Rehellisyys on asia jota kunnioitan ja jo silloin alussa sanoin hänelle että en voi valehtelijoita sietää ja että arvostan rehellisyyttä.

Vierailija
4193/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ketä tapailin analysoi aivan kaiken mitä sanoin/kirjoitin sekä aina korjasi jos mulle sattui kirjoitusvirhe/typo autocorrectin takia. Oli myös tarkka pisteiden ym käytöstä ja jos laitoin hälle vaikka "Hyvää huomenta :)" viestin, niin hän korjasi sen näin "Hyvää huomenta. :) * " alkoi niiiiin lopulta ärsyttämään.

Vierailija
4194/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea, fiksu ja hyvin koulutettu, alkuun ihan mukavankin oloinen. Pikkuhiljaa alkoi outo kontrollointi ja pimeät raivokohtaukset, selvisi myös että tyypillä oli väkivaltataustaa (jonka suhteen minun olisi pitänyt olla ymmärtäväinen).

Vierailija
4195/9847 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kaljamaha

-paha alkoholiongelma

-sotkuinen asunto

-kävi panemassa exäänsä

-mustasukkainen

Että näin

Olisit toki voinut edes hiukan sivuta niitä huonoja puoliakin. Nyt luettelit vain itsestäänselvyyksiä, kun kitaristista kumminkin oli kysymys. Ei tuo nyt voinut tulla yllätyksenä kellekkään?! Muuten uskottavaa että autenttinen kitaristi kyseessä.

Vierailija
4196/9847 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kaljamaha

-paha alkoholiongelma

-sotkuinen asunto

-kävi panemassa exäänsä

-mustasukkainen

Että näin

Olisit toki voinut edes hiukan sivuta niitä huonoja puoliakin. Nyt luettelit vain itsestäänselvyyksiä, kun kitaristista kumminkin oli kysymys. Ei tuo nyt voinut tulla yllätyksenä kellekkään?! Muuten uskottavaa että autenttinen kitaristi kyseessä.

😂

Vierailija
4197/9847 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta sama juttu. Kyllästyminen. 

-sinkkunainen-

Vierailija
4198/9847 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 50v+miehin tapailun, koska niin huono taso, ovat jo kaljamahaisia impoja, kaljuja ja elämmäänsä kyllästyneitä.

Vierailija
4199/9847 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän mielenterveysongelmat. Anoreksiaa, ahdistusta, itsemurha-ajatuksia yms. Alkoi olla liian raskasta.

Vierailija
4200/9847 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani leidi oli puitteiltaan ihan nätti ja fiksun oloinen. Tapailtiin useamman kerran ja seksikin sujui. Jopa yhteen muuttamista harkittiin. Jos neiti kuitenkin väsyi tai hänelle tuli nälkä, niin kaikki muuttui pahaksi. Jos oli pahemmin tuli nälkä ja väsy, niin hän saattoi vetäistä ihan kunnon itkupotkuraivarit syyttelyn, nimittelyn ja kyynelten kanssa kuin 2v lapsi. Nämä piirteet tuli selkeämmin esille suhteen edetessä.

Niinpä homma sitten loppui erään kerran puolen yön jälkeen kutsuilta palatessa  naapurit herättäneen väsyitkupotkuraivarin päätteeksi. Kävi vielä läpsimään, kun en loputtomasti paskaa niellyt, vaan erehdyin sanallisesti hanttiin laittamaan. Päivällä hän oli ihana ihminen ja pyyteli jopa anteeksi edellisiltaisia äksyilyjään. Illan hämärtyessä tuntui kuin olisi siirtynyt miinakentälle kävelemään. Omituinen tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme