Sinä noin 50v nainen. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja asuvatko he vielä kotona?
Mulla ikää 49v ja löytyy kaksi poikaa 19v ja kohta 12v. Kotona asuu edelleen myös tuo vanhempi, mutta on tällä hetkellä armeijassa.
Kommentit (389)
Ikää 51 v ja neljä lasta, eronnut lasten isästä aikaa sitten. 25-vuotias opiskelee Wienissä Itävallassa neljättä vuotta, ei ole asunut kotona sen jälkeen kun intistä palasi. 23-vuotias muutti 17-vuotiaana omilleen opintojen perään ja asuu ja työskentelee nyt toisella puolella Suomea. 21-vuotias muutti 18-vuotiaana omaan vuokra-asuntoon, opiskelee kyllä samalla paikkakunnalla jossa minäkin asun. Kotona on enää 19-vuotiaan inttipojan tukikohta. Oon itekin tässä välillä vaihtanut omakotitalosta 3 h + k kerrostaloasuntoon ja kunhan nuorin häipyy, niin muutto taas edessä.
53 v, pojat 21 ja 19. Nuorempi asuu kotona.
52v , lapset 15v ja 18v asuvat kotona.
Vierailija kirjoitti:
50 v ja lapset 10 ja 8. Olisipa vieläkin pienempiä!
Miksi? Eikö he just olleet pieniä?
Ei ole lapsia. Olen ollut mieheni kanssa 30 vuotta
Olen 55v, lapset ovat 18, 20 ja 22 v. Vain nuorin asuu kotona, on lukion vikalla luokalla.
Olen 50v. Ainut lapseni on 18v. Asuu vielä kotona.
47.
20, 17, 17, 16 ja 13
Vanhin on muuttanut pois, toinen 17v palvelukodissa(kv).
Oon jo 53v.
Lapset:
34v, 32v ja 31v
Lapsenlapset:
2x12v, 11v, 8v, 3v, 2v ja 1v
45v ja kotona asuvat 19v, 18v ja 6v. Ja saavat muuttaa ihan mihin itse haluavat, heillä on oma elämä elettävänä
Ikä 50, poika 36, ei asu kotona, onneksi :)
Vierailija kirjoitti:
57. Lapset 34, 32 & 26.
Ja kaikki ovat siis jo asuneet vuosia omillaan.
Miksi kyselet? Tietoturvan kannalta en vastaa olenhan myös 38 v.
Ikä 56, lapset 31, 27 ja 23. Eivät asu kotona, eivät samassa kaupungissakaan, mutta kun vanhinkin alkoi vaihtaa alaa, niin kaikki opiskelevat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nelivitoset vastailee tähän?????
Samaa ihmettelin....mikä kiire luokitella itsensä 5-kymppiseksi? Ei 25-vuotiaatkaan miellä olevansa 3-kymppisiä.
Puolet lentäneet pesästä, esikoinen ja nuorin asuu kotona.
Kaikki ei ole samanlaisia tai helpointa asua kotona. Tilaa on.
Itse muutin 18v vuodeksi muualle, sitten asuin puolivuotta äitini kanssa, mutta sen jälkeen muutin silloisen ja nykyisen miehen luokse.