Poikaystävän ristiriitaiset mielipiteet, en saisi käyttää koruja mutta meikata saan kevyesti
Mikä niissä koruissa on sitten niin kamalaa? Poikaystävän mielestä niillä kerjätään huomiota muilta miehiltä. En saa käyttää räikeää huulipunaa tai tummia silmämeikkejä.
Miten selitän hänelle, että meikkaan sen takia, että tuntisin itse oloni hyväksi ja muutamaa koruakin haluaisin käyttää? Esimerkiksi edesmenneen mummini minulle antamaa kaulakorua ja äitini antamaa rannerengasta.
Kommentit (13)
Älä selittele sille mitään vaan meikkaa ja käytä korujasi kuten parhaaksi katsot.
Tuo mies on munaton mies. Jätä se kun sen itsetunto on kiinni sun meikistä tai koruista.
Sinuna miettisin, miten selitän hänelle, että se on tasan sinun oma asiasi, mitä teet ulkonäöllesi. Tai en kyllä selittäisi mitään, vaan jättäisin tuollaisen mustasukkaisen kontrolloijan. Se vaan pahenee tuosta.
Luuletko, että vaatimukset tulevat jäämään tuohon, jos niihin suostut?
Ihan rehellinen neuvo. Mitä aiemmin etsit uuden sitä parempi sinulle ja elämällesi.
Noudattaako hän itse sääntöjään? Ettei vaan ole paksuja käätyjä kaulassa ja tukassa väriä? :D
Juu ei ole tervettä tuollainen toisen rajoittaminen.
Käytät koruja, jos haluat. Ei tarvitse puolustella mitään. Harkitse myös poikkiksen päivittämistä parempaan, mikäli yrittää kontrolloida jotenkin muuten(kin).
Jos et kelpaa sellaisena kuin olet niin hän on väärä henkilö sinulle.
Et selittele. Jätä kontrolloiva poikaystävä, se nimittäin pahenee. Tai vaihtoehtoisesti, tervetuloa myöhemmin jakamaan kokemuksia "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjuun.
Helvetin huono. Tai tosi typerä. Tai romani.
Ilmoitat tietysti että sua ei määräillä noin ja jos ei kelpaa omana itsenään et ole oikea tyttis hänelle. Eikä hän oikea sinulle. Tosirakkaus on hyväksyvää, teet itsellesi vääryyttä jos yrität olla jotakin muuta kuin mitä olet. Usko itseesi
Yleensä sanon ja kehun naistani että näytät hyvältä.. jos vaikka sovittaa uutta mekkoa ym.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä koruissa on sitten niin kamalaa? Poikaystävän mielestä niillä kerjätään huomiota muilta miehiltä. En saa käyttää räikeää huulipunaa tai tummia silmämeikkejä.
Miten selitän hänelle, että meikkaan sen takia, että tuntisin itse oloni hyväksi ja muutamaa koruakin haluaisin käyttää? Esimerkiksi edesmenneen mummini minulle antamaa kaulakorua ja äitini antamaa rannerengasta.
Ei tarvitse selittää mitään hänelle. Jätä se, niin äkkiä kuin mahdollista.
Mistä lähtien suomalaiset naiset ovat miesten antaneet ulkonäköönsä vaikuttaa?