Onko Joel Harkimolla ja Hussilla sutinaa? Hussi muutti jätkäsaareen
onko joelilla ja hussilla sutinaa? hussi muutti jätkäsaareen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Joel-Harkimoon-yhdistetty-Janni-Hussi-myo…
https://www.seiska.fi/Uutiset/Janni-Hussi-jatti-Kampin-kaksionsa-paljas…
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin syy miksi Jannin kaltaisen kunnianhimoisen ja kurinalaisen naisen pitäisi seukata persaukisen luuserin kanssa?
Täällä nää ylivertaiset taas kommentoi..voisitko avata enemmän tuota "persaukista luuseria"anna kun arvaan et🙄
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mikä tuossa Jannissa taas yleensäkkin viehettää edes. Ihan tavallisen näköinen mielestäni, ja jotenkin ärsyttävän "agressiivisen ylipirteä" varsinkin videolla. Onko se todella se tavallisen näköisyys mikä kiehtoo? Toki on urheilullinen mut muuten aika poikamainen vartalolta yms. niin en ymmärrä tuota miksi miehet kuolaa sitä :D
Todella näpsäkkä nainen. Selviytyjissäkin oli tosi kaunis meikittä ja laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin syy miksi Jannin kaltaisen kunnianhimoisen ja kurinalaisen naisen pitäisi seukata persaukisen luuserin kanssa?
No näyttää vähän siltä, että persaukisten lisäksi ihan tavallisetkin miehet ovat liian köyhiä Jannin makuun. Eikä me nyt kuitenkaan mistään akateemisesta uraohjuksesta sentään puhuta, joten mitä tuolla kunnianhimolla oikein tarkoitat?
Hussi on päässyt mitaleille bikinifitneksen SM-kisoissa. Aikuisten oikeasti esität ettei tuo vaadi kunnianhimoa? Mikä estää sinua ryhtymästä SM-tason kehonrakentajaksi jossain lajissa?
Persaukinen äijä jonka elätän pystyyn. Kuulun näihin parempiin ihmisiin jotka seurustelee vaan persaukisten kanssa vaikka itse olen kyllä Jannia kauniimpi ja koulutetumpi..
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, että onko tämä poika muka komea? Tällaisen vanhan tädin mielestä ei olesitten yhtään, kuten ei kyllä isäkään ole koskaan ollut. Mutta jos se raha sokaisee tai jotain... Jos itse olisin nuori ja hyvännäköinen nainen, valitsisin kyllä komean miehenkin. Olen joskus ollutkin ja muistelen miten komeita...nojuu:)
Miksi on jotenkin suositeltavampaa valita kumppanninsa ulkonäön kun varallisuuden perusteella:O
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, että onko tämä poika muka komea? Tällaisen vanhan tädin mielestä ei olesitten yhtään, kuten ei kyllä isäkään ole koskaan ollut. Mutta jos se raha sokaisee tai jotain... Jos itse olisin nuori ja hyvännäköinen nainen, valitsisin kyllä komean miehenkin. Olen joskus ollutkin ja muistelen miten komeita...nojuu:)
On siinä mummolla elämänohjeet ja arvot kohillaan👎
Sitä ihmettelen miksei kukaan kyseenalaista Harkimon naisvalintaa. Tuolla on varmasti kymmeniä tuhansia tavallisen näköisiä työssäkäyviä naisia jotka on paljon kiltimpiä kuin Janni, ja joille Joel on sen takia parisuhteen velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näyttää vähän siltä, että persaukisten lisäksi ihan tavallisetkin miehet ovat liian köyhiä Jannin makuun. Eikä me nyt kuitenkaan mistään akateemisesta uraohjuksesta sentään puhuta, joten mitä tuolla kunnianhimolla oikein tarkoitat?
Hussi on päässyt mitaleille bikinifitneksen SM-kisoissa. Aikuisten oikeasti esität ettei tuo vaadi kunnianhimoa? Mikä estää sinua ryhtymästä SM-tason kehonrakentajaksi jossain lajissa?
Oman terveyteni vaaliminen estää. Eikös noista bikinifitness-ajoista ole jo pian 10 vuotta aikaa? Luulin, että tarkoitit hänen olevan yhä kunnianhimoinen.
Joo, ei se varmaan enää ole. Muuten vaan esiintyy televisio-ohjelmissa jne. Yleensä näihin tullaan ihan kotoa hakemaan, joten jos Hussi kiinnostaa seurustelukumppanina, muista suostua kun SUA tullaan hakemaan.
Okei, eli tosi-tv on osoitus kunnianhimosta? Aika moni palstalla tyhjäpääbimboksi haukuttu lienee siis sittenkin vain kunnianhimoinen henkilö? :D
Onhan Joel ihan kivannäköinen tuon parran kanssa mutta iso turn-off on identtinen ääni isänsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen vanhan tädin mielestä on oikein komea mies ja Janni erittäin kaunis nainen. Komea pari.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen miksei kukaan kyseenalaista Harkimon naisvalintaa. Tuolla on varmasti kymmeniä tuhansia tavallisen näköisiä työssäkäyviä naisia jotka on paljon kiltimpiä kuin Janni, ja joille Joel on sen takia parisuhteen velkaa.
Koska odottelevat vaalien yli että oliko mitään suhdetta olemassakaan.
Miten teidän omat parisuhteet voi?
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän omat parisuhteet voi?
Miksi ihmeessä kertoisin siitä sinulle?