Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit kuulla, että petit kumppaniasi?

Vierailija
08.10.2018 |

Kuvittele tilanne, jossa olet baarissa viettämässä iltaa kavereidesi kanssa. Juot hieman liikaa ja heräät seuraavana aamuna tuntemattoman henkilön vierestä, joka kertoo että teillä oli seksiä. Sinulta on mennyt muisti etkä muista että olisit edes tavannut miestä tai mennyt hänen kotiin. Seurustelet toisen kanssa ja petit häntä, vaikka et sitä itse muista. Mitä teet?

En halua mitään ”en ikinä tekisi noin” tai ”en juo niin paljon, että muisti menee”-kommentteja, vaan haluan että käytätte mielikuvitusta. Tuskin kukaan muukaan ajattelee, että voisi tehdä noin, mutta kuvittele tuollainen tilanne ja kerro mitä tekisit siinä tilanteessa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naista, riippuen sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta.

Vierailija
2/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kumppanille ihan kaiken. Kyllä hän varmasti huomaisi että olen rehellinen ja hädissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan kauhuissani tilanteesta. Siitä, etten muista, ja siitä, etten tietäisi mitä on tapahtunut. Epäilisin tyrmäystippoja. Luultavasti kertoisin kumppanille.

Vierailija
4/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa ei mennä kenenkään kanssa sänkyyn. Tuollainen on aina tietoista toimintaa.

Vierailija
5/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele, koska tuota ei voi  tapahtua mulle sillä vähäisellä määrällä alkoholia jonka pystyn kerralla nauttimaan.

Next.

Vierailija
6/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kuvitella. En todellakaan käy baarissa, en juo alkoholia lainkaan ja en todellakaan pidä seksistä. Skenaario on kaikin tavoin mahdoton.

Vierailija
7/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mitä tekisin oikeasti, mutta haluaisin uskoa että kertoisin kumppanille heti ja kertoisin totuuden. Se, mitä siitä sitten seuraa ei olis siinä kohtaa enää mun päätettävissä ainakaan yksin. Varmaan kyl vihaisin itteeni ja olis ehkä yks kamalimmista asioista mitä olisin koskaan tehnyt ja se vaivais varmasti koko loppuiän. Musta pettäminen kaikissa tilanteissa on kyl pahin mahollinen loukkaus toista kohtaan. Mielummin eroaa reilusti kun lähtee tuohon, vaikka kuinka olis ihastunut tai kännissä tms. 

Vierailija
8/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joskus en muista ihan tarkkaan, miten olen baarista tullut kotiin tms, en usko että voisin tajuissani harrastaa seksiä jonkun kanssa niin, etten muistaisi siitä yhtään mitään. Se olisi siis periaatteessa raiskaus, jos niin olisi käynyt. Jos ihminen, jonka kanssa (muka) olin harrastanut seksiä, olisi ihan mukavan oloinen, en varmasti tekisi rikosilmoitusta kuitenkaan.

Vierailija
9/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt niin monta kertaa että tuskin miettisin mitään sen kummempaa

Vierailija
10/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin taksin kotiin. Kertoisin puolsolle sen mitä muista tapahtumista.

Vierailija
11/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan mennyt muisti alkoholia nauttineena, joten olisin huolissaan. Joko olisi iso ongelma viinan kanssa ja vasrallinen myrkytystila lähes tai sitten tyrmäystippoja. En voi kuvitella, että muuten päätyisin jonkun sänkyyn tietämättäni.

Vierailija
12/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kännissä että et muista mitään kyseisestä henkilöstä niin tuskin siinä tilassa pystyt edes seksiin. Silloin kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö.

Vierailija
13/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liikaa? Silloin kun muisti menee, on tullut juotua enemmän kuin hieman liikaa. Itse en pystyisi siinä kunnossa mihinkään seksiin liittyvään. Menisi oksentamiseksi.

Vierailija
14/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt humalassa, mutta tietoisesti. Pettäminen vaivaa minua mutta en kerro miehelle, sillä en halua satuttaa häntä. Tuollaisessa tilanteessa en siis varmaan olisi ihmeissään. Saattaisin pyytää vielä pikaisia ennenku lähtisin kotia.

Vierailija
15/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää mielikuvitusta! Jos heräisit tuosta tilanteesta, mitä tekisit?

Vierailija
16/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin kännissä että et muista mitään kyseisestä henkilöstä niin tuskin siinä tilassa pystyt edes seksiin. Silloin kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö.

Tai raiskaus, jos sama henkilö on juottanut känniin tai huumannut tms. Ei normaalin baari-illan jälkeen muisti mene.

Vierailija
17/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tuossa nyt ei olisi suurin murhe vaan se että juomalla en saa itseäni niin sekaisin etten seksiä muistaisi, joten syy olisi joko se että mut on huumattu tai sitten aivoissa olisi jotain oikeasti vialla. Toki kertoisin miehelle ja selvittäisin syyn tapahtuneelle sekä kävisin sp-testeissä.

Vierailija
18/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muisti ennen pettämistä mene, joten ei tämä nyt muuta yhtään mitään.

Vierailija
19/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se muisti ennen pettämistä mene, joten ei tämä nyt muuta yhtään mitään.

No, mitä tekisit?

Vierailija
20/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm en ymmärrä miksi kaikki kirjoittaa että juomalla ei mene noin sekaisin ja että baarissa ei voi juoda niin paljon et muisti menee kokonaan.

Kuule kyllä vaan voi, ihmiset kestää eritavalla alkoholia. Mulla menee lähes aina muisti. Aamulla herään kotona, aina kaverit hoitaa mut kotii jos en ite oo tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi