Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYKE 5. kausi 16.11. OFFICIAL

Vierailija
08.10.2018 |

Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.

Kommentit (531)

Vierailija
21/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää niin huono olekaan kun ois voinut olettaa, taso vaikuttaa olevan aika sama kun Ylen aikana ja hahmot tuntuu tutuilta. 

Vierailija
22/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää niin huono olekaan kun ois voinut olettaa, taso vaikuttaa olevan aika sama kun Ylen aikana ja hahmot tuntuu tutuilta. 

Miksi se taso muuttuisi jos on samat tekijät? Ei ne käsikirjoittajat liity mitenkään Yleen tai Neloseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin Salkkarit-fiilis, kun jaksot ovat 30-minuuttisia, ja mukaan oli otettu nuoria hoitajia haaveilemaan sairaankuljettajakundeista. Ihan kuin joku pomo olisi sanonut, että nyt tälle sarjalle täytyy saada nuorempiakin seuraajia, kirjoittakaa mukaan joku 18-vuotias hahmo ja sille poikkisongelmia.

Vierailija
24/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, 2. jaksossa kirurgi laittoi hätätilanteessa kandin leikkaamaan, ja itse hengaili vieressä. Ei voinut itse leikata, ja kandi hengailla vieressä?

Vierailija
25/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te voitte katsoa jotakin niinkin teennäistä sarjaa kuin Syke?! Näyttelijät puhuvat jäykästi, oudosti ja täysin epäuskottavasti. Britit osaavat tehdä tämänkin lajityypin sarjat paremmin.

Nelonen on mainostanut sarjaa kuitenkin enemmän kuin mitään toista ohjelmaansa pitkiin, pitkiin aikoihin, panokset korkealla vai pelko persiissä?

Vierailija
26/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, 2. jaksossa kirurgi laittoi hätätilanteessa kandin leikkaamaan, ja itse hengaili vieressä. Ei voinut itse leikata, ja kandi hengailla vieressä?

Öö tota.. taisi olla anestesialääkäri, ei kirurgi ;-). Mutta sattuuhan sitä. 

Vierailija
27/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö tota.. taisi olla anestesialääkäri, ei kirurgi ;-). Mutta sattuuhan sitä. 

Hitto, meni hahmot sekaisin, Antti Luusuaniemen hahmo oli se kirurgi. Mietinkin, että ihan älytön juonenkäänne. 

Vierailija
28/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä näyttää uudet jaksot.

Mielenkiintoista nähdä miten lähihoitajaopiskelijan rooli kehittyy...

Vierailija
29/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jotenkin Salkkarit-fiilis, kun jaksot ovat 30-minuuttisia, ja mukaan oli otettu nuoria hoitajia haaveilemaan sairaankuljettajakundeista. Ihan kuin joku pomo olisi sanonut, että nyt tälle sarjalle täytyy saada nuorempiakin seuraajia, kirjoittakaa mukaan joku 18-vuotias hahmo ja sille poikkisongelmia.

Joo vanhassa Sykkeessä ei todellakaan ollut mitään keskinäisiä sutinoita sairaalan sisällä ja suhdeongelmia! Eikun mites se menikään.. 

Vierailija
30/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson vaan ne kaksi ekaa jaksoa. En ala maksamaan ylimääräistä vaikka rahaa olisi. Periaatteessa vastustan maksukanavia. Verotuksessa maksan mielelläni sen mikä on määrätty mut yhtään ylimääräistä en.

Ruutu+ on Sanoman palvelu, eikä saa Yle-veroa. Aiemmin Syke oli Ylen sarja, nyt Nelosen/Sanoman.

Kyllä tiedetään ja tajutaan tuo. Mutta silti meitä on iso joukko, jotka eivät ala maksamaan mistään ohjelmasta ylimääräistä. Emme tilaa/maksa maksullisia kanavia.

Mainokset ärsyttävät myös niin, että on tallennettu mainoskanavien ohjelmat digiboxille ja katsotaan ohjelmat nopeasti ilman mainoksia. Tallentavat digiboksit olleet ainakin 15 vuotta ja itse uusin muutama vuosi sitten.

Vierailija
31/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-minuuttisia ovat.

Hassua, että tuo Aino-hahmo on kirjoitettu sarjaan. Amelie Blauberg myös näyttelee hahmoa aivan samalla tavalla kuin Iristä Uudessa päivässä. Tätä sarjaa katsoi jo ennestään useat teinit, nuoret aikuiset, keski-ikäiset ja vanhat. Tuolla mainitsemallasi poikkisongelmalla aika tehokkaasti saadaan karsittua katsojia pois. Ei sarja todellakaan kaivannut tuollaista kliseisillä vuorosanoilla varustettua teinisäätöä, ihmissuhteet olivat paljon kiinnostavampia noiden aikuisten hoitajien, lääkärien ja kirurgien kesken.

Vierailija
32/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vanhassa Sykkeessä ei todellakaan ollut mitään keskinäisiä sutinoita sairaalan sisällä ja suhdeongelmia! Eikun mites se menikään.. 

Oli, mutta ne olivat kiinnostavampia. Tämä UP-Iriksen ja Salkkarit-Antonin suhde vaikuttaa väkinäiseltä ja lapselliselta.

Vierailija
33/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jokainen noista 10:stä jaksosta piti halkaista NELJÄÄN osaan? Kaksikin olisi riittänyt, olisi tullut 2 noin 45 minuutin mittaista jaksoa. Tai sitten olisivat jättäneet yhteen elokuvanmittaiseen osaan, 1,2h. Mikä tuossa oli ideana? Muu kuin se, että saadaan ihmiset tilaamaan Ruutua useamman kuukauden, kun yhdessä kuukaudessa tulee yhteensä 8 osaa eli kaksi jaksoa.

Vierailija
34/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, 3 jaksoa katsottua ja jo vain ottaa päähän niinkin oleellinen ja keskeinen asia kuin miksi oi miksi näyttelijöiden naamat kiiltää. Ja kaikki meikattu vielä kalman kalpeiksi. Ihan kuin kaikilla olisi koko ajan hirveä krapulahiki ja paha olo.

Onko maskeeraaja vaihtunut edellisistä kausista, kun en muista että niissä olisin kiinnittänyt huomiota näyttelijöiden hikisiin naamoihin. Muutenkin hiukset hapsottaa jokatoisella, mutta sillä varmaan haettu (inho-)realismiä.

En tykkää, edelliset kaudet olivat paljon laadukkaamman oloisia, nyt näissä paistaa jostain syystä halpatuotanto ja kiireentuntu. Näyttelijät näyttelevät hätäisemmin, ihan kuin kuvauksissakin olisi ollut hirveä kiire? Onkohan ohjaaja muuttunut?

Vierailija
35/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden lähihoitajan ja ambulanssi-äijän romanssi on näytelty niin kökösti! EI mitään kemiaa, siinä ambulanssin penkeilläkin annetussa suukossa oli miehellä sellainen eeeeeh-irvistyshymy, että tuli väkisinkin tahaton naurunpurskahdus. Todella kuumaa - eikun not!

Vierailija
36/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vannoutunut Syke fani ja nyt olen katsonut muutaman jakson uutta kautta. Ei. Ei ja ei. Ensimmäinen pommi oli ettei Holopainen ja Heidi ole enää yhdessä! NIIIIIN pettymys että Heidi onkin nyt raskaana toiselle vaikka viime tuottiksella puhuivat nimenomaan lisääntymisestä Holopaisen kanssa. Ihme sekoilua ja hosumista muutenkin. Aiemmat kaudet oli aidon oloisia. Tuntuu että konkarinäyttelijä Meriläinenkin oli jotenkin ihan kökkö ja luetteli replat sanakirjamaisesti.

Vierailija
37/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin aika yrittämisen maku ainakin ensimmäisissä jaksoissa. Kohtausten leikkaus jotenkin hätiköityä, yleisilme sarjasta muuttui.. Hahmot jotenkin vaikuttivat sieluttomimmilta, ja kuin ulkoalukivat vuorosanojaan. Joku syvyys puuttui koko hommasta. Ja oudosti alennettiin lähihoitajuutta.. Että kyllä sairaanhoitaja osaa muttei lähäri. No en tiedä noista hommista, en ole alalla mutta pisti silmään.

Vierailija
38/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vannoutunut Syke fani ja nyt olen katsonut muutaman jakson uutta kautta. Ei. Ei ja ei. Ensimmäinen pommi oli ettei Holopainen ja Heidi ole enää yhdessä! NIIIIIN pettymys että Heidi onkin nyt raskaana toiselle vaikka viime tuottiksella puhuivat nimenomaan lisääntymisestä Holopaisen kanssa. Ihme sekoilua ja hosumista muutenkin. Aiemmat kaudet oli aidon oloisia. Tuntuu että konkarinäyttelijä Meriläinenkin oli jotenkin ihan kökkö ja luetteli replat sanakirjamaisesti.

Oot katsonut muutaman jakson uutta kautta? Näkyykö Ruutu plussalla siis enemmän kuin kaksi jaksoa?

Vierailija
39/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti että petyin. Teknisesti aivan järkyttävää, äänet jotenkin tosi kökösti ja mikit miten sattuu, äänisuunnittelu muutenkin kummallista ja taustamusiikkia ei joko ole tai se on epäsopivaa. Ei mitään intesiivisyyttä, aitoutta tai edes tunteikkuutta. Hahmot jäivät tosi ohuiksi, eivät vastanneet enää aikaisempaa persoonaansa (mikä kiltti ja seesteinen täti siitä Iiriksestäkin oli tullut?), jaksojen rakenne oli ihan kummallinen ja sekava, ei ollut kantavia potilastapauksia ja pääpaino oli teinisuhteessa, jossa ei ollut mitään kemiaa ja sitä oli vain kiusallista katsoa vierestä. 

Olin vielä eilen ihan varma, että ostan Ruutuplussaa tämän kauden ajaksi, mutta enpä taida sittenkään. Oli kyllä aivan eri sarja. Todella sääli. 

Vierailija
40/531 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot katsonut muutaman jakson uutta kautta? Näkyykö Ruutu plussalla siis enemmän kuin kaksi jaksoa?

Plussalla näkyy neljä ekaa jaksoa, eli ensimmäinen "kokonaisuus".