Täytyykö näitä kyyläyslakeja saada lisää?
Kommentit (9)
Luullakseni melkein jokainen suomalainen on jossain elämänvaiheessa Kelan asiakas.
-opintotuki nyt alkajaisiksi.
- joku työttömyyspätkä
- sairaanaolot yms.
Jos Kelan asiakkaiden henkilökohtaisiin tietoihin pääsee taas uusi joukko viranomaisia. Ei takuulla jää mitään merkintöjä.
Terveydenhuoltopuolelta olen saanut sen verran huonoja kokemuksia omien tietojen urkkimisesta, että ei siellä kiinnosta pätkääkään ja sanktiot on olemattomia.
Jep sairikset kyttää ja sukulaiset naapurit
Ongelma on todellinen. Ei se ole keksittyä.
Itse jouduin yhdessä vaiheessa todella paljon miettimään, että ketkä kaikki henkilöt esim. Reseptejäni käsittelevät.
Tein mielessäni kartoituksen kun mistään ei sellaista selkeää tietoa saanut selville. Apteekkien henkilökunta on vielä lisäksi. Tämä siis silloin kun tämä asiaa.
Kyllä se koski, kun tuttavat ympärillä alkoivat olla suuri osa tietoisia sellaisista asioista, joiden ei pitäisi heille kuulua.
Mun mielestä tämä ei ole oikea suunta ollenkaan. Suomi ajetaan ihan alas. Kiitos vaan Sipilä!
Lääkärit ovat ok. Lääkäreillä on käsitys siitä, mitä ovat tekemässä. (Paitsi se kesäsijainen), osa hoitajista ei käsitä. Vapaa-aikaa täytyy olla paljon töissä.
Ei "viranomaisia, henkilöstöä" oikeasti kiinnosta mitä juoruavat.
Kun minä sain aiheen pitää juorupiiriäni.
Minun kivat kaverit on piirissäni ja meillä on kaikilla niin kivaa.
Täytyy, ehdottomasti joka kodissa on oltava oma vessapoliisi vahtimassa wc-paperin kulutusta.