Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
9821/9847 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää et alkoholisti valehtelee? Siitä kun hän avaa suunsa. Tämä on totta. Mulle valehdeltiin, että menee katkolle ja sitten raitistuu. Ei muutosta, joka päivä naukkaili kirkasta viinaa, enemmän tai vähemmän. Aikoi hoitaa terveysasiat paremmalle tolalle. Ei saanut tehtyä juuri mitään mitä aikoi. Aina kännissä puhelimessa ja väitti usein ettei ole. Loparit onneksi tein. Selvänä tietysti oli mukava... 

Vierailija
9822/9847 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talvi ja tulipalopakkaset. Miehen talo oli jääkylmä ja niin täynnä tavaraa,ettei kävelemään päässyt kunnolla. Edes saunaan ei päässyt, koska kiuas oli rikki.  Kaksi vierailua toppatakki päällä hytisten riitti!  Mies ehdotti seksiä lämpimänä pysymiseksi ja suuttui kun sanoin, että eihän täällä edes  pääse sängyn  luo eikä mikään toppahousujen vetoketjun raosta-pano innosta.

Mulla oli  tuolloin haju ja makuaisti flunssan jälkiseuraamuksena poissa  enkä tiedä,vaikka mies olisi haissutkin. Ulkoisesti oli siisti ja normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/9847 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huutaa kun pistin tursottimen kakkoseen. Ei jatkoon.

Vierailija
9824/9847 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viettänyt aikaa taikku'naisten seurassa. Tuli mieleen vaan kaikki mahdolliset sp-taudit.

Vierailija
9825/9847 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pannut pitkin kyliä paljaalla eikä suostunut seksiin kondomin kanssa joten emme panneet lainkaan,kun erosimme alkoi syyttää että sai minulta herpeksen. Vastasin että ellei se tartu kielisuudelmista ja vaatteiden päältä kopeloinnista, niin haukut väärää naista. Ja mies ei tosiaan ollut vaikuttanut miltään "naistenkaatajalta".

Vierailija
9826/9847 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa.

Vierailija
9827/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset treffit. Tapasimme Lidn pihassa,mies asui siinä lähellä ja lupasi tarjota ruuat jos tulisin yökylään.

Osti halvinta 90 c maksavaa valkoista vehnähöttöpaahtoleipää, halpoja nuudeleita ja halvinta kaljaa. Kun sanoin etten juo kaljaa,lisäsi hampaita kiristellen halpislimsan siihen.

Miehen asunnolla katsottiin Netflixistä Rahapajaa ja äkkiä mies alkoi kesken haukkua,miten pas ka sarja se on. Minua olisi kiinnostanut. Alettiin sitten rakastella sohvalla ja kesken mies parahti "mun selkä menee! Siirrytään sänkyyn!" Minulle tuli tässä vaiheessa pissahätä ja kun viimein pääsin takaisin miehen luo, ei saanut enää erektiota.   Aamulla  kahvia juodessa kuuntelin, miten mies valitti ummetusta ja pohti,lähtisikö se rypsiöljyä juomalla..

Lähdin kotiin eikä enää oltu yhteyksissä

Olit kuitenkin aikeissa harrastaa seksiä sen kanssa? 

Vierailija
9828/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä, että mies ei priorisoinut minua millään tavalla. Eikä tehnyt minkäänlaista effortia suhteen tai edes tutustumisen eteen. Miten voi tutustua jos toisesta ei kuulu yhtään mitään useisiin päiviin? Ja kun toinen ei kysele minusta asioita ollenkaan eikä ehdota edes treffejä. Ei edes vapaapäivilleen. Ja vapaapäivinä ei viestejäkään juuri tullut. Ei tehnyt suunnitelmia tulevaan paitsi ulkomaan reissun ja festareita omien kavereidensa kanssa. Ei puhunut mitään syvempää, ei tulevaisuuden suunnitelmia. Nekin keskustelut mitä meillä oli jäi niin pintapuoliseksi raapaisuksi ja usein nekin kuivuivat kasaan. Hänellä kesti kauan vastata viesteihin. Hän usein katsoi ne, mutta vastasi vasta joskus, vaikka oli ollut whatsappissa paikalla. Keskustelut kuivuivat kasaan, koska hän ei tarttunut millään lailla mahdollisiin keskustelun aiheisiin, vaikka olisin tarjottimella tarjonnut. En usko, että ilman omaa panostani olisi ollut treffejä ollenkaan tai niitä keskustelujakaan. Minä hölmö ihastuin häneen. Yritin pitää yhteyden yllä, tutustua, kerroin itsestäni, ehdotin treffejä. Minusta tuntui, että en ole kiinnostava. Ja että en kuulu hänen elämäänsä. Lopetin viestittelyn, koska minusta tuntui ettei hänellä ole koskaan aikaa tai halua jutella. Pari kertaa kerroin tunteistani ja vastaukseksi sain, että liian aikaista tai että hänellä vaikea ero takana. Ajattelin, että hän ei ole valmis suhteeseen tai että on vielä pahasti eksässään kiinni. Ystävänpäivänä tuli ystävänpäivätoivotus ja selitys 10 päivän hiljaisuudelle, että on ollut niin paljon töitä. Ei pahoittelua, ei sydänemojia, ei vieläkään effortia. Päätin, että minulle ei enää riitä. Niin ja miehellä oli kyllä aikaa lirkutella sinkkunaisten kommenteissa threadsissa. Hän seurasi useita sinkkunaisia myös instanpuolella ja paikallisia sinkkuja. Ja hänen kaveriporukkansa koostuu naisista suurimmaksi osaksi. Ei hän minulle niin kauniisti puhunut.. 

N25

Vierailija
9829/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli mukava, mutta en kokenut minkään asteista seksuaalista kipinää välillämme. Ehdittiin tavata kolme kertaa (millään noista treffeistä ei ollut mitään fyysistä kontaktia, paitsi halaus), jonka jälkeen lähetin viestin että ollaan vain kavereita.

Nainen olisi halunnut vielä jatkaa tapailua, mistä olin hieman yllättynyt.

M39

Ai, että viimeistään kolmansilla treffeillä on päästävä pöksyihin.. Nainen ansaitsee kyllä parempaa kuin tuollaisen seksihullun. 

Vierailija
9830/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muistan vaan joskus koulu aikoina kun seurustelin jonkun pojan kanssa jonka nimeä en edes muista mutta kuitenkin hän siis uhkaili ja kiristi minua aina kun sanoin jotain josta hän ei pitänyt tai jos en totellut häntä

Ai kauhee. Minua ei onneksi kukaan ole koskaan uhkaillut tai kiristänyt. Mutta sellaisia miehiä on ollut, jotka ovat yhtäkkiä niin kiireisiä kun ehdotan jotain mikä ei ole miehen mieleen. Esim tapailukumppanille ehdotin, että menisimme leffaan. Halusin kovasti nähdä Wicked elokuvan. Hän oli heti niin kiireinen, niin paljon töitä ja kaikkea eikä tiedä koska sellaiseen ehtii. Ja hän ei oikein tuollaisesta leffasta välitä. Mutta jos ehdotin saman viikon aikana Sisu 2 elokuvaa niin kummasti sitä vapaata löytyikin 🙄

Vierailija
9831/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden teeskentely. Miehellä ei ollut oikeasti aikeita toteuttaa niitä asioita joista puhui, lupaukset pelkkiä pilvilinnoja ja mahdottomia unelmia etten lähtisi suhteesta. Aikoi mennä ulkomaille huippuyliopistoon vaikka peruskoulun jälkeen oli opiskellut vain amiksessa ja sekin jäänyt kesken. Ulosotossa paljon, mutta lupaili silti rakennuttavansa meille sen ihanan punaisen tuvan. Esitti tuntevansa läheisesti julkisuuden henkilöitä ja tehneensä heidän kanssaan yhteistyötä tai olleensa lapsuuden ystävä. Osa näistä valheista oli niin räikeitä että naurattaa edelleen.

Haaveissani oli New Yorkin reissu. Paljastui miehen todella huono rahatilanne. Aika kauan kestäisi, että oikeasti pääsisimme sille reissulle. Ja hän kuulema tuntee jonkun joka asuu siellä, jolla voisi yöpyä. Joo ei kiitos. Ja että hänkin voisi tulla haluammalleni festareille ja kustantaa hotellihuoneen meille ja maksaa ne festarit. Niin millä rahalla?? Ja kuinka kaukana tulevaisuudessa?? 

Vierailija
9832/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ollut lojaali, pari muuta miestä heti keskustelujen jälkeen. Itsestään selvyys..

Anteeksi nyt vaan, mutta useimmilla meistä naisista on huonoja kokemuksia takana. Nykyään periaatteessa naisia kannustetaan deittailemaan useita saman aikaisesti ja se kuka oikeasti haluaa ja tajuaa kohdella niinkuin kuuluu ja kysyy tyttöystäksi sekä sanoittaa ettei tapailla enää muita voi saada naisen. Oma moka jos jää muiden jalkoihin

Vierailija
9833/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki aamupalaa mikä oli romanttista,mutta oli laittanut kahviin kamalasti sokeria ja sokerinen kahvi yhdessä suolaisen pekonin kanssa teki niin hirveän janon,että  join varmaan kaksi litraa vettä ja suu tuntui rutikuivalta. Miehen asunto oli myös täynnä sokeritoukkia joista yksi löytyi rintaliiveistäni kiipeilemästä,

Etkä tietenkään sanonut sokerista tai pekonista mitään. Miehenkö vika sekin että asunnossa on sokeritoukkia, jokainen jolla noita ollut saattaa tietää että erittäin viheliäinen vaiva josta hankala päästä eroon ja harvemmin johtuu omista toimista.

Vierailija
9834/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ollut mitään arvoja ja mielipiteitä mistään. Aina kaikki oli "ihan sama", jos kysyi mielipidettä. Oli vain hyvä kroppa ja naama, mutta siihen jäi.

Ihana kun joku, ilmeisesti mies, kirjoittaa näin, eli arvostaa naisessa muutakin kuin ulkonäköä. Olen samaa mieltä että JOS  olisin mies, en voisi kuvitella olevani minkään tyhjäpään kanssa joka viilaa vaan kynsiään kikattaa ja on aina samaa mieltä kuin mitä minä.

Joo ylläri että naiset antaa tälle peukkuja, kun tunnetusti on sairaan kateellisia toisilleen ulkonäöstä. Aina jos mies puhuu törkeästi hyvännäköisistä naisista niin yläpaukkua tulee "kiltti naisilta".

Vierailija
9835/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä syystä, että mies ei priorisoinut minua millään tavalla. Eikä tehnyt minkäänlaista effortia suhteen tai edes tutustumisen eteen. Miten voi tutustua jos toisesta ei kuulu yhtään mitään useisiin päiviin? Ja kun toinen ei kysele minusta asioita ollenkaan eikä ehdota edes treffejä. Ei edes vapaapäivilleen. Ja vapaapäivinä ei viestejäkään juuri tullut. Ei tehnyt suunnitelmia tulevaan paitsi ulkomaan reissun ja festareita omien kavereidensa kanssa. Ei puhunut mitään syvempää, ei tulevaisuuden suunnitelmia. Nekin keskustelut mitä meillä oli jäi niin pintapuoliseksi raapaisuksi ja usein nekin kuivuivat kasaan. Hänellä kesti kauan vastata viesteihin. Hän usein katsoi ne, mutta vastasi vasta joskus, vaikka oli ollut whatsappissa paikalla. Keskustelut kuivuivat kasaan, koska hän ei tarttunut millään lailla mahdollisiin keskustelun aiheisiin, vaikka olisin tarjottimella tarjonnut. En usko, että ilman omaa panostani olisi ollut treffejä ollenkaan tai nii

Eli se mies ei ollut kiinnostunut sinusta. 

Vierailija
9836/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit meni suorastaan taivaallisesti, mutta kun edettiin seuraavilla kerroilla tämän asunnolle niin siellä alkoikin todellinen karva paljastumaan. Panemassa olisi heti pitänyt kiireellä olla ja kitisi ja kiukutteli kun en lämmennyt sille niin nopeasti vaan päinvastoin painostus sai vaan ajatuksen entistäkin vastenmielisemmäksi. Ja aivan alkuun sellainenkin vaatimaton "toive" että olisi mahtavaa jos tultaisiin samaan aikaan. Koko panohommasta tuli sellainen mörkö minulle ja vastaavasti päähänpinttymä toiselle että oli vaan parempi pistää piste kun ei siinä menty samaa latua.

Vierailija
9837/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olikin alkoholisti. Lupasi lukemattomia kertoja, että vähentää juomista, lopettaa juomisen. Meni jopa katkolle kuukaudeksi, mutta heti kun pääsi sieltä kotiin, juopottelu jatkui entiseen malliin. Ehkä jopa enemmän, koska aina oli puhelimessa kännissä. Isäni oli alkoholisti ja raivo-tyyppi kännissä. Lähti tästä maailmasta pois jo 67-vuotiaana, ei ollut ihme. Hän ei välittänyt yhtään lääkärin varoituksista. Onneksi äiti on saanut olla sen jälkeen rauhassa ja uskoisin että oli onnellinen loppuelämänsä. Hän eli 97-vuotiaaksi. Menkää holistit katkohoitoon, selvänä  tulee hoidettua kaikki omat asiat kuntoon, laskut maksettua ja esim. asuntokin säilyy, kun ei joka päivä ole kännissä ja eikä tule häätöä asunnosta jne. Kadulla on kurja asua varsinkin talvisin...

Vierailija
9838/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 20-vuotiaana vanhempaa miestä. Mies oli viiskymppinen. Uskon tähän vaikuttaneen se että minulla ei ollut rahaa eikä joskus asuntoakaan. Jouduin raiskatuksi 15-vuotiaana ja se käytännössä pilasi tuon vaiheen elämästäni.

Tapailin siis useamman vuoden miestä joka alkoikin sitten olemaan liian riippuvainen minusta. Hän ilmestyi kotini parkkipaikalle kyttäämään, vahti milloin olen watsapissa ja soitteli minulle pilapuheluita vain kuullakseen ääneni. 

Mies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Tajusin kunnolla tämän vasta kun pääsin hänestä irti. Hän mm juotti minua humalaan ja koska olin päihtymisen takia heikossa hapessa, hän sai toteuttaa fantasioitaan kehollani. 
Mies oletti että koska antoi minulle rahaa, teen mitä vain.

Uskon minulla olleen hänen suhteensa oikea tuntuma alusta asti. Pelkäsin vain että jos en näe häntä, hän tekee jotain minulle tai perheelleni. Sellainen sairas dynamiikka. Käytännössä annoin hänen käyttää itseäni hyväksi ja se kyllä jätti uudet traumat.

Ettei jää näin synkäksi, nykyään olen erossa tuosta tyypistä. Ikää 28 ja terveessä parisuhteessa. Kaiken kukkuraksi opiskelen insinööriksi! :)

Vierailija
9839/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Ei silleen hyvällä tavalla. Luulen että oli kaappihomo :D

Vierailija
9840/9847 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli ei arvostanut seuraani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän