Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2881/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin pari kuukautta. Tuon parin kuukauden aikana koitti useamman kerran pummia rahaa, ja syykin sitten jatkuvaan rahantarpeeseen selvisi lopulta: mies veti joka vkl kovia huumeita. Tämä tyyppi jaksoi vielä vuosien ajan pommittaa viesteillä, vaikka olin tapailun päätteeksi kieltänyt ottamasta yhteyttä.

Vierailija
2882/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valehtelu pienistä asioista. Varmaan edellisille kumppaneille menneet aina läpi, mutta itse en valehtele koskaan, enkä myöskään siedä valehtelijoita.

Harmittaa kyllä jonkun verran edelleen, että joutui päästämään menemään. Ikäiseni (+40v) nainen, elämässä kaikki kunnossa ja mukava luonne.

Mutta se pirun valehtelu pilasi kaiken. Ei ymmärtänyt lainkaan miksi laitoin poikki, kuulemma kaikki valehtelevat.

Ei valehtele, enkä valehtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli määräilevä ja seksiä olisi pitänyt olla heti ekoilla treffeillä. Ei kiinnosta seksi, joten hyvästelin miehen ennen kuin ehdin tilata mitään ravintolassa.

Vierailija
2884/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2885/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Tuo eltaantuneen talin ja ihran haju on kuin suoraan ruumishuoneelta.

En voi sietää jiistin hajua.

Hieltä ja eltaantuneelta haisevia naisia on aivan liikaa.

Vierailija
2886/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Pysytte siellä run..kk...rin..gissä vaan pojat keskenänne, niin ei ole teidän ongelma.

Vierailija
2887/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies höyläsi munakarvat aina varren ympäriltä. Kun yhdyimme, munakarvan sänki repi rikki ihoni joka kerta. Vaikka pyysin ettei tarvitse höylätä karvoja.

Oli myös saanut oppinsa nettip#rnosta, jyystö kesti ja kesti. Täytyi olla ties missä asennossa että ku_lli olisi oikeassa kulmassa. "Ei, Nyt ei ole hyvä kulma" Itselläni lätsähti "tunnelmat" viimeistään noista kulmapuheissa. Ihan kuin nainti toisinaan olisi opittu tekniikan maailmasta.

Kaiken lisäksi p*llureikäni on ahdas.

Sormetus oli myös kovakouraista. Suorastaan hakkasi rystysiään häp_yluihini.

Irvistin kivusta ja välillä tuli kyyneleet. Kerran sain virtsatietulehduksen. Kerran nousi kuume yhdynnän jälkeen. Alapääni alkoi myös haista tuon miehen jälkeen. Meni kauan että sain emättimeni tasapainoon. Kuivuus johtui psyykkisistä ongelmista, jotka tulivat siitä, että pelkäsin yhdyntää. Antibiootit sekoittivat myös limakalvojen toiminnan.

Minä en tietenkään osannut tehdä sängyssä mitään oikein. Enkä oikeastaan halunnutkaan yrittää, mietin vain miten jätän kohteliaasti.

On surullista että en ole enää uskaltanut tämän jälkeen tutustua keneenkään. Jäi pelko koko seksiä kohtaan, puhumattakaan rakastumisesta.

Kuulostaa kamalalta. Mutta olet oikeassa, monet miehet on aika kovakouraisia. En tiedä mistä tulee kuvitelma että naiset tykkäisivät. Minulla myös muutamia ikäviä kokemuksia mutta pitkäaikaisen poikaystävän kanssa otin ns. ohjat omiin käsiin ja olen kertonut ja näyttänyt ihan konkreettisesti minkälaisesta kosketuksesta tykkään ja miten saan orgasmin parhaiten. Se oli pakko tehdä koska minäkin tykkään saada orgasmeja seksin aikana.

Vierailija
2888/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu

Jatkuva toisista pahanpuhuminen

Minun jalustalle nostaminen

Statuksen jahtaaminen ja sen ympärille oman arvonsa ja muiden laittaminen

Oli jo koko elämänsä suunnitellu, eli olisin ollu vain vauvatehdas ja titteli vaimo.

Rasistinen yksilö

Alkoholismi

Elämäntavan "laina, työ, valitus" omaava

Vierailija
2889/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen oli niin ruma että vaikka kuinka paljon viinaa joi ei se muuttunu edes siedettäväksi.Tajus onneks ite lopettaa suhteen kun en soitellu kuukauteen.

Toinen soitteli ihan kokoajan ja aina jotain tunnin puheluita.Ei menny kun 5minuuttia nii n soitti taas.Väitti olevansa parturi mut ei voinu olla missään töissä kun soitteli kokoajan.Suuttu kun ehdotin voitasko vähän rajoittaa soittelua.Sen jälkeen päätin olla vähän aikaa sinkkuna.

Vierailija
2890/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli aika tyhmä ja siihen liittyen todella ikävystyttävää seuraa. Keskustelu oli kuin kiskoisi tikkuja tervasta, kaikki puheenaiheet piti itse keksiä ja vastaukset oli juu/emmä tiiä -akselilla. Mentiin yhteen ainoastaan siksi että nainen koitti paikata surkeaa itsetuntoaan olemalla korostetun seksuaalinen. Muna oli suussaan monta kertaa päivässä, ja ihan pyytämättä. 

Vierailija
2891/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat, naisviha, yleinen katkeruus, tietokone- ja nettiriippuvuus. Nämä siis samassa tyypissä. 

Vierailija
2892/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti mukava mies, mutta puhui koko ajan vain seksistä ja vaihdoin puheaiheita monesti niin aina puhui sitä. Sai minut tuntemaan, että hänen tavoite on ainoastaan päästä panna joten lopetin tapailun. Minulle riitti.

Vierailija
2893/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies höyläsi munakarvat aina varren ympäriltä. Kun yhdyimme, munakarvan sänki repi rikki ihoni joka kerta. Vaikka pyysin ettei tarvitse höylätä karvoja.

Oli myös saanut oppinsa nettip#rnosta, jyystö kesti ja kesti. Täytyi olla ties missä asennossa että ku_lli olisi oikeassa kulmassa. "Ei, Nyt ei ole hyvä kulma" Itselläni lätsähti "tunnelmat" viimeistään noista kulmapuheissa. Ihan kuin nainti toisinaan olisi opittu tekniikan maailmasta.

Kaiken lisäksi p*llureikäni on ahdas.

Sormetus oli myös kovakouraista. Suorastaan hakkasi rystysiään häp_yluihini.

Irvistin kivusta ja välillä tuli kyyneleet. Kerran sain virtsatietulehduksen. Kerran nousi kuume yhdynnän jälkeen. Alapääni alkoi myös haista tuon miehen jälkeen. Meni kauan että sain emättimeni tasapainoon. Kuivuus johtui psyykkisistä ongelmista, jotka tulivat siitä, että pelkäsin yhdyntää. Antibiootit sekoittivat myös limakalvojen toiminnan.

Minä en tietenkään osannut tehdä sängyssä mitään oikein. Enkä oikeastaan halunnutkaan yrittää, mietin vain miten jätän kohteliaasti.

On surullista että en ole enää uskaltanut tämän jälkeen tutustua keneenkään. Jäi pelko koko seksiä kohtaan, puhumattakaan rakastumisesta.

Kuulostaa kamalalta. Mutta olet oikeassa, monet miehet on aika kovakouraisia. En tiedä mistä tulee kuvitelma että naiset tykkäisivät. Minulla myös muutamia ikäviä kokemuksia mutta pitkäaikaisen poikaystävän kanssa otin ns. ohjat omiin käsiin ja olen kertonut ja näyttänyt ihan konkreettisesti minkälaisesta kosketuksesta tykkään ja miten saan orgasmin parhaiten. Se oli pakko tehdä koska minäkin tykkään saada orgasmeja seksin aikana.

Kyllä naisistakin löytyy pilvin pimein todella kovakouraisia. Törmäsin joskus naiseen, jolla oli todella kova puristusvoima käsissään. Hän puristi niin lujaa, että oikeasti sattui. En tiedä miksi hän niin lujaa puristi, mutta ennen niin paksuvartinen elimeni paljon pienemmällä terskalla muuttuikin niin, että terskasta tuli tennispallon kokoinen ja varresta ehkä noin 20mm halkaisijaltaan. Ensin nauroin, kun näin mitä tuo nainen sai aikaan, mutta itku tuli, kun huomasin, että se myös jäi sellaiseksi!!1

Vierailija
2894/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaksi moodia: himokas ja apaattinen. Kukaan ei jaksa puolisona masentunutta seksiaddiktia joka uhkaa tappaa itsensä kun ei pääse pilluhommiin silloin kuin haluaa.

Vierailija
2895/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella paljastui kakkafetissi, olisi pitänyt ruskean töhnän ja pökäleiden kanssa pelehtiä sängyssä, ja intohimoa tuotti myös housuun punnertaminen. Olen mielestäni avoin luonne, suihkussa voin antaa "kultaista suihkuakin" jos vaaditaan, vaikken siitä mitään itse irti saa, mutta jöpälöintifantasiat osoittautuivat minulle liian suureksi esteeksi. Sääli, muuten ihan hauska ja fiksun näköinen nainen, töissä palvelupäällikkönä tms. kulttuurialalla Espoossa.

Vierailija
2896/9842 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat, naisviha, yleinen katkeruus, tietokone- ja nettiriippuvuus. Nämä siis samassa tyypissä. 

Ymmärrän, ettei tuollaisen les bon kanssa oikein jaksa, usein ovat naisiin menevät naiset vähän vastaavia. Katkeria ainakin kuin mikä.

Vierailija
2897/9842 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas fetissi.

Pysytte siellä run..kk...rin..gissä vaan pojat keskenänne, niin ei ole teidän ongelma.

Kyllä epähygieeniset ihmiset ovat mitä suurin riesa kanssaihmisille.

Ovat sitten mitä sukupuolta tahansa tai sukupuolettomia.

Vierailija
2898/9842 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas fetissi.

Tolla on fiksaatio äitinsä ikäisistä naisista, selvästi kiihottuu noista 'hajuista'. Siinä on taas yksi, joka on pudonnut terveydenhuollon verkosta yksinäiseen aikuisuuteen, ja päivystää täällä.

Vierailija
2899/9842 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa oudolta syyltä, mutta pääsyyt oli miehen ripustautuva ex-vaimo ja näiden esiteiniikäinen lapsi. Miehen lapsen nimi oli aivan järkyttävä, tyyliin Timantti-Britney Cakkilia Clitorix Römpöläinen. Vanhemmat olivat täysin suomalaisia. Hävetti helvetisti sanoa lapsen nimeä ääneen julkisilla paikoilla, ihmiset kääntyivät oikeasti huvittuneina katsomaan kun lasta piti kutsua nimellään. Mies tietenkin kailotti aina koko nimirimpsun jos lasta piti kutsua jossain. Se nimi oli oikeasti HIRVEÄ ja lapsesta huomasi että oli oikein klassinen ”erolapsireppana”.

Vierailija
2900/9842 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharit sekä v""lu,  usein yhdistettynä. Kerran oli sovittu että nähdään terassilla klo 14, laitoin monta viestiä perään ja  koetin soittaakin, lopulta tuli vihainen vastaus " Tuun kun ehin, ei voi olla noin kova viinantuska!" Ja en tosiaan ole, enkä ollut silloinkaan mikään alkoholisti. Aloin jopa juoda kahvia ettei helle saisi kilahtamaan  hattuun ja tilaisin  siiderin sitten ,kunhan mies saapuu. Noin klo 18 lähdin lopulta bussilla kotiin ja bussi oli  juuri lähtenyt liikkeelle kun mies ilmoitti saapuneensa juuri paikalle ja  etsivänsä minua. Vastasin ettei tarvitse  etsiä enää,ei ikinä ja olin oikeastaan huojentunut kun tajusin tehneeni käytännössä bänksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä