Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani tykkää minusta liikaa

Vierailija
09.10.2018 |

On aivan ihana, mutta haluaisi olla koko ajan sylissä ja leikkiä sekä saada huomiota. On vielä nuori, reilu 1 v., ollut tällainen koko ajan. Ihanaa mutta hämmentävää, miten voikin olla noin kiintynyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kohteliaisuutena!

Vierailija
2/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu tykkää. %)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa myös hulluna minuun,sylissä se ei tykkää olla mutta minun vieressä on aina käden ulottuvilla ja sitä pitää koko ajan taputella ja rapsutella.

Jos lopettaa niin se kääntyy ihmetellen katsomaan että mitä meinaat?

Ulkoa kun tulee niin heti suoraan minua tervehtimään ja kiehnäämään,vaikka olisi vain puoli tuntia poissa niin aina sama juttu.

Ulkona se minun kanssa aina hulluttelee ja sinkoilee edes takaisin,on noin 5 vuotias leikattu kolli.

M54

Vierailija
4/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissa myös hulluna minuun,sylissä se ei tykkää olla mutta minun vieressä on aina käden ulottuvilla ja sitä pitää koko ajan taputella ja rapsutella.

Jos lopettaa niin se kääntyy ihmetellen katsomaan että mitä meinaat?

Ulkoa kun tulee niin heti suoraan minua tervehtimään ja kiehnäämään,vaikka olisi vain puoli tuntia poissa niin aina sama juttu.

Ulkona se minun kanssa aina hulluttelee ja sinkoilee edes takaisin,on noin 5 vuotias leikattu kolli.

M54

Ihana! Kiva kuulla että muilla on samanlaista! Ihanaahan tämä on, mutta sillä tavalla hämmästyttävää kun aina sanotaan, että kissat eivät välitä ihmisistä.

- ap

Vierailija
5/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani tykkää minusta liikaa ja väärällä tavalla. Nylkyttäisi koko ajan. Kyseessä on kuitenkin leikattu narttu. Siis koira.

Vierailija
6/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella liikuttavaa kokea kissan kiintymys! Ragdollpoikani 6v. käyttäytyy hyvin rodunomaisesti, eli koiramaisesti. Seuraa joka paikkaan, nukkuu vieressä ja illat köllii sylissä. Kauppa-asioilta tullessani on ovella vastassa. Erityisesti sykähdyttää sen kauniin sinisten silmien intensiivinen katse. Lepäillessään päivällä ikkunalaudalla lempipedillään, saattaa katsella minua pitkiä aikoja istuessani lukemassa tai kirjoittamassa. 

Vierailija
7/8 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella liikuttavaa kokea kissan kiintymys! Ragdollpoikani 6v. käyttäytyy hyvin rodunomaisesti, eli koiramaisesti. Seuraa joka paikkaan, nukkuu vieressä ja illat köllii sylissä. Kauppa-asioilta tullessani on ovella vastassa. Erityisesti sykähdyttää sen kauniin sinisten silmien intensiivinen katse. Lepäillessään päivällä ikkunalaudalla lempipedillään, saattaa katsella minua pitkiä aikoja istuessani lukemassa tai kirjoittamassa. 

Lisäisin vielä sen "keskusteluhalun". Sillä on mukavan hiljainen ääni, joka on monipuolinen. Esim. jos kysyn "mennäänkö nukkumaan", niin kuulu kujertava kurr. Ruokakippoa täyttäessäni kuuluu taas  nhääh. Vessaansa mennessään ilmoittaa mauhh. Sen pyytäessä syliin (pyytää hyvätapaisena aina luvan) kuuluu erikoinen mhauh. Ääniä on todella vaikea muuttaa tekstiksi!

Vierailija
8/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa osaa myös osoittaa myötätuntoa ja aistia omistajansa (palvelijansa) mielialat. Esimerkki. Eräälle tuttavalleni (mies) tuli yllättäen ero naisen toimesta. Mies oli tietenkin surullinen. Hän kertoi kissastaan, joka ei juuri sylissä viihtynyt, muuttuneen tapauksen jälkeen. Tuli iltaisin vatsan päälle kehräämään, kulki perässä ja oli muutenkin lähellä. Nuoli jopa kasvoja, jota ei koskaan ollut tehnyt. Iältään silloin 7 vuotias. Mies oli kovin hämmentynyt sen muuttuneesta käytöksestä. Voin todistaa ikäni monenlaisten eläinten kanssa olleena, niin harrastusten kuin työnikin puolesta, että elämillä on tunne-elämä! Omia kokemuksia on paljon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme