SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL
Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se vauva?
Selvisi.
Mäki tulin sanoon negatiivisen kommentin sarjasta,vaikka tekijät yrittävät täällä anonymiteetin suojissa puolustella sarjaa. Harmittaa todella kun maksoin kuukauden Ruudun nähdäkseni tän😒
Entisenä sykkeen fanina olen muiden joukossa myös pettynyt. Näyttää halvalta,huono käsis, tylsä,outo musiikki,pelkkää hömppää. Kusetuksen makua kun meni se kymppi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mäki tulin sanoon negatiivisen kommentin sarjasta,vaikka tekijät yrittävät täällä anonymiteetin suojissa puolustella sarjaa. Harmittaa todella kun maksoin kuukauden Ruudun nähdäkseni tän😒
Entisenä sykkeen fanina olen muiden joukossa myös pettynyt. Näyttää halvalta,huono käsis, tylsä,outo musiikki,pelkkää hömppää. Kusetuksen makua kun meni se kymppi tähän.
MÄ en kyllä ole mikään tekijä mutta inhottaa vaan tuollainen valivalivali kun kyseessä ei ole mikään pakollinen asia.
Alkakaahan ladata niitä jaksoja juutuupiin
Eli täällä ei saa sanoo mitään hyvää sarjasta? Kaikki jotka on tykänny, on anonymiteetin takaa puolustelevia tekijöitä?? Höpö höpö. Mä aion kyllä seurata sarjaa, koska tykkään sairaalasarjoista. Ne jotka ei kestä fiktioo, voi varmaan katsoo sit Elossa-sarjaa vaan, siinä on kaikki just niinku pitää. Mut miten voi 4 ekan jakson perusteella haukkuu koko sarjan ja tulevan kauden rahastetuksi hömpäksi? Saahan sillä kympillä tosi paljon kun kauppaan menee. Joo, pari maitopurkkii.
FanNi kirjoitti:
Eli täällä ei saa sanoo mitään hyvää sarjasta? Kaikki jotka on tykänny, on anonymiteetin takaa puolustelevia tekijöitä?? Höpö höpö. Mä aion kyllä seurata sarjaa, koska tykkään sairaalasarjoista. Ne jotka ei kestä fiktioo, voi varmaan katsoo sit Elossa-sarjaa vaan, siinä on kaikki just niinku pitää. Mut miten voi 4 ekan jakson perusteella haukkuu koko sarjan ja tulevan kauden rahastetuksi hömpäksi? Saahan sillä kympillä tosi paljon kun kauppaan menee. Joo, pari maitopurkkii.
Ei se raha vaan se miksi niin hyvin käsikirjoitettu ja palkittu sarja on täysin erilainen ja huonompi kuin aiemmat kaudet. Olisivat jättäneet sen neloskauteen. Terkuin kommentoija 112.
Mistä sen voi tietää että se on täysin erilainen ja huonompi kausi ku ei oo tullu vasta ku 4 jaksoo?
Vierailija kirjoitti:
FanNi kirjoitti:
Ei se raha vaan se miksi niin hyvin käsikirjoitettu ja palkittu sarja on täysin erilainen ja huonompi kuin aiemmat kaudet. Olisivat jättäneet sen neloskauteen. Terkuin kommentoija 112.
Niin, että jättää tekemättä kokonaan? Kai siinä nyt sen edestä katsottavaa on, ethän ole edes vielä nähnyt muita jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaksi ekaa jaksoa. Jäävät nuo maksulliset katsomatta. On kyllä sarjan taso laskenut kuin lehmän häntä. Itseäni häiritsee muutama asia surkean juonen ja jotenkin tönkköyden lisäksi.
1. Johanna-kandi. Traumapolille tulee siis perusterve nuorehko nainen pissiittioireiden takia? Ei traumapolille. Ja kukaan ei olisi niin typerä että määrää päivystyksessä pissatulehduksen takia tuollaisen läjän tutkinuksia.
2. Johanna-kandi ambulanssissa. Joo todella uskottavaa että kandi saa kotikyydin lanssilla ja sit jää omissa vaatteissa pällisteleen tilannetta, meni toisen kotiin ja seuraa lanssiin. Joo ei.
3. Koko kotisynnytyskuvio oli tuskallista katseltavaa. Vaikka kotisynnytykset ovat sillkaa tyhmyyttä, voi katsojaa aliarvioimattakin sen kertoa tarinan kautta. ”Miten Suomessa kotisynnytys voi olla laillista vaikka eutanasia ei ole?” Siis miten nämä nyt ovat verrannollisia.
Jää katsomatta. Koin lähinnä myötähäpeää. Harmi, koska Syke on oikeesti ollut yksiä parhaita suomalaisia sarjoja. Ei tällaisesta viitsi maksaa.
Ellet ole vielä huomannut, kyseessä on fiktiivinen sarja, ei tosi-tv! Aiemmin traumapolilla oli myös diabeteskontrolleja joten aivan varmasti voi päivystyksessä käydä pissatulehduspotilaskin. Luuletko tosiaan että tämä on kaikki totta eikä mitään ole väritetty? Ja tiedoksi: älä ihmeessä katso enempää kun on noin vaikeaa.
Uusi Käsikirjoittajako siellä triggeröityy?
Tiedän kyllä, kiitos kysymästä, Sykkeen olevan fiktiivinen. Tuollaisia pieniä epärealistisuuksia sarjassa on ennenkin ollut mutta aiemmin hyvä tarina antoi ne anteeksi. Nyt olo oli lähin vaivaantunut. Ja ei, en aio tosiaan katsoa enempää.
Kilpailevan kanavan edustajatko täällä lietsoo negaa? :D
suuri pettymys oli Holopaisen ja Heidin ero 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä sykkeen fanina olen muiden joukossa myös pettynyt. Näyttää halvalta,huono käsis, tylsä,outo musiikki,pelkkää hömppää. Kusetuksen makua kun meni se kymppi tähän.MÄ en kyllä ole mikään tekijä mutta inhottaa vaan tuollainen valivalivali kun kyseessä ei ole mikään pakollinen asia.
Ihan varmasti valivalivalitan, kun tekijät lupaavat sarjan faneille jotain, jota eivät pysty toteuttamaan, vaan tekevät tällaisen sysipaskan salkkarikopion.
Pettymys, ohjelmasta puuttuu se sielu, mikä siinä siemmin oli. Aion silti mielenkiinnosta katsoa ainakin seuraavan jaksokokonaisuuden, jos vähän edes paranisi. Harmittavan vähän tässä ekassa setissä näytettiin suosikkiani Holopaista, Max sai myös aika vähäisesti ruutuaikaa. Uudet sivuhahmot vaikuttivat turhilta ja irrallisilta.
Casualty on parempi kuin Syke. Kaikilla mittareilla.
Syke yrittää kovasti matkia, mutta valitettavasti huonoin tuloksin.
On tullut harvinaisen selväksi teidän mielipide. Jos tuhlasitte 9,95e turhaan Ruutuplussaan, se raha olisi mennyt johonkin muuhun. Lopettakaa nyt katsominen ja jättäkää niille joita kiinnostaa. Tämä ketju on aivan järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Casualty on parempi kuin Syke. Kaikilla mittareilla.
Syke yrittää kovasti matkia, mutta valitettavasti huonoin tuloksin.
Samaa mieltä. Olen ollut casyaltyn koukussa ja aion ollakin. Nythän sarja loppuu ja jatkuu ens vuoden helmikuussa ja Tässä välillä näyttävät uusintoja. Niitä en katso, koska oletan et muistan tapahtumat.
"Harmittavan vähän tässä ekassa setissä näytettiin suosikkiani Holopaista, Max sai myös aika vähäisesti ruutuaikaa. Uudet sivuhahmot vaikuttivat turhilta ja irrallisilta."
Suomen suosituimmilla ja parhailla näyttelijöillä ei varmaan oo muita duunei ku olla Sykkeessä? :D Mä vähä luulen et suuret starat vie ja tuottajat vikisee.
Mä en aio katsoa periaatteestakaan. Miksi mun pitää maksaa ylevero ja sitten vielä erikseen ostaa kaikkien eri kanavien tarjonta? Ei jatkoon!