Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko koulussa hymypatsaan? - Millainen elämä sinulla on nyt.

Vierailija
09.10.2018 |

Koulutus, työ, elämäntilanne, perhe?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, mutta ihan hymyilee elämä minulle.

Vierailija
2/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, oon yksinasuva 20v sinkku ja opiskelen oikeustiedettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain patsaan ja heitin sen koulun roskikseen. Oma firma ja menee ihan hyvin ei miljonääri, mutta saa liksat maksettuu ja saa itelleki jotain.

Vierailija
4/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ja vanhempi sisareni sai.

Ihan tavallinen elämä ylä- ja alamäkineen, enemmän hyvää kuin pahaa molemmilla.

Emme voi, emmekä ole valittaneet kumpikaan. Ei se pysti mitään maagisia voimia sisällä, jos sitä luulet! Ihan itse jokainen elämästään ja onnestaan on vastuussa, ilma hymypatsasta ja sen kanssa.

Vierailija
5/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain patsaan ja heitin sen koulun roskikseen. Oma firma ja menee ihan hyvin ei miljonääri, mutta saa liksat maksettuu ja saa itelleki jotain.

Miksi heitit patsaan roskikseen?

Vierailija
6/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, koska meillä ei jaettu hymypatsaita. En olisi saanut, vaikka olisi jaettu, koska en ole niin mukava.

Tätini sai patsaan historian hämärissä. Hän on menestynyt hyvin useissa opinnoissaan, mutta huonosti parisuhteissaan. Säästäväisenä hän pärjää hyvin taloudellisesti. Hän on fiksu ja etevä, mutta sukulaisistaan hän ei ole koskaan ollut erityisen kiinostunut.

Vierailija
7/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neljännellä luokalla. Olen OTM ja julkisessa virassa asiantuntijatehtävissä. Naimisissa, ei lapsia. Lapsia ei ole myöskään tulossa sillä mies ei niitä halua ja minun ei kannata niitä hommata. Sairastuin ms-tautiin kymmenisen vuotta sitten ja sen jälkeen on tullut muitakin terveysongelmia. Ei siis riittäisi jaksaminen perhearjessa. Harmi, koska lapset ovat ihania.

Vierailija
8/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja poliisi. Elämä on sujunut ilman suurempia vastoinkäymisiä, arvostan tavallista arkea ja läheisiä ihmissuhteita. Sosiaalisuus on kouluajoista vähentynyt.

Vierailija
9/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ilotyttöpatsasta, sen sai eräs, joka on nykyään lähihoitajana, hän on aina tullut hyvin juttuun ihmisten kanssa.

Vierailija
10/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei jaettu patsaita. Enkä minäkään olisi saanut vaikka olisi jaettu. Olin villikko punkkari ja opettajien kauhu. Minusta kasvoi vastuullinen 3n lapsen äiti ja nyt jo mummo. Elämä seestynyt onnelliseksi vaikka alku oli aika myrskyinen.

Vierailija
11/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hymypatsaan.

koulutus: peruskoulu

työ: "nuori" työkyvyttömyyseläkeläinen

elämäntilanne: tähän en osaa sanoa mitään

perhe: asun yksin

Vierailija
12/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain. Olen kahden lapsen onnellinen äiti ja poliisi. Elämä on sujunut ilman suurempia vastoinkäymisiä, arvostan tavallista arkea ja läheisiä ihmissuhteita. Sosiaalisuus on kouluajoista vähentynyt.

Valitsitko poliisin ammatin saadaksesi olla mahdollisimman paljon tekemisissä j.ä.n.n.ä.m.i.e.s.t.e.n kanssa?

Vierailija
13/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain patsaan, olen amiksessa ykkösellä ja istun välitunnit yksin vessassa.

Vierailija
14/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häämekko on valkoinen?

Koska niin ovat kodinkoneetkin.

Vierailija
15/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en saanut! Sipe Santapukki sai ja hänestä tuli kokoomuslainen...

Vierailija
16/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri, päällikkönä isossa kansainvälisessä firmassa, neljä lasta 2-16v, iso omakotitalo rantatontilla Uudellamaalla, naimisissa ollut vaimoni kanssa jo 20v.

Mielestäni hymypoikapatsas on vienyt minua elämässäni eteenpäin ihan kivasti. Tuossa se seisoo vieläkin takan reunuksella.

Vierailija
17/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Ja hyvin memee edelleenkin. 

Vierailija
18/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, mutta vasta kun kaikki muut luokalla olivat ensin saaneet. Ei ollut iso luokka. Elämä hymyilee, minä en.

Vierailija
19/19 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsitko poliisin ammatin saadaksesi olla mahdollisimman paljon tekemisissä j.ä.n.n.ä.m.i.e.s.t.e.n kanssa?

Valitsin ammattini, sillä halusin tehdä vastuullista, vaativaa, monipuolista ja merkityksellistä työtä. Teen poliisin töitä kolmannessa polvessa. Jännämiesten vähentäminen on se meidän juttu. ;)