Vierailija

Sykkeen 5. kausi alkaa 16. marraskuuta 2018 Ruutu+ ja kaksi ensimmäistä jaksoa näytetään samana päivänä myös Nelosella. Luvassa on ilmeisesti useampi tuotantokausi, ja yhteensä 40 jaksoa on tehty. Jaksojen pituus tosin puolittuu aieammasta. Neljä päähahmoa pysyvät, mutta mukana on myös paljon uusia hahmoja.

Sivut

Kommentit (527)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viidennen kauden traileri:

https://www.ruutu.fi/video/3306745

-

Trailer ei kyllä paljastanut juuri mitään, muutamia uusia hahmoja näkyi mutta ei mitään sellaista mikä ei olisi ollut jo osittain tiedossa. Johanna on nyt lääkäri kun sarja hyppää kaksi vuotta eteenpäin, ja se kiinnostaa.

Vierailija

Miksköhän se tulee pelkästään ruutu+ - palveluun.. Ei ole mulla siihen rahaa. Tiiän ettei kaikille ole kallis mutta mulla yh:na menee ihan kaikki ylimääräinen pahan päivän varastoon.. No, se ei ole nyt pointti mutta joka tapauksessa olisin niin kovasti halunnut jatkaa katselua, ihan paras sarja. Tuleekohan joskus myöhemmin ilmaiseksi näkymään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksköhän se tulee pelkästään ruutu+ - palveluun.. Ei ole mulla siihen rahaa. Tiiän ettei kaikille ole kallis mutta mulla yh:na menee ihan kaikki ylimääräinen pahan päivän varastoon.. No, se ei ole nyt pointti mutta joka tapauksessa olisin niin kovasti halunnut jatkaa katselua, ihan paras sarja. Tuleekohan joskus myöhemmin ilmaiseksi näkymään.

Jep, aivan typerää.

Vierailija

OFFICIAL: Tää oli ihan mahtava sarja, mutta siirtyessään ruutuun ja nopeatempoiseksi hömppäsarjaksi hahmojen kasvaminen ja juonikuviot lässähtänevät kuin pannukakku.

Myös hämmentää typerääkin typerämpi ratkaisu läntätä tälle pelkkä ruutu+ -yksinoikeus. En ajatellut maksaa, vaikka rahaa olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En periaatteessa ala maksamaan mitään Sykkeen katsomisesta. En , vaikka maksais pari euroa kk.
Tiedän tosi paljon heitä, jotka ovat päättäneet samoin.
Jos ei tule joskus tavan kanavalle, eli neloselle nykyään niin saa jäädä.
Käsittääkseni mm Keisari Aarnio esitettiin ensin ruutu+ mut sittemmin näkyy nelosella. Ehkä Sykekin näkyy myöhemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OFFICIAL: Tää oli ihan mahtava sarja, mutta siirtyessään ruutuun ja nopeatempoiseksi hömppäsarjaksi hahmojen kasvaminen ja juonikuviot lässähtänevät kuin pannukakku.

Myös hämmentää typerääkin typerämpi ratkaisu läntätä tälle pelkkä ruutu+ -yksinoikeus. En ajatellut maksaa, vaikka rahaa olisi.

Kiitos, tää lohdutti :D Että ehkä se ei enää ole niin hyvä kuin Ylellä näkyessä, ja makua koko sarjasta vie tuo riistopuoli. Ois kyllä saanut paljon katsojia näkyessään vaikka mainoskanavalla.
-9-

Vierailija

Ihmetyttää myös, miksi sarjaan piti tuoda näitä Uuden päivän näyttelijöitä useampi. Sekä se, että nyt yhden jakson pituus on vain 20min. Pettymys.

Vierailija

Ruutu on niin kuppanen pulju, että siihen ei pidä sekaantua.
Siitä ei nimittäin pääse eroon.

Muutenkaan en maksa tvohjelmista.
Jos ne eivät tule areenaan, saavat olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää, etteivät Nelosen ohjelmat voi tulla Areenaan, jonne menee vain Yleisradion ohjelmat. YLE hylkäsi Sykkeen 4 tuotantokauden jälkeen, ja koska sitä haluttiin lisää, Nelonen otti sen maksukanavalle. Ei voi mitään.

Vierailija

Katson vaan ne kaksi ekaa jaksoa. En ala maksamaan ylimääräistä vaikka rahaa olisi. Periaatteessa vastustan maksukanavia. Verotuksessa maksan mielelläni sen mikä on määrätty mut yhtään ylimääräistä en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää, etteivät Nelosen ohjelmat voi tulla Areenaan, jonne menee vain Yleisradion ohjelmat. YLE hylkäsi Sykkeen 4 tuotantokauden jälkeen, ja koska sitä haluttiin lisää, Nelonen otti sen maksukanavalle. Ei voi mitään.

Eikä haittaa mitään.
Sykettä on nähty jo riittävästi.
Sarjat täytyy älytä lopettaa ajoissa.
Väkisin jatkamalla saadaan vain uudelleen lämmitettyä puuroa.

Vierailija

Piti oikein ketju perustaa jotta saatte kertoa miten ette aio katsoa Sykettä. Tiedättekö: ei ole mikään pakko katsoa eikä maksaa! 

Vierailija

mitä jos ostaa ruutu + lahjakortin R-kioskilta. Tarviiko silloin sitoutua mihinkään? Muutako katsoo lahjakortilla kaikki jaksot. Itse en halua ryhtyä mihinkään kuukausitilaukseen 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katson vaan ne kaksi ekaa jaksoa. En ala maksamaan ylimääräistä vaikka rahaa olisi. Periaatteessa vastustan maksukanavia. Verotuksessa maksan mielelläni sen mikä on määrätty mut yhtään ylimääräistä en.

Ruutu+ on Sanoman palvelu, eikä saa Yle-veroa. Aiemmin Syke oli Ylen sarja, nyt Nelosen/Sanoman.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat