Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Omituinen kommentti "100% heterolta".
Tunnen kyllä samaa. Suomalainen lady 50 kg ylipainoa pukeutuu pyöräilyshortsheihin ja stretch-tunikaan mallia 2 numeroa liian pieni.
On naurussa pitelemistä kun näitä on joka toinen vastaantulevista,
Näitä Michelin-naisia alkaa jo olla valitettavan runsaasti.
Kuten myös miehiä.
Tuo michelin-vartalo on kyllä yleisin syy, miksi juttu ei jatku pidemmälle. Ei sitä nyt pidä olla jossain salitikissä, mutta vartalomalli kasa ei kyllä johdu geeneistä vaan siitä, että liikkuu hävyttömän vähän ja muotoilee itseään liialla kalorimäärällä. Haluan kyllä kumppanin, jonka kanssa seksi on kivaa ja energia riittää aktiiviseen puuhailuun.
Teen kesäisin "kahvia" laittamalla vaniljamakuiseen soijamaitoon (en siis ole muuten vegaani tms) jääpalamuoteissa ollutta kahvia ja kysyin tahtooko mies maistaa, tahtoi ja sylki takaisin lasiin sanoen "Hyi v""u maistuu pirtelöltä!"
Minulla on 2 kissaa ja mies valitti kissakarvoista koko ajan. Kun vitsailin että pitäisi kai ottaa karvaton kissa, ärähti mies "No ei semmosta kammotusta ainakaan!"
Miehellä oli iso muna mutta esileikeistä ei ymmärtänyt mitään ja ihmetteli miksi "vingun kuin neitsyt" kun koetti tunkea sitä melaansa kuivaan värkkiin. Liukkarista ei tykännyt kun piti kuulemma olla kitkaa!
Olen ns omenalihava, ainoa aika jolloin minulla ei olllut vatsaa oli kun painoin 55kg, riehuin salilla kroppani rikkoutumiseen asti ja "söin" pelkkiä proteiinipirtelöitä. Kun lääkäri kielsi salilla käymisen ja aloin syödä normaalisti, pötsi palasi.
Noh, tapailin sitten "herramiestä" jonka mielestä vatsani oli kuvottava. Itse oli minua huomattavasti lihavampi, rekkakuski joka mussutti roiskeläppiä rekkansa hytissä mutta kehtasi silti arvostella kroppaani. Lisäksi minun olisi pitänyt kuulemma vaalentaa hiukset ja hankkia piilarit. Kehotin herraa ostamaan barbin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo michelin-vartalo on kyllä yleisin syy, miksi juttu ei jatku pidemmälle. Ei sitä nyt pidä olla jossain salitikissä, mutta vartalomalli kasa ei kyllä johdu geeneistä vaan siitä, että liikkuu hävyttömän vähän ja muotoilee itseään liialla kalorimäärällä. Haluan kyllä kumppanin, jonka kanssa seksi on kivaa ja energia riittää aktiiviseen puuhailuun.
Joo ja sitten kun moni tällainen kuvittelee olevansa hyvännäköinen edelleen sen michelinvartalonsa kanssa, kuin joskus muutama vuosi aiemmin paljon hoikempana, hyrrrr.
on aika normaalia että nuo "häppärit" roikkuu. Voin pojalle kertoa että niitä on moneksi. Ne on terälehdet. :)
Vierailija kirjoitti:
Maailman mukavin mies kyseessä. Mutta ylipainoa oli niin rutkasti, että en pystynyt haluamaan häntä seksuaalisesti. Ja ei hän oikein jaksanut seksiä harrastaakaan.
Siis annoit kuitenkin vaikket halunnut?
Selitys kirjoitti:
...aavistus, että kyseessä on homo, joka ei jostain syystä ole löytänyt partneria
"Aavistus" joka voi olla totaalisen sataprosenttisesti täysin väärä ja harhainen.
Nuoruudessa yksi tyyppi oli luonani yötä,ihan jees vaikka tuntui kyllä ettei oltu ihan samalta planeetalta.Hän lupasi heittää minut töihin samalla kun lähti kotiin n.40km päähän.Oli talvi ja pakkasta reilusti mutta tyyppi ei omistanut auton jääraappaa.Yllätys oli melkoinen kun tämä haki taloyhtiön lumikolan ja alkoi sillä hinkuttaa auton ikkunoita 😅 Monessa muussakin asiassa kävi myöhemmin ilmi että oli melko saita ihminen,baarissa piti varmaan isoisänsä vanhoja tanssikenkiä jne.Töissä kävi kuitenkin paperitehtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi rakkaan harrastukseni olevan ihan tyhjänpäiväistä paskaa. Lisäksi oli väljä emätin johon ei meinannut saada tuntumaa vaikka olen ihan hyvin varusteltu.
Ihan vaan että olisko ollut otettava eukoksi nainen joka ei pidä tekemisistäsi eikä tunnu hyvälle. Ihme alapeukutuksia.
Hänellä jäi vauhti raita pyyhkeeseen saunan jälkeen ja kalereissa myös rannut.
Pieri ja nauroi sille aivan estottomasti. Ei naurattanut, kun jälkilöyhkä vei ruokahalutkin.
Oli ihana mies, kunnes heti ensitapaamisella paljastui rasistiksi. Oli käynyt ilmi jo aiemmin, että minulla on lapsi kreikkalaisen miehen kanssa ja kyseli kuinka tumma lapsi on. Ja siis käytti sanaa n...keri puhuessaan joistain ulkomaalaisista tuttavistaan. Kuvotti kuunnella ja häippäsin. On itse Suomenlahden toiselta puolen tullut Suomeen.
Yhdellä oli järkyttävän pahanhajuinen hengitys. Oli niin kiusallinen tilanne, kun aloimme suutelemaan.
Viimeisin oli mies jonka olin jo tavannut ja menin nyt käymään hänen kotonaan. Olen itse ihan siisti ja pidän kotini normaalisti siistinä, mutta tuo mies oli selkeästi jotenkin neuroottinen siisteyden suhteen. Hänellä oli viimeisen päälle sisustus ja valkoinen koti. Tuli huono olo siitä, kun kämppä oli liian steriili ja liian hieno. Tiskirättikin oli aseteltu viimeisen päälle ja käsiä pestessä paniikissa kuivasin pari aiheuttamaani vesipisaraa peiliin.
Yhden naisen kanssa tapailuloppui kun jäin kiinni seksin harrastamisesta hänen äitinsä kanssa.
Syitä on yhtä monta kuin niitä joiden tapailun olen lopettanut. Eräällä oli suuruudenhullut kuvitelmat itsestään. Aikoi näyttelijäksi, laulajaksi tai vastaavaa, mutta lahjoja ei ollut mihinkään eikä ollut kovin kummoisen näköinenkään. Yksi oli täysin puhumaton. Yksi puhui vain yhdestä aiheesta. Yhdellä oli pakkomielle seksistä eikä voinut ajatella muuta. Toisin sanoen äärimmäisyys asioissa ja täysi tiedostamattomuus omasta kummallisesta toiminnasta on turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Sininen luomiväri.
Vaaleansininen?
Cace Mace kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
500-vuotias? No hänhän on sitten ollut ikäisekseen todella hyvässä kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita!
Ei vaan sinä itse olet sairas. Olet aina ollut.
Näitä Michelin-naisia alkaa jo olla valitettavan runsaasti.