Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2561/9842 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laitto tapaamiselle punaista kynsilakkaa, vaikka tiesi etten voi sietää, oksensin ja lähdin.

Vierailija
2562/9842 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut persettä. Sellainen perunavartalo jossa tulitikku jalat. Eli farkkujen sisällä oli melkein tyhjää. Olutharrastus näkyi ylävartalossa. Rasvaiset hiukset. Oikeastaan täytyy tunnustaa, että häivyin hlvettiin ja äkkiä, kun ekakerran näin livenä. Oli varmaan valehdellut ikänsäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/9842 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi haisee pahale.

Homppelin mielestä joo.

Vierailija
2564/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi ja menetin kiinnostuksen.

Vierailija
2565/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osannut mitään. Ei kokata, toimia sängyssä tai ylipäätään osoittaa kiinnostustaan tai panostaa minuun. Pönötti vaan ja odotti, että minä tarjoan ja teen kaiken.

Ei taida tarvia kokkaustaidottoman miehen haaveilla parisuhteesta naisen kanssa nykypäivänä.

Omalla vuorollaan ulos syömään ja mies maksaa yksin laskun.

Tapailin taannoin kuvailemasi miestä ja onneton menin vielä maksamaan ulkoruokinnasta puolet. Juu ei.

Vierailija
2566/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei maksanut laskua käytyämme illastamassa.

Vierailija
2567/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seurustelun, kun mies osti vääränlaiset farkut. Olin silloin 17 v. Mutta niin sitä vain päädyttiin yksiin 8 vuoden päästä ja nyt ollaan oltu naimisissakin jo 24 vuotta. Se niistä rumista farkuista :D

2568/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mattinykäs-farkut?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2569/9842 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi.

Naisella oli puheripuli ja sylki puhuessaan. Muuten oli ihan kivaa. Toisilla yrffeillä nainen tuli luokseni mäyräkoiran kanssa, ei siis eläimen vaan kaljalaatikon. Hämmennyin vähän kun oli arkipäivä, vaikka nainen oli maininnut olevansa työtön en silti kuvitellut että tissuttelee keskellä viikkoa.

Nainen ei osannut suudella vaan imi naamaani kuin teini, naisella oli myös karmeat nännitatuoinnit. Semmoisia mustia suikeroita kuin tussilla töherretty!

Kaikista pahin oli kuitenkin naisen törkeän likaiset alushousut sekä niiden alta tulviva haju,mietin vaihtaako ikinä pikkareitaan! Siis hyi hemmetti

Oikeasti. En usko että oli mikään tulehdus vaan yksinkertaisesti huono hygienia .

Olen varmasti törmännyt tähän  samaan naiseen! Helsingissä, baarissa, kyseli kaikilta voiko tulla yöksi kun  poikakaveri potki ulos eikä hänellä ole rahaa, Mikkeliin pitäisi päästä mutta kukaan ei lainaa keskellä yötä rahaa. Säälistä sitten lupasin ottaa naisen sohvalleni, ihan hetero siis olen. Nainen oli kiitollinen ja selitti että aamulla soittaa iskälle ja iskä antaa rahaa. Nainen oli tukeva ja jotenkin todella epäsiisti, kun en halunnut hajun tarttuvan sohvaani kysyin haluaisiko käydä suihkussa. Otti tuon sitten jonain seksikutsuna ja ilmestyi alasti eteeni hetkuttelemaan rintojaan joissa oli  kuin lapsen piirtämät mustat töherrykset, luulin ensin että verenmyrkytys kunnes tajusin tatuoinniksi.  Nainen alkoi  itkeä, kun sanoin että olen hetero ja minulla on poikaystävä. Huh!

2570/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi toisilla treffeillä nukkuvansa ase tyynyn alla, koska "ei voi koskaan tietää, jos sitä tarvitsee". Lakkasi kiinnostamasta. Toinen marisi ensitreffeillä kurjasta elämästään koko illan. Lakkasi kiinnostamasta. Kolmas kantoi ensi treffeille tullessaan televisionsa mun olkkariin ja pyysi, että voitaisko katsoa tänään urheilua. Heitin pihalle. Neljäs kävi ensitreffeillä kähmimään takapuolesta. Loppui kiinnostus...Valitettavasti on monta tapaa mokata. Onneksi on myös monta tapaa onnistua. Ei meitä ihmisiä varmasti muuten näin paljon olisi.

Vierailija
2571/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään.

Jännä kärsimätön ja aggressiivinen asenne kyllä tullut huomattua naisilla kokemattomia miehiä kohtaan, ikäänkuin se olisi miehen vika että on kokematon. Eihän kokemattomalta voi odottaa, että osaisi kaiken kuin kokeneempi.

Tuollaisia tyyppejä on muuten miehissäkin. Olisi tosi kiva jos ne ihmiset, jotka odottavat kumppanilta täydellisiä sänkytaitoja, kertoisivat asian jo ennen kuin sinne sänkyyn mennään. Ei tulisi niitä huonoja kokemuksia puolin eikä toisin.

Eipä se tunnu auttavan vaikka kertoo olevansa kokematon, esitetään kyllä ymmärtävää mutta silti tulee niitä tyrmistyneitä vihanpuuskia että miten voit tehdä jotain tollasta, mikset osaa.

No kyllä mulle ainakin oli aviomies nro. II:n kohdalla täydellinen ylläri, ettei hän kerta kaikkiaan ollut tajunnut, ettei seksi tarkoita miehen fyysiseen laukeamiseen/päättymiseen tähtäävää toimintaa. Olisikin kertonut kokemattomuutensa, tajuttomuutensa heti ekoilla treffeillä... senkin, että tarttee kaikkeen - henkisesti plus fyysisesti - eteenpäin vievää - nelikymppistä "kasvattajaa".

Aivollinen olento osaa toimia ohjeittakin.

Mä oon törmännyt myös tällaiseen, mies yli 30, parisuhteita useampi takana, pari niistä useamman vuoden pituisia. Sängyssä taas aivan kun pikkuteini, ei tiennyt mitä on tekemässä ja kun halusin ihan perus lämmittelyn edes ennen yhdyntää, niin kaikki naisen paikat oli kateissa. En tiedä mitä niiden useiden naisten kanssa siellä sängyssä on tehty, mutta näköjään s*ksiä voi harrastaa yksinkin, vaikka siellä olisi joku toinenkin paikalla.

Vierailija
2572/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin seurustelun, kun mies osti vääränlaiset farkut. Olin silloin 17 v. Mutta niin sitä vain päädyttiin yksiin 8 vuoden päästä ja nyt ollaan oltu naimisissakin jo 24 vuotta. Se niistä rumista farkuista :D

Seuraan parhaillaan sinkkusivuilla, miten keski-ikäiset rupsahtavat naiset latelee kuinka pelkkien vääränlaisten kenkien takia menee miehiä hylkyyn.

Vierailija
2573/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osannut mitään. Ei kokata, toimia sängyssä tai ylipäätään osoittaa kiinnostustaan tai panostaa minuun. Pönötti vaan ja odotti, että minä tarjoan ja teen kaiken.

Ei taida tarvia kokkaustaidottoman miehen haaveilla parisuhteesta naisen kanssa nykypäivänä.

Omalla vuorollaan ulos syömään ja mies maksaa yksin laskun.

Tapailin taannoin kuvailemasi miestä ja onneton menin vielä maksamaan ulkoruokinnasta puolet. Juu ei.

Minä voin siivota kämpän jos nainen kokkaa, deal?

Vierailija
2574/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO esmes kun se huijas multa rahaa epäonnistuneisiin bisneksiin. Pummasi vanhemmiltaan rahaa, Ei omistanut autoa vaan lainasi minun tai vanhempiensa 20 v rotiskoa. Kakki omat rahat tuhlas reissuihin, vaatteisiin, hauskanpitoon. Ei ottanu mua mukaan ku yhelle Tallinnanristeilylle kuitenkaan.

Oli muutenkin tunnevammainen. Puhui paskaa kaikista existä, olis puhunu vielä enemmän Ellen olis vaihtanu puheenaihetta. Se paska ex sitten sai hänet. Surkea nainen ilman korkeakoulututkintoa joka ei tiedä viineistä mitään. Huom! Miehen sanat ei mun. Nytpähän on aikaa kotona oppia ne rypäleet oikein olan takaa. Itse olen absolutisti nykyään, ennen osasin kyllä viinit mutta täysin turha tieto jolla ei tee mitään.

Oli myös ruma mies joka ei treenannut ja uskoi q-anoniin ja palvoi trumppia äänesti Sdp:tä.

Elämäni paras ratkaisu oli jättää hänet.

Tuo viimeinen kohta ei voi olla totta. Trumpin ihailijat ja Qanoniin uskovat äänestävät persuja.

Vierailija
2575/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ihan järkyttävän huono itsetunto. Oli vielä veljelleen kateellinen kaikesta, veli oli pidempi, komeampi, menestyneempi jne. En tiedä miksi tämän korkeakoulussa oleskelevan parikymppisen olisi opintojen aikana jo pitänyt olla hurjan menestynyt, mutta mielestäni se oli enemmän kuitenkin huonoa itsetuntoa. Tätä sitten paikkasi p*neskelemalla ympäriinsä, melkoinen pettymys, mutta ei tuosta näiden vuoksi suhdetta tullut.

Vierailija
2576/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin miehen tapailun, kun mies siivosi ja teki kotitöitä joka sunnuntai. Ei voinut katsoa leffaa tai muuta mukavaa ja korkeintaan ehti lyhyelle kävelylle mutta sunnuntai oli pyhitetty vaatteiden silitykselle, viikkosuunnitelmalle, lakanoiden viikkaukseen ja tarkan ruokavalion suunnitteluun viikoksi eteenpäin. Mies teki kaiken tuon yksin enkä kysynyt tarvitseeko apua. Ei mitään spontaania tai puhettakaan, että voitaisiin olla vaan kahden tekemättä mitään.

Vierailija
2577/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies jätti mut. Olisin muuten jatkanut tapailua ja yrittänyt korjata suhteen ongelmat. En saanut enää tilaisuutta.

Vierailija
2578/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies jätti mut. Olisin muuten jatkanut tapailua ja yrittänyt korjata suhteen ongelmat. En saanut enää tilaisuutta.

Kuten mitkä ongelmat? Ehkä mies näki tilanteen toivottomana.

Vierailija
2579/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin komeaa ja kaikinpuolin fiksua tosi hyvän ammatin osaajaa. Kertakaikkinen herrasmies. Viidennellä kerralla tavattiin mun luona. Tarjosin kahvit ja sovittiin jatkavamme. Miehen lähdettyä huomasin hänen vohkineen pyykkikoristani kaikki käytetyt pikkuhousuni. Illalla sain viestin, kuinka on ollut ihanaa haistella pöksyjäni. Kuudetta tapaamista ei tullut!

Vierailija
2580/9842 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitkä ongelmat? Ehkä mies näki tilanteen toivottomana.

Yleensähän se ongelma taitaa olla siellä petipuolella ja ellei se alusta asti toimi niin harvemmin se siitä paranee. Sellaista ei ainakaan ole mieltä jatkaa ja yrittää korjata, kun ei toiselle voi taikoa haluja lisää.