Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3521/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä ja kaveri istui olohuoneessa käymässä läpi käsilaukkuni sisältöä. Ihmetteli vielä kun käskin pukea ja poistua.

Yksi toinen häpesi vanhempiensa „maalaisuutta“ ja luuli itse ettei hänen murteensa kuulunut hänen puheestaan. Vähätteli vanhempiaan heille suoraa.

Minut on kerran jätetty siksi etten suostunut toista kertaa tyypin vanhempien mökille kesälomalle kokkaamaan, siivoamaan, pitämään huolta kaikista lapsista, pyykkäämään ja taas kokkaamaan. Miesväki ei tee sillä mökillä muuta kun grillaa. En ole laiska mutta se työjako oli p:stä.

Vierailija
3522/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyi aina yli puoli tuntia ja myönsi takellellen että se yksin istuminen - ensimmäisenä saapuminen siis - ei ollut „hänen juttu“.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi sängyssä kuristamista, puristamista ja lujaa pitelemistä, mutta ei pystynyt keskustelemaan mistään seksiin liittyvästä asiasta. Kyllästyin siihen, että kiihottuneena hän muuttui kuin eri ihmiseksi, jota olisi pitänyt alistaa ja kuristaa kaksin käsin, kun taas ei-kiihottuneena hän käyttäytyi kuin mitään sellaista ei tapahtunut ja hän jopa paheksui minua, kun halusin keskustella asiasta! 

Vierailija
3524/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli iso muna mutta esileikeistä ei  ymmärtänyt mitään ja ihmetteli miksi "vingun kuin neitsyt" kun koetti tunkea sitä melaansa kuivaan värkkiin. 

Liukkarista ei tykännyt kun piti kuulemma olla kitkaa! 

Kuulostaa siltä, että tälle miehelle on haasteellista asettua toisen osapuolen asemaan ja ymmärtää asioita hieman itseään laajemmin. Jos tämä henkilö olisi suhteessa, niin varmaan hän kohta ihmettelisi puolison haluttomuutta/pihtaamista ja kun ei mikään kelpaa vaikka hänellä on iso penis ja kaikkea... 

Siinä missä se runsas kitka tuntuu miehestä hyvältä, niin se saattaa naisesta tuntua ikävältä ja jopa kivuliaalta (huonolla tavalla). 

Ja jos nainen ei ehdi esileikistä saada riittävää "erektiota"/"ladyboneria", niin se liukkari auttaisi aktin aikana siinä kiihottumisessa ja kun kiihottuu niin se seksikin tuntuu hyvältä... ja sitä mikä tuntuu oikeasti hyvältä, haluaa lisää... ja mieskin saattaa siitä pitää, että kumppani on halukas sekstailemaan uudelleen... 

No, ehkä tuo mies vielä joskus kohtaa joskus sellaisen kumppanin joka pitää siitä, että häntä raastetaan kuivana.  

Vierailija
3525/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi sängyssä kuristamista, puristamista ja lujaa pitelemistä, mutta ei pystynyt keskustelemaan mistään seksiin liittyvästä asiasta. Kyllästyin siihen, että kiihottuneena hän muuttui kuin eri ihmiseksi, jota olisi pitänyt alistaa ja kuristaa kaksin käsin, kun taas ei-kiihottuneena hän käyttäytyi kuin mitään sellaista ei tapahtunut ja hän jopa paheksui minua, kun halusin keskustella asiasta! 

Seksuaalisuus on herkkä alue. Vaikuttaa siltä, että hän ei ollut ihan sinut asian kanssa tai ei tunnista tuota puolta itsessään silloin kun on "normaalitilassa" eikä ole kiihottunut. 

Ex-kumppanilla oli samantyylistä, mutta juuri toisin päin (en pidä siitä, että minua dominoidaan tai että minuun sattuu). En tiedä eikö hän osannut tai halunnut sanoittaa asiaa vai eikö hänellä vain ollut kykyä reflektoida itseään.

Vierailija
3526/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen oli tosi kiva ja hauskaa seuraa selvinpäin. Hänellä oli lapsia, ja mulle se oli ihan fine. Tykästyin heihinkin. Alussa ajattelin et naisen alkoholinkäyttö sattui vaan menemään vähän yli, mutta suhteen edetessä tuli selväksi ettei tämä nainen voinut lainkaan lopettaa juomista jos ei ollut ihan pakko. Siis kun hänellä oli vapaa vkl lapsistaan, jatkui juominen aamu 8 saakka, siitä parin tunnin unet ja taas juominen alkoi. En jäänyt katsomaan tätä pidemmälle. Joskus arkisin kun ehdotin sauna-oluita tai viiniä ruoan kanssa, oli se naiselle ihan ehdoton ei. Alkkis siis oli hän.

Toinen oli tosi kaunis ja hottis. Törmättiin salilla eka muutamia kertoja. Mutta hänen rakkautensa eläimiä kohtaan oli jotain sellaista, mikä sai minut kääntymään pois. Oli kissoja, koira, lintuja ja jyrsijöitä. Suunnitteli elämäänsä siten, että mies ja omakotitalo, ja sinne sit eläimiä niin paljon ku mahtuu. Onnea jollekin, joka tuon eläintarhan maksumieheksi pääsi.

Vierailija
3527/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kirjoitti:

Mies ei suostunut maksamaan ostoksiani ja muita menojani.

Hei, kerrotko, kuinka paljon Almamedia maksaa sinulle trollaamisesta? Lisäksi, jos voisit kertoa trollien rekrytointiprosessista, siis siitä, kuinka trolliksi pääsee. Riittääkö pelkkä avoin hakemus, jonka liitteenä on esimerkkejä trollauksesta?

Kiinnostaisi tietää, koska olen omasta mielestäni aika hyvä trollaamaan ja ajattelin, että voisin saada siten hieman lisätuloja.

Vierailija
3528/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista naisesta huomasin että etsivät liian täydellistä prinssiä itselleen. Sellaista mitä ei tule löytymään. Toinen on jatkanut etsintää vaihtamalla miestä puolestavuodesta pariin vuoteen tahdilla. Toinen on naimisissa ja pari lasta, mutta hakee uusia ihastuksia heti kun edellinen pettämissuhde päättyy.

Vierailija
3529/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tapailu on vaan loppunut, kun ei ole ollut kummallakaan kiinnostusta jatkaa. Jotain on puuttunut ja molemmat on huomanneet sen, vaikka kaikki olisi ollut "ihan ok". Mutta muutama on ollut, joita en muistele hyvällä:

- Käytiin pareilla treffeillä jonka jälkeen alkoi humalassa lähetellä viestejä keskellä yötä, joissa kinusi minua luokseen. Tätä jatkui vielä pitkään ottaen huomioon, että tapailu loppui aika pian, enkä koskaan mennyt.

- Ei halunnut puhua erimielisyyksistä ettei tule riitaa, mutta ristiriitaisesti kuitenkin halusi vakavan suhteen

- Vähätteli mielipiteitäni ja selvästi piti niitä turhina/tyhminä, sitten valitti kun en halunnut enää keskustella.

- Valehteli kaikesta ja ilmeisen naiivisti kuvitteli, etten huomannut.

Vierailija
3530/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yoinen oli tosi kaunis ja hottis. Törmättiin salilla eka muutamia kertoja. Mutta hänen rakkautensa eläimiä kohtaan oli jotain sellaista, mikä sai minut kääntymään pois. Oli kissoja, koira, lintuja ja jyrsijöitä. Suunnitteli elämäänsä siten, että mies ja omakotitalo, ja sinne sit eläimiä niin paljon ku mahtuu. Onnea jollekin, joka tuon eläintarhan maksumieheksi pääsi.

Mä en ainakaan voisi elää miehen kanssa joka ei pidä eläimistä ja ajattelee, että haluan vain loisia hänen rahoillaan. Kauhean alentava ajattelutapa olla automaattisesti sitä mieltä, ettei nainen voi huolehtia tasavertaisena yhteisen talouden menoista.

Vierailija
3531/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettanut yli tusina treffailu suhdetta

"Menneistä ei puhuta." tyyppisten ihmisten kanssa. Jos ihminen ei ole valmis puhumaan menneisyydestään mikä määrittää hänet ihmisenä, hän ei ole valmis myöskään uuteen suhteeseen, koska menneisyydessä jokin vaivaa tai ovat narsisteja.

Tämän tapaisia ihmisiä treffannut useita. Jokainen enemmän tai vähemmän päästään sekaisin olevia kontrolli friikkejä, jotka haluaa elämän menevän jotain tiettyä prinsessa kaavaa. Tuon tyyppiset eivät halua kertoa omasta historiastaan mitään, jopa suuttuvat siitä kysyessä. Ihminen joka ei halua puhua menneestä saattaa myös pitää sisällään patoutumia jotka purkautuu ajan myötä joko henkisenä tai fyysisenä väkivaltana.

Suosittelen pysymään kaukana ihmisistä jotka eivät voi entisistä suhteista puhua, etenkin sellaiset jotka suuttuu silmin nähtävästi jos kysyy. Suuttuminen saattaa olla merkki että entisten kanssa ollaan salaa suhteessa, tai siitä ei olla vielä toivuttu ja olet vain laastari. Avoimesti puhuvien kanssa ei ole näitä ongelmia.

Oletko varma ettet ole koskaan joutunut vastakkain todellisen psykopaatin kanssa? Tällainen ihminen voi olla hyvin avoin ja kertoa menneisyydestään, usein pelkkiä valheita omaksi edukseen. Narsistisen persoonallisuushäiriöisen kanssa tuskin olet tekemisissä ollutkaan.

Teillä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä on psykopatia. Ensinnäkin psykopaatiksi synnytään, ei kasveta. Psykopaatti ei pelkästään jätä seurustelukumppaniaan, kun kyllästyy tähän, vaan tappaa.

Vierailija
3532/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunapuhdasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tykännyt saada suuseksiä. Otti kyllä suihin, mutta ei antanut nuolla pillua.

Exä oli samanlainen. Ei uskonut että joku haluaa nuolla pillua. Otti itse joskus halulla suihin ja nieli kaiken. Kerran kun olin aloittamassa takaapäin, niin nuolin hänen anaaliaan. Sai pikku sätkyn mutta jäi kuitenkin nautiskelemaan. Meidän juttu loppui kuitenkin ennen kuin pimppiin asti pääsin. Mainittakoon, että hänellä oli paras perse mitä olen luonnossa nähnyt. Kuulemma muidenkin miesten mielestä.

Minulla on taas kokemusta exästä, joka tykkäsi kyllä paljon suuseksistä, mutta ei koskaan 69-asennossa. En koskaan tajunnut, miksi hän näin teki. Toisin sanoen, sain katsella, mutta en koskea, kun nainen imi kaluani. Kummallista.

Vierailija
3533/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Tuo eltaantuneen talin ja ihran haju on kuin suoraan ruumishuoneelta.

En voi sietää jiistin hajua.

Hieltä ja eltaantuneelta haisevia naisia on aivan liikaa.

Pysytte siellä run..kk...rin..gissä vaan pojat keskenänne, niin ei ole teidän ongelma.

Aijai, kävikö kipeästi nilkkaasi?

Vierailija
3534/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat, naisviha, yleinen katkeruus, tietokone- ja nettiriippuvuus. Nämä siis samassa tyypissä. 

Mutatis mutandis, kaverihan on ollut kuin palstan perusmamma. Oikea timantti siis.

Vierailija
3535/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi minulle pienen käsipyyhkeen kun menin suihkuun, kysyessäni onko tosissaan heitti tympääntyneenä kostean, haisevan  pyyhkeen jota olisi erehtynyt luulemaan koiran pyyhkeeksi jos miehellä olisi ollut koira. Päädyin sitten hankaamaan itseäni sillä pikkupyyhkeellä.

Pyyhe muuten varmaan selitti kumman tympeän hajun hajun joka tunki partaveden ja  tupakan hajun läpikin. Luulin ettö mies säilöö märkiä pyykkejä koneessa, mutta se oli varmaan se pyyhe.

Sängyssä mies hosui niin että onnistui rikkomaan kondomin, laukemaan housuihinsa ja huitaisemaan minua kyynerpäällä silmään. Nämä kaikki eri seksikerroilla siis. 

Mies myös kuorsasi aivan järkyttävän kovaa. 

Tätä olen aina ihmetellyt, että miksi sänkyyn asti aina ehditään, vaikka tapailukumppanin friikkiys olisi jo tiedossa?

Tätä on se nykyaika, kaikki pitää saada heti eikä nyt, jotta voi jättää ja vaihtaa kuin sukkia lennossa. Ei enää tunneta käsitettä "hitaasti tutustuminen", "antaa mennä omalla painollaan" jne. Jos suhde ei ole kuvitelman kaltainen prinsessa tarina alusta asti, niin ukko menee vaihtoon, vaikka olisi miten kunnollinen ja uskollinen mies, niin ei kelpaa, koska vaihtelu virkistää. Naisista tullut *uoria jotka vaativat maksua antamatta itse mitään muuta.

Nykyään ollaan laatutietoisia ja seksin toimivuuskin pitää ottaa toki heti selville ensimmäisillä treffeillä mieluiten, ettei haaskaa sitten aikaansa jos myöhemmin huomaa ettei toimikaan. Tehokkuus ennenkaikkea.

En ole koskaan ymmärtänyt että yhden-kahden seksikerran perusteella vedetään suuria johtopäätöksiä, kun on mukana mahdollista alkujännitystäkin. Ehkä nämä ihmiset sitten eivät itse jännitä yhtään ja ovat itse heti ekasta kerrasta täydellisiä?

Niinpä. Täysin samaa mieltä. Vasta yli 50 kerran jälkeen saattaa alkaa seksi luistaa kunnolla, jos molemmat osaavat kertoa toiveensa eikä kumpikaan ole estynyt sanomalla ei toisen toiveisiin. Sujuva seksi on aina vaatinut molemmilta avoimuutta. Sanomalla toisen toiveisiin ei on suurin seksuaalisuuden tappaja suhteissa, tai jos jättää sanomatta jos ei jostain tykkää. Jos ei osaa ilmaista halujaan, kertoa tai ilmaista siitä, niin seksi ei voi luistaa. Itsellä ollut kaiken hyväksyviä, kaikkeen myöntyviä, sekä niitä jotka puhunut seksistä negatiivisesti "et musta muuta haluu" jne. Voitte kuvitella keiden kanssa seksi on ollut sujuvaa.

Onhan seksi paljon myös intuitiivista puuhailua. Ensimmäisillä kerroilla molemmat toimii omien mieltymystensä ja aiemmin opittujen tapojen mukaan melko spontaanisti. Tietysti asioista voi puhua mutta seksissä on paljon myös sellaista alitajuntaista mitä on vaikea tai mahdoton sanoittaa. Tämä on mielestäni asia, josta syntyy seksin "kemia"; kohtaako nämä intuitiiviset ja alitajuntaiset asiat. Vähän sama on kaikessa ihmisten välisessä kemiassa, toisten kanssa nyt vaan synkkaa paremmin kuin toisten. Eihän se ole kenenkään vika tai keneltäkään pois. Tietysti seksi on nimenomaan yhteinen suoritus ja parasta siinä on, että jos asiasta voi puhua ja asenne seksin harrastamiseen on suhteellisen sama (on kokeilunhalua, toisen nautinto on tärkeää, molemmat haluaa kehittyä paremmiksi ja oppii jatkuvasti, mistä toinen tykkää ja mistä ei) niin sehän muuttuu vuosi vuodelta vaan paremmaksi :)

Vierailija
3536/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kyennyt seksiin kuin kerran joka toinen kuukausi.

Säälittävä tapaus

Toi olis mulle täydellinen, tosin sais kyetä vielä harvemmin, ite kun en kykene ollenkaan.

Oletko niin sairaalloisen ylipainoinen?

Vierailija
3537/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on herkkä alue. Vaikuttaa siltä, että hän ei ollut ihan sinut asian kanssa tai ei tunnista tuota puolta itsessään silloin kun on "normaalitilassa" eikä ole kiihottunut. 

Ex-kumppanilla oli samantyylistä, mutta juuri toisin päin (en pidä siitä, että minua dominoidaan tai että minuun sattuu). En tiedä eikö hän osannut tai halunnut sanoittaa asiaa vai eikö hänellä vain ollut kykyä reflektoida itseään.

Minulla on myös kokemus miehestä, joka alkoi kysymättä kuristaa minua kesken seksin. Loukkaantui minulle valtavasti, kun pyysin lopettamaan ja rimpuilin pois hänen altaan. Kerroin, että en halua kuristamista enkä halua tulla satutetuksi. Mies oli raivona, koska halusin "kontrolloida henkisesti" häntä, kun vedin rajoja enkä suostunut ottamaan vastaan kaikkea. Hän siis vaikutti aidosti siltä, ettei ollut koskaan ajatellut omia tai muiden rajoja tai joutunut keskustelemaan seksistä. Hänen ajatus seksistä oli se, että hän voi tehdä minulle, mitä hän haluaa keskustelematta tai kysymättä lupaa ("menee fiilikset, jos pitää kysyä"). Kerroin hänelle, että se ei ole seksiä vaan väkivaltaa.

Vierailija
3538/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhteeni oli ihan jäätävä. Olin kai jotenkin lukossa elämäntilanteensa kanssa, kun otin hänet vielä monesti takaisin - ihan vain erotakseni taas vähän ajan päästä uudelleen.

Nainen pystyi näkemään kaiken maailmassa vain itseensä heijastuvina ilmiöinä ja hän määritteli muita mielenterveysongelmaisiksi, natsisteiksi ja autisteiksi ihan sen kautta, miten he vastaanottivat hänen ajatuksiaan ja toimintaansa. Eipä siinä kauaakaan mennyt, kun aloin itsekin saada näitä YouTubesta opittuja diagnooseja. Sitten kun kieltäydyin moisista kunniamaininnoista, hän sai ihan jäätäviä huutokilareita. Riidat olivat myös hyvin absurdeja. Tappelimme päiväkausia siitä, että miksi en ollut lähtenyt kauppaan ostamaan limonadia tarpeeksi innokkaana 😅 jätin hänet silloin ensimmäistä kertaa, mutta parin kk:n päästä menin ottamaan hänet takaisin elämääni, kun hän tuli itkemään oveni taakse. Siitähän se riemu sitten repesi. Esimerkiksi seksissä olisi pitänyt aina ennustaa, mitä hän kulloinkin halusi, ja kun moista ei tietenkään voi tehdä, hän huusi täyttä kurkkua asiasta olohuoneessani niin, että naapuri vei muksunsa sisälle. Ongelmana oli milloin mikäkin. Tässä pari parasta esimerkkiä:

- en ollut tarpeeksi iloinen marsun häkistä.

- kuljin kesällä pyörällä omia menojani

- en mennyt terapiaan hänen käskystään

- en käyttänyt palkkaani, niin kuin hän halusi

- pidin asioista, joista hän ei halunnut minun pitävän.

- työni oli liian "hienoa"

- tulin liian hyvin ihmisten kanssa toimeen ollakseni se hänen määrittelemänsä hullu ja autistinen - ja siihen autismin oli luonnollisesti todisteena se, että työskentelen IT-alalla.

Lopulta hän asetti minulle kolme ehtoa koko suhteelle:

- en olisi saanut olla tekemisissä exäni aikaisten kavereiden kanssa.

- minun olisi pitänyt uskoa ne mielenterveysongelmafantasiansa.

- minun olisi pitänyt muuttaa hänen haluamaansa asuntoon.

Silloin tajusin viimein, miten tyhmä olin ollut pyöriessäni hänen kanssaan ja moni hänen toimintansa oli gas lightausta, ymmärsi hän sitä itse, tai ei.

Vielä sen jälkeen hän kävi kuukausittain itkemässä oveni takana, että "tajuanko, mitä menetin". Joo tajuan, säällisen elämän noin 1,5 vuodeksi pyöriessäni hänen kanssaan.

Tunnen vastaavanlaisen henkilön, tosin kyseessä on eri henkilö. Mikäköhän voisi olla diagnoosi?

Veikkaan diagnoosiksi palstamammaa. Kuulostaa ihan siltä.

Vierailija
3539/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin nakukuvia, hän levitti ne nettiin.

Vierailija
3540/9847 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkui porukassa, jossa monellakaan ei ollut kunnollisia käytöstapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme