Tällainen on ihannenaiseni.
Olen siis 40+ mies. Olen sinkku ollut muutaman vuoden. Ei lapsia.
Teen tähän luettelon ihannenaisesta:
-25-48vuotias
-Joskus käyttää alkoholia, ei absolutisti eikä puliveivari.
-Harrastaa jonkinlaista liikuntaa.
-Ei liian ylipainoinen.
-Välttää pikavippejä ja ns. pyramidipelejä.
-Ei himofeministi, ei kommunisti, ei vihervasemmistolainen.
-Uskoo koululääketieteeseen ja ylipäätänsä tieteelliseen tutkimukseen.
-Ei usko uskomushoitoihin, ei enkelihoitoihin eikä juota lapsellensa hopeavettä.
-On käynyt peruskoulun jälkeisiä opintoja.
-Ei käytä huumausaineita.
-Ei kuulu mihinkään erityiseen uskonlahkoon vaan on ns. valtaväestöä.
-Osaa tanssia
-Ei ala suhteeseen taloudellisista syistä.
Kommentit (22)
Olen 36-vuotias nainen. Pelkästään tämän kyselyn perusteella voin sanoa, että sinä et sovi ihanneprofiiliini.
Muuten sopisin profiiliin, mutta omaan vihervasemmistolaisia ja feminististä ajatuksia. Tosin en kovin kiihkeitä, vaikka minusta ihmisten tulisi tosissaan herätä ilmastonmuutokseen. Nuo muut kohdat olisi helppo saavuttaa. Onko muuten korkeasti koulutettuja naisia, jotka eivät olisi feministejä?
Kauhean epämääräisiä ominaisuuksia. Mitä tarkoitat liian lihavalla tai himofeministillä? Tarkenna vähän noita ihannevaatimuksiasi niin vastaan sitten typerään kyselyysi.
Ei käytä huumausaineita mutta käyttää silti joskus alkoholia? Hmm...
Tajuan kyllä että tässä tapauksessa huumausaineilla tarkoitetaan varmaankin huumeita, mutta silti aika ristiriitaista :D
Mikä on liian ylipainoinen? Kuinka paljon olet yli 40v? Mistäpäin olet? t. kiinnostunut
Muut kohdat täsmää, mutta mulla on varmaan painoa liikaa. Eli en kelpaisi. Tämä on kyllä jo tuolla deittimaailmassa tullut muutenkin selväksi.
11 kohtaa osui, silti luulen että emme sopisi yhteen. Onnea etsintään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu sopii mutta tanssia en osaa.
Sama täällä. Olen kyllä harrastanut tanhua ekalla ja tokalla luokalla kahdeksankymmentäluvulla, mutta vain letkajenkka ja tiputanssi sujuvat enää,ehkä nippanappa joku polkka saattaisi mennä. Ei taida riittää? :)
Olen 50 v, ja uskon, ettei tiede ole yksi ainoa totuus. Minä tosin en tiedä, mikä se totuus on, mutta tiedä vaikka se on jotain käsittämättömiä enkeleitä.
Sovin siis keskinkertaisesti.
Toihan on tosi hyvä lista! Olin ihan varma, että se on taas tyyliin: blondi, isot rinnat, hoikka, isot siniset silmät, pitkän sääret, kiinteä peppu... Niin,ja juuri siksi en usko että tämä on miehen tekemä lista.
Voi, voi, pahan pistit. Olen kyllä aika ylipainoinen, mutta tissit ovat täyttä rautaa ja peppukin aika treenattu.
Liikun, enimmäkseen sohvan ja jääkaapin välillä. Reidet ovat vahvat, koska haen Alkosta kyykkyviinejä tiuhaan tahtiin. Uskon horoskooppeihin ja ennustajaeukkoihin.
Mitä luulet? Olen aika hyvä kokki, mutta siivoaminen ei ole valkoisen naisen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on tosi hyvä lista! Olin ihan varma, että se on taas tyyliin: blondi, isot rinnat, hoikka, isot siniset silmät, pitkän sääret, kiinteä peppu... Niin,ja juuri siksi en usko että tämä on miehen tekemä lista.
Totta, myös minä odotin pahempaa. Samoin luulen, että listan takana on nainen.
Olen 41-vuotias nainen ja osuu suhteellisen hyvin, tosin tietyt asiat ovat hieman tulkinnanvaraisia. Osaa tanssia mitä? Humppatansseja? Minkä takia on pakko juoda jotain? Lääketiedettä kohtaan voi olla myös terveen kriittinen.
Miksi jotkut haukkuu tätä listaa, tämähän on täysin asiallinen. Ei mies paljoa vaadi. Selvästi riittää, et edes lähes normaali ihminen.
En tiedä ketään naista, jolla yhtä järkevät ja vaatimattomat toiveet.
Olen threadin aloittaja. Jotkut kyseli ikää tarkemmin. Olen 40-45v.
Asun Itä-Suomessa. Jos neitokainen osaisi tanssia näitä perinteisiä lavatansseja niin olisi hyvä.
Liian lihava nainen on jos bmi yli sanotaanko vaikka 28.
Aika hyvin on matchannut vastausten perusteella.
Täällä saattaa siis olla ihan järkeviäkin neitoja paikalla.
Onneksi olkoon mieskollega hyvästä ja asiallisesta listastasi. Itse olisin tehnyt aika lailla samanlaisen, mutta tanssitaito ei ole ihan hurmaavimmasta päästä. Jotkut naiset kysyivät mitä tarkoitti "lihavuus". Minun mielestäni se voisi tarkoittaa vaikka naisellista pyöreyttä.
No voi pahus kun satun olemaan vihervasemmistolainen feministi! Itku.