Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2861/9842 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli komea ja raamikas mutta aivan älyttömän karvainen. Kalju, siisti parta mutta kaulasta alaspäin kuin gorilla. Eikä suostunut ajelemaan vartaloaan.

Vierailija
2862/9842 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hikoili sängyssä aivan hirveästi, kasvoilta tippui pisaroita minun päälleni. Ja vaikka oli ihan normaalilla tasolla hygieniasta huolehtiva, niin hänen palliensa (ikävä) haju ei lähtenyt kädestäni edes seuraavana päivänä, vaikka kuinka pesin. En pystynyt jatkamaan.

Hyi, olen myös deitannut naamalle hikoilevaa miestä. Siis isot hikipisarat vaan läiskähteli naamalle. Pallihajua en kyllä muista. Kamalaa oli myös se, kun lauetessaan huusi kovaan ääneen ”v*ttu v*ttu v*ttu”. Yksi seksikerta riitti kiitti. Puistattaa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/9842 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä kulli ja sylki kostukkeeksi. Onneton tunari sängyssä. Miten koulutettu ja muuten asiallinen mies voi olla noin moukka? Ja miten joku on voinut olla naimisissa tuollaisen kanssa 20v. Liukenin paikalta.

Tuo sylkeminen on niin totaalinen turn off. Sitten vielä lisäksi kanimainen nylkytys. Hyi helv…!

Vierailija
2864/9842 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut yhteen samassa harrastusporukassa olevaan mieheen. Erään kerran sitten rohkaistuin kyseisen porukan illanistujaisissa ilmaisemaan hänelle kiinnostukseni, ja kivan illan päätteeksi hän päätyi luokseni yöksi. Seksi oli kyllä mielessä molemmilla, mutta omalta osaltani ei todellakaan siten, kuin se toteutui. Yöllä olimme liian humalassa tehdäksemme mitään. Aamulla heräsin siihen, että mies survaisi itsensä sisääni, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtui, hän oli parilla työnnöllä myös lauennut sisään. Paljaalla. Olin niin hämmentynyt ja järkyttynyt, etten kyennyt toimimaan, kuten olisi pitänyt. Kirsikkana kakun päällä hän alkoi siinä rattoisasti jutustella, kuinka harrastusporukassamme oli eräs toinen nainen, johon hän oli umpirakastunut ja josta hän toivoi itselleen seurustelukumppania. Ja minä vain makasin vieressä hiljaa ja kuuntelin. Hänen lähdettyä juoksin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypillerin, ja istuin suihkussa palasina pitkään.

Hän kyseli vielä jälkeenpäin muutaman kerran, olisiko voinut tulla taas luokseni yöksi. En vastannut enää mitään.

Kamalaa, tuohan on puhdas raiskaus! Otan osaa.

Noooh, mieshän vaan ajatteli että nyt jatketaan siitä mihin illalla jäätiin, ei kai siinä sen kummempia!

Vierailija
2865/9842 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian puute on mielestäni se juttu, mihin kaikki lopahtaa. Jos on vetoa, niin ärsyttäviäkin tms. juttuja voi sietää paremmin.

- Eräs nainen oli aivan ihana ihminen, timmi kroppakin, mutta perkele että alkoi vähän asia jos toinenkin ottamaan päähän, esim. nenänpään ”nypyttäminen” tämän puhuessa. Jos olisi ollut kemiaa, olisi ehkä ollut söpöä, mutta nyt otti päähän.

- Eräs nainen kyseli toisia treffejä suunniteltaessa luokseen syömään. Ruoaksi suunnitteli tekevänsä perunoita ja jauhelihakastiketta. Tuntui kyllä, että suht nopeasti tuli arki vastaan. Kunnon turn off.

- Yhden naisen ex-ukko oli joku kuumaverinen latino, joka alkoi urkkia naisen lapselta tietoja minusta. En jäänyt odottelemaan, milloin machete välähtää. Naisen kavereiden ukot olivat lusimassa, nainen itse keskittyi töiden sijaan lonkeron imeskelyyn ja alkoi pian lainailla rahaa.

- Erään yhden illan jutun yöpöydällä oli kortongin kuoret avattuna, eikä sitä kumia kyllä ainakaan me käytetty. En olettanutkaan mitään impeä yöseuraksi, mutta edellisen kierroksen hylsyt olisi sentään voinut laittaa roskiin.

- Eräs nainen antoi itsestään melko yksinkertaisen vaikutelman. Mainitsin eräästä ajankohtaisesta uutisesta, jolloin nainen kysyi: Oliko se se tradegia? Luuli että tragedia oli nimitys juuri tälle tapahtumalle, eikä osannut sanaa edes oikein.

Vierailija
2866/9842 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Tuo eltaantuneen talin ja ihran haju on kuin suoraan ruumishuoneelta.

Vierailija
2867/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Tuo eltaantuneen talin ja ihran haju on kuin suoraan ruumishuoneelta.

En voi sietää jiistin hajua.

Vierailija
2868/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain kahdet treffit ehti olla ennen aviomiestä ja molemmilla kerroilla on mies heti ekoilla treffeillä halunnut seksiä. Ekalla kerralla olin vasta 17. Toisella kerralla mies kertoi henkilökohtaisia asioita itsestään ja oli ihan mukava, mutta sitten lopuksi yllätti ehdotuksella teille vai meille, huoh...

Kiitos ei :D

Vierailija
2869/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli komea ja raamikas mutta aivan älyttömän karvainen. Kalju, siisti parta mutta kaulasta alaspäin kuin gorilla. Eikä suostunut ajelemaan vartaloaan.

Kannattaisi suosia suomalaista eikä etelän ihmeitä.

Vierailija
2870/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja joka puolella. Halut vei pillun simpukkakuoritatuointi ja persaukon silmätatuointi. Muka oli vitsikästä.

Vierailija
2871/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin parikymppisenä ikäiseni miehen kanssa 6 kk. Tai hänen mielestään se oli seurustelua ja minä ihmettelin että mitä se on ja voiko muuttua seurusteluksi.

Puolen vuoden yhdessäolomme aikana mies ei ollut valmis mihinkään intiimiin tai fyysiseen. Ei edes pidetty kädestä kertaakaan . Mies ei vienyt minua kotiinsakaan, kävi kyllä mun luona. Kertoi että oli oikein vanhemmilleenkin hehkuttanut kuinka hän seurustelee. Mulle riitti 6 kk.

Vierailija
2872/9842 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin parikymppisenä ikäiseni miehen kanssa 6 kk. Tai hänen mielestään se oli seurustelua ja minä ihmettelin että mitä se on ja voiko muuttua seurusteluksi.

Puolen vuoden yhdessäolomme aikana mies ei ollut valmis mihinkään intiimiin tai fyysiseen. Ei edes pidetty kädestä kertaakaan . Mies ei vienyt minua kotiinsakaan, kävi kyllä mun luona. Kertoi että oli oikein vanhemmilleenkin hehkuttanut kuinka hän seurustelee. Mulle riitti 6 kk.

O sancta simplicitas!

No et kyllä tajunnut enempää kuin sikä timanteista vanhanajan tyylillä etenevän seurustelun nyansseja ja hienouksia. Kannattaisi sinun kehittää itseäsi ettet tule tuollaista  arvostelua meille gentlemannista esittämään. Tyyli ennenkaikkea seurustelussakin eikä kanimaisuus.

Vierailija
2873/9842 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies höyläsi munakarvat aina varren ympäriltä. Kun yhdyimme, munakarvan sänki repi rikki ihoni joka kerta. Vaikka pyysin ettei tarvitse höylätä karvoja.

Oli myös saanut oppinsa nettip#rnosta, jyystö kesti ja kesti. Täytyi olla ties missä asennossa että ku_lli olisi oikeassa kulmassa. "Ei, Nyt ei ole hyvä kulma" Itselläni lätsähti "tunnelmat" viimeistään noista kulmapuheissa. Ihan kuin nainti toisinaan olisi opittu tekniikan maailmasta.

Kaiken lisäksi p*llureikäni on ahdas.

Sormetus oli myös kovakouraista. Suorastaan hakkasi rystysiään häp_yluihini.

Irvistin kivusta ja välillä tuli kyyneleet. Kerran sain virtsatietulehduksen. Kerran nousi kuume yhdynnän jälkeen. Alapääni alkoi myös haista tuon miehen jälkeen. Meni kauan että sain emättimeni tasapainoon. Kuivuus johtui psyykkisistä ongelmista, jotka tulivat siitä, että pelkäsin yhdyntää. Antibiootit sekoittivat myös limakalvojen toiminnan.

Minä en tietenkään osannut tehdä sängyssä mitään oikein. Enkä oikeastaan halunnutkaan yrittää, mietin vain miten jätän kohteliaasti.

On surullista että en ole enää uskaltanut tämän jälkeen tutustua keneenkään. Jäi pelko koko seksiä kohtaan, puhumattakaan rakastumisesta.

Vierailija
2874/9842 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti JÄRKYTTÄVÄN tatuoinnin, mustia viiltoja jalka täyteen ja haukkui minut etten ymmärrä tatuoinneista mitään, tämä on kuulemma  suurta huutoa maailmalla niillä, joilla on pokkaa.

En vaan pystynyt katsomaan sitä kuvaa. Ja mies oli aina bokserit päällä kotonaan.

Vierailija
2875/9842 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti JÄRKYTTÄVÄN tatuoinnin, mustia viiltoja jalka täyteen ja haukkui minut etten ymmärrä tatuoinneista mitään, tämä on kuulemma  suurta huutoa maailmalla niillä, joilla on pokkaa.

En vaan pystynyt katsomaan sitä kuvaa. Ja mies oli aina bokserit päällä kotonaan.

Kuullostaa siltä että on ns " brutal black"-tatuointi. Ne ovat aika..erikoisia.

Vierailija
2876/9842 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä varattua miestä. Hänen muijansa oli 20 vuotta miestä vanhempi ja ihan mummeli jo. Oli ihan kivaa seksiä, mutta eihän se olisi voinut johtaa mihinkään vakavampaan. Lopetin suhteen, kun mies sai aina marttyyrikohtauksen, kun ei voitu tavata silloin, kun hänelle sopi. Mulla on kuitenkin lapset ja muutakin elämää. Vi*tuttaa, että edes ryhdyin siihen. Jätin miehen puolitoista vuotta sitten ja yhä se haikailee mun perään ja viestittelee, ei oo kivaa. Mummeli on edelleen kuvioissa joten... Tein oikein.

Vierailija
2877/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ihan ihme ruokavalio, muroja ja kahvia tai energiajuomaa. Kerran tein makaronilaatikkoa ja mies hotki kuin olisi ollut nälkään nääntymässä, ehkä olikin mutta on kyllä kumma jos aikuinen mies ei osaa edes nuudeleita keittää tai munia paistaa.  Tai en tiedä osasiko, siitä murojen mässytyksestä päätellen ei!

Mies ei myöskään osannut suudella vaan tuli ihmeellisesti kieli ulkona ja  suu auki päin näköä pitäen naamastani kiinni etten karkaisi, poskiini jäi sormien muotoiset mustelmat. Miehen penis oli pieni ja sheivattu mikä oli jotenkin koominen näky mutta  sen näyn olisi nyt vielä kestänyt,  toisin kuin munanjuuressa kasvavan sängen pistelyn!  Ihan oikeasti sattui. Lisäksi mies liiottelematta pomppi päälläni ja  ihmetteli kovaan ääneen miksen "saa". Jos koetin ohjata hieromaan minua sieltä mistä hyvältä tuntui, siirsi kohta kätensä takaisin sängyn päätylaudalle tai kainaloideni alle. Miksiköhän en "saanut", jaa-a...

Vierailija
2878/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v nainen, joten kokemuksia on kertynyt:

1) Rakastui kaveriini

2) Käytti liikaa hyväksi rahallista anteliaisuuttani

3) Valehteli kirkkain silmin ettei polta pilveä vaikka hiki haisi siltä itteltään

4) Oli liian egoisti, kaikki vaan minäminää

5) Pieni dikki, omistushaluinen sydän

6) Kehui poskihoitoani paremmaksi kuin Tallinnan maksullisilla

7) Antoi sukupuolitaudin

Kaikki siis eri tyyppejä.

Vierailija
2879/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä oikeastaan halunnutkaan yrittää, mietin vain miten jätän kohteliaasti.

On surullista että en ole enää uskaltanut tämän jälkeen tutustua keneenkään. Jäi pelko koko seksiä kohtaan, puhumattakaan rakastumisesta.

Toivon sulle todella ihanan hellästi huomioivaa seuralaista kun seuraavan kerran uskallat taas herätä rakkauteen. Hyi, mitä kokemuksia.

Vierailija
2880/9842 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takertuminen on ollut varmasti kaikista pahin juttu ...

Kyllä! Näitä peräänhaikailijoita on saanut ihmetellä itsekin.

Yksi mies paljasti rakastaneensa mua jo 20 vuotta. Kerran oli pantu ysärin loppupuolella.

Yhdenillan hoito pommitti kolme vuotta satunnaisin viestein vaikka tiesi, että olin jo vakiintunut toisen kanssa, ja oli toisten treffien jälkeen itse dumpannut minut.

Toinen yhdenillanihme jatkoi viestittelyä niin kauan tauotta että jouduin blokkaamaan kaikista välineistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän