Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomaalaiset miehet ja läski susirumat suominaiset

Vierailija
18.07.2008 |

Taas tuli livenä todistettua. Naapurihuoneessa turkkilainen komea ukko ja susiruma läski suominainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä samaa soopaa. Ilmeisesti ap kuolaa kateellisena naapurin miehen perään.

€=oP

Vierailija
2/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean arabin vaimo.

Kauniiksi kylla on minua on sanottu, mutta ruma olen varmasti sitten kun olen lihava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaista miestä. Aina näitä aloituksia tänne tulee, nämä naikkosilla ei taida olla oma elämä kunnossa.

Eiks se ole kiva noin toisenkin naisen kannalta kun susiruma saa komeaa miestä?

Missä on TAAS se naiset solidaarisuus? Miehet eivät ois noin kateellisia.

Vierailija
4/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, ehkä se lihava ja ruma emäntä on peto sängyssä ja hyvä tekeen ruokaa? ;)

Ap kuulostaa hoikalta ja kuivalta!

Vierailija
5/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että suomalaiset miehet ovat todella kiinnostuneita miehestäni.. siis MIEHET, ei niinkään naiset siis.

Miehet lähettelee miehelleni kaikenlaisia kutsuja ja en tiedä onko homppelipiireissä tuollainen tapa, mutta just tänään eräskin hyvin vaikutusvaltainen mies lupasi miehelleni ulkomaan matkan jos hän suostuu lähtemään tämän tunnetun vaikuttajan kanssa tämän mökille. Tämä on ihan tosi! Uskokaa tai älkää. Mieheni on hyvän kasvatuksen saanut, osaa käyttäytyä ja olla asiallinen (sekin on varmasti eräs syy miksi hänestä niin kiinnostutaan) vakaumuksellinen muslimi eikä todellakaan ole mitään peppupoikia, mutta on siis kylläkin tavallista huomattavasti komeampi ja tapaa näitä tyyppejä työssään...

Vierailija
6/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni, myoskin arabi, pillastuisi jo jos tuollainen jatkuisi. Olisi erittain loukkaantunut etta hanta pidettaisiin "maksullisena"!!! Pari ekaa ehdotusta voisi ottaa huumorilla mutta sitten kylla ei enaa.

Vierailija
7/7 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on asiallisesti selittänyt ettei hän lähde mihinkään kenkään kanssa, että hän on vakaumuksellinen naimisissa oleva muslimi. Kyllä ne yleensä ovat uskoneet ja jättäneet rauhaan.

Mutta tämä vaikutusvaltainen ""herrasmies oli kyllä sitkein, hän ajatteli että kun hänellä on kaikkea niin hän voi myös saada kaiken.