Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40 kysymys

Vierailija
08.10.2018 |

Onko ihan normaalia jos vauva liikkuu kuin hurja, aloittaa illalla ja vasta aamuyöstä rauhoittuu.
Varsinkin jos olen lepoasennossa ja yritän nukkua.
Liikkeet koskevat todella paljon, vaikka lapsivettä on normaalisti.
Siinä uskossa olen ollut että näin lopussa pitäisi rauhoittua, mutta käynytkin ihan päinvastoin.
Vai onko vilkas poika tulossa ? :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi