Tyttären vanhojentanssipari teki oharit!
Tyttäreni kysyi viime keväänä jotain poikaa tanssiparikseen ja poika suostui. Nyt sitten olikin ilmoittanut, että haluaa tanssia jonkun toisen kanssa.
Tyttö on ihan kriisissä, kun kaikilla pojilla on kuulema jo parit. Mekkokin on tietysti hankittu ja tyttö odottanut hirveästi tanssiaispäivää.
Kommentit (54)
Kelpaako setämies tanssipariksi? En osallistunut aikoinaan ja voisin korjata sen nyt.
Ei välttämättä tyttö ole ihastunut poikaan mutta imago on tärkeä, pitää olla mekko ja kengät, kampaus ja meikki, kynnet ja korut, kulmat, niin sitten sävy sävyyn parhaiden joukkoon kuuluva poika. Nyt vaan meni ohi. Löytyi parempi tyttö.
Olin todella ylpeä pojastani, pari oli valittu ja sitten alkoi seurustelemaan toisen tytön kanssa. Tämä tyttö oletti, että poikani ilman muuta tanssii hänen kanssaan, mutta poika sanoi, että lupaus on lupaus.
Tyttö vähän selvitteli ajatuksiaan ja totesi, että totta kai näin on.
Normioharit! Hyvä kasvun paikka, ei toi nyt ihan alttarille jättämistä sentään ole, jotkut hiton pikkuhipat.
Mitä se helikopteriäiti siellä viivyttelee? Mars kadettikouluun uutta kavaljeeria metsästämään!
Kyllä tyttö ehtii uuden parin löytää, mutta aika noloa pojalta pettää lupauksensa.
Meidän lukiossa oli kaksi näytöstä. Tyttöjä oli enemmän kuin poikia ja esim minä jaoin tanssiparini toisen tytön kanssa. Onko teillä vain yksi tanssinäytös?
No oliko sillä tytöllä, jonka kanssa poika haluaa tanssia, jo pari? Jos oli, niin eikö tyttösi voisi tanssia hänen kanssaan? Tietty jos tyttöäsi harmittaa pojan tanssiparin vaihto, miksei sanonut pojalle, ettei vaihto käy? Vuotta nuoremmistakin saattais löytyä uusi pari.
Onko ketään poikaa, jolla ei ole tanssiparia?
Itselleni kävi pari vuotta sitten sama homma, kolmekin kertaa. Sitten tärppäsi kun pyysin ekaluokkalaista poikaa lukiosta pariksi, hän tosin ihastui minuun ja minun piti näytellä myös ihastunutta että hänkin ei jättäisi kesken. Semmosia ne miehet on.
Mun tanssiaisissa vuosia sitten oli ihana tyttöpari, joista toinen oli pukeutunut miesten pukuun :)
Turha tehdä tuosta elämää suurempaa ongelmaa. Itse jouduin tanssimaan vanhojen tanssit sellaisen tytön kanssa, jonka viimeiseksi olisin halunnut. Ei se tanssipari ole noin tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Mun tanssiaisissa vuosia sitten oli ihana tyttöpari, joista toinen oli pukeutunut miesten pukuun :)
Mun tyttären kaverit, jotka on keskenään suhteessa, tekee noin. Lesboja siis.
Mulla kävi noin ja jäin pois koko tansseista :(
Ei ykkösten kanssa voi tanssia. Eihän ne osaa noita tansseja
Ihan typerää tyttöjen tanssia keskenään. Kun se vaan on. Pitäs vuokrata poikia vaikka amiksesta
Mun pojan koulussa tyttöjä on paljon enemmän, kuin poikia ja oikesti poikani aloittaessa lukion 1-luokan, 2 luokan tytöt ihan ensinnäisinä päivinä ahdistelivat näitä ykkösen poikia ja kärttivät tanssiparikseen.
Eli todella aikaisin syksyllä tehdään jo parinvalinta vanhojen tansseihin.
Tylsää, että tanssipariksi luvannut poika ei nyt suostukaan, mutta varmaan kannattaa 1- ja 3-luokan poikia kysellä, jos olisi vielä joku vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ykkösten kanssa voi tanssia. Eihän ne osaa noita tansseja
Eihän niitä kukaan valmiiksi osaa, sitä varten tansseja harjoitellaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista sattuu. Poika on voinut ihastua tähän toiseen tyttöön ja siksi haluaa tanssia hänen kanssaan.
Näinpä. Ennemminkin ihmettelisin, jos poika ja tyttö todella myös päätyisivät yhdessä tanssiaisiin asti.
Nuorten ajankäsitys kun on hyvin erilainen
Myös sosiaalinen elämä on aivan erilaista verrattuna meihin tylsiin aikuisiin.
Kannatan ulkopuolista poikaa tai sitten tyttöä pariksi. Jälkimmäinen ei tosin aina toimi, esim. kiusaamiskouluissa. Tsemppiä tytölle!
Oma tyttösi saattaa olla ihastunut, mutta poika ei ilmeisesti.
P””kamainen temppuhan tuo on, mutta olisihan voinut niinkin käydä että olisivat olleet suhteessa ja nyt eronneet. Pitäisikö silloinkin tanssia exän kanssa? Tilanteet muuttuu ja poika sai ihastuksen tanssimaan kanssaan niin tietenkin vaihtoi.