Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen + heavy-musiikki: mitä mieltä olet?

Vierailija
18.07.2008 |

Olen yläasteiästä asti kuunnellut heviä ja edelleen se kuulostaa hyvältä mielestäni, vaikka tykkään esimerkiksi Yöstä, Tähkästä, diskosta yms. Mutta aina kunnon hevi saa kääntään namikat kaakkoon :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa kuunnella tietysti mitä lystää, ei heviin ole ikärajoja eikä kolmikymppisenä tarvi siirtyä Iskelmäradioon.

Vierailija
2/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppinen ja tykk'ään uniklubista ja apulannasta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten kyllä arikoivusmaisesta vinkumisesta!

Vierailija
4/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää sentään 37v. En ole vielä löytänyt sellaista lakia, että kolmenkympin jälkeen pitää siirtyä iskelmään. Ehkä, kun täyttää 40v, enpä vielä tiedä :-D

Kovin nuorekkaana en musiikkimakuani pidä kyllä, levyjä ostelen nykyään hyvin harvoin, kun kaikki hyvä musiikki on tehty 90-luvulla ;-) Uusista metallibändeistä en tiedä mitään, en kyllä muistakaan.

Vierailija
5/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi kuunnella, miksi musamaun pitäisikään muuttua joskiskin humpaksi 30 jälkeen???

minä ainakin huudatan heviä täysillä yksin välillä, ja miehen kanssa taas yhdessä kun ei me muusta parat oikein pidetä, ja olen jo 34v. kahden lapsen äiti

Vierailija
6/6 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musiikkimaku pysynyt metallina ja rockina 70-luvulta alkaen, mutta bändit vaihtuu. Nyt mun lempibändejä on SOAD ja Linkin Park, samoin monet j-rock-yhtyeet, etenkin Moi dix mois, mutta tykkään kyllä vanhoistakin bändeistä, kuten Metallicasta, Deep Purplesta ja Iron Maidenista. Kotimaisista mun lemppareita on NW, Sonata Arctica ja Maj Karma. Ikää on 48.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän