Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä haukkui katkeraksi

Vierailija
07.10.2018 |

Erosimme jokin aika sitten, kun hän jäi kiinni pettämisestä. Saattoi olla, että petti useammankin naisen kanssa, mutta vain yhden tiedän nimeltä. Alkoivat seurustella muutama päivä eromme jälkeen, heitin miehen mäelle kun viimein sain todisteineen kaikkineen hänet kiinni pettämisestä.
Tajusin eron jälkeen, että oli harrastanut tuota pettämistä jo niihin aikoihin kun minulta kuoli eräs läheinen, kehtasi vielä tulla hautajaisiinkin mukaan muka välittävänä poikaystävänä. Paljastui kaiken päälle myös rikolliseksi, hienoa tietää näin jälkeenpäin.

Eron jälkeen hän rupesi tosi hankalaksi tavaroiden kanssa, lopulta hoidin itse hänen tavaroidensa pakkaamisen ja hänen täytyi vain hakea ne. Yritti kiristää minulta tavaroita takaisin, jotka oli lahjoina antanut minulle suhteemme aikana.
Jätti vieläpä osan tavaroista nurkkiini (asunto jossa asuimme oli siis minun) eikä suostunut hakemaan sovittuun päivään mennessä vaikka aikaa annoin reilusti ja tein selväksi että sovitun ajan kuluttua hävitän tavarat jos ei hae niitä pois. Yritti vitkastella ja vedättää minua viimeiseen asti jolloin laitoin hänelle muutaman pitkän, hyvin vihaisen viestin jossa kerroin miten vihainen olen ja miten paljon inhoan häntä siitä hyvästä mitä hän minulle teki. Tuo m*lkku kehtasi sitten kutsua minua katkeraksi, ilmeisesti oletti että pari kuukautta riittää anteeksiantamaan kaiken sen mitä hän teki ja minun olisi pitänyt tanssia hänen pillinsä mukaan ja olla vain kaveria hänelle. Onko hänellä edes oikeutta kutsua minua katkeraksi? Ja mitä sitten vaikka olisinkin, kuka tahansa varmasti olisi jos tulisi petetyksi sen ihmisen johdosta kenelle on antanut kaikkensa ja luottanut.

En edes ole varma miksi kirjotin tämän tänne, halusin kai vaan jakaa ajatuksiani ja vähän avautua. Tuo ihminen ja hänen tekonsa palaavat aina välillä todella voimakkaasti mieleen ja silloin tulen vain niin vihaiseksi! Kyllä tämä tästä vielä jokin päivä, mutta nyt vielä sattuu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap älä välitä tuosta oudosta vihamielisestä kommentoijasta, joka vain purkaa pahaa oloaan sinuun.

Exäsi kuulostaa kauhealta. Voimia sinulle suhteesta ylipääsemiseen!

Kiitos! :) Ap

Vierailija
22/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pääsit tyypistä eroon. Hyvä juttu. En näe tässä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Pääsit tyypistä eroon. Hyvä juttu. En näe tässä ongelmaa.

Voihan sen noinkin ajatella, ja olenkin iloinen että pääsin tyypistä eroon. Tietysti sitä toivoisi, että se olisi käynyt vähän kivuttomammin, nyt joutuu käymään läpi kaikki ne tunteet joita petetyksi tultua kokee, kasvattamaan itseluottamusta taas takaisin niin kuin myös menetettyä luottamusta ihmisiin. Ap

Vierailija
24/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs joku pettäjä jaksaa alapeukutella tässä ketjussa. Kannattaa vain mennä itseesi, pettäminen ei ole ikinä oikeutettua. Vaikka toinen pihtaisi, olisit kännissä, sinua vieteltäisiin jne. Ei, mikään ei oikeuta, ellei sinua ole huumattu, mutta silloin sinua on hyväksikäytetty. Aina ensin erotaan, vasta sitten jonkun muun sänkyyn, ellei muuta ole sovittu.

Vierailija
25/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpäs joku pettäjä jaksaa alapeukutella tässä ketjussa. Kannattaa vain mennä itseesi, pettäminen ei ole ikinä oikeutettua. Vaikka toinen pihtaisi, olisit kännissä, sinua vieteltäisiin jne. Ei, mikään ei oikeuta, ellei sinua ole huumattu, mutta silloin sinua on hyväksikäytetty. Aina ensin erotaan, vasta sitten jonkun muun sänkyyn, ellei muuta ole sovittu.

Tämä! 

Vierailija
26/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutun ero vastasi sinun eroasi. Mies petti, jäi kiinni ja vaimo halusi eron.

Mies ei hakenut omaisuuttaan, lähetti haukkumakirjeitä, pilkkasi, herjasi ja uhkaili.

Pettäjä uhkaili petettyä.

Tilanne oli mielestäni käsittämätön, koska luulin miehen olevan fiksu.

Ei voi kun ihmetellä, miten jollakin on pokkaa tuollaiseen... Että itse menee ja tärvelee suhteen omalla toiminnallaan ja sitten vielä käyttäytyy perään ylimielisesti. Tämäkin tapaus alkuun näytteli totaalista herrasmiestä. Ap

Aika monella on pokkaa. Tuttu tarina minullekin. Pettäjä alkaa uhriutua ja selitellä. Ei voi muuta kuin yrittää vältellä pettäjiä. Eron jälkeen kävin treffeillä muutaman miehen kanssa. Jos deitti oli pettänyt exäänsä, en halunnut tavata toista kertaa.

Vierailija
27/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin aviomieheni vaihtoi minut lennosta toiseen. Ja joka ikinen kerta, kun olimme jostain (lapsiin liittyvästä) asiasta eri mieltä, niin kuulin olevani katkera.

Tätä siis jatkuin kolme vuotta. Katkeraksi syyttäminen loppui sinä päivänä, kun hän kuuli minun seurustelevan.

Vierailija
28/38 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin aviomieheni vaihtoi minut lennosta toiseen. Ja joka ikinen kerta, kun olimme jostain (lapsiin liittyvästä) asiasta eri mieltä, niin kuulin olevani katkera.

Tätä siis jatkuin kolme vuotta. Katkeraksi syyttäminen loppui sinä päivänä, kun hän kuuli minun seurustelevan.

Olen pahoillani. :( Avioliitto ja lapsiakin vielä...

Muistan oman exäni yrittäneen udella multa pian eron jälkeen, että onko mulla jo uusi mies. :D Ap

Vierailija
29/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse provosoit tilanteen tekstailemalla. Mitä ajattelit, että vastaisi viesteihisi? Heitä tavarat roskiin jos ei ole jo noutanut. Lahjat pidät - jo ihan periaatteessakin, vaikuttaa olevan ainoa asia joka petturia kiinnostaa.

Vierailija
30/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häiriintynyt naikkonen (ns. Taka-aasialainen) levittää keksittyä tarinaa exästään ja jopa yrittää jättää tätä korttelissa huutamalla, ja kauppakeskuksestakin pois heitettynä, kannattaa juosta kovaa itkien koloonsa ja pysyä siellä.

Vierailija
31/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kaikesta olisi selvinnyt yhdellä viestillä, mutta mitä sinä teit? 

Vierailija
32/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin yhtä miestä alkuun aivan ihana ihmettelin miksi hänen eksänsä jätti.. sain kokea samaa kun muutkin naiset , nyt hänellä taas uusi niin sekin nainen hehkutti  miten mailman paras viikonloppu ollut, pari kk niin hänkin huomaa

Vierailija
33/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi oikeus vihantunteisiin kaiken tuon jälkeen. Itse asiassa, todella hyvä juttu, että purat niitä nyt suoraan. Kipeät muistot helpottuvat ajan saatossa. Jätä kusipään kommentit omaan arvoonsa, vaikka se hankalaa onkin. Mätki vaikka nyrkillä tyynyä, kun oikein ärsyttää.

Vierailija
34/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan pakkasin miehen tavarat ja vein tämän äidille :D Erosta tosiaan selvittiin yhdellä viestillä. Tavarasi on pakattu ja toimitettu äidillesi. Mies taisi pari viestiä laittaa, mutta kumpaakaan en vastannut.

Vierailija
35/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vaan ei ole mitään realistista käsitystä omasta käytöksestään ja sen vaikutuksesta muihin.

Itselläni ex pahoinpiteli useita kertoja, solvasi, hajotti useita puhelimiani jne. Kaiken syynä sairaalloinen mustasukkaisuus, joka lopussa meni siihen, että jopa työpäiväni aikana soitettiin tauotta ja pommitettiin solvaavia viestejä. Kauppakäynneistä vaadittiin myös kuitteja, että oikeasti olen ollut ruokaostoksilla enkä "salarakkaan luona".

Jätettyäni tämän aloitti järjettömän häiriköinnin, soitti hädissään tauotta ja pommitti viestejä, joissa jokatoisessa itki perääni, toisissa taas fantasioi pelottavan yksityiskohtaisesti vahingoittamisestani. Puhelinnumeroa piti vaihtaa, samoin sähköpostit ja kaikki.

Muutaman vuoden päästä löysi uuden sometilini, jonka kautta laittoi viestiä. Hän kirjoitti, että miten kuulema hänen kaverinsakin ihmettelivät, että miten joku voi olla niin katkera kuin mitä minä olen, että ei voi edes kavereita enää olla 👍

Samalla tietty ehdotti myös yhteenpaluuta, koska "on päättänyt antaa minulle anteeksi ja aikoo sietää vikojani" 😂

Ulvoin naurusta ja blokkasin tyypin. Itsehän olin jo uudessa parisuhteessa, enkä ollut edes ajatellut koko tyyppiä ennen tuota viestiä. Ja unohdin tyypin samalla kun klikkasin estolistalle.

Vierailija
36/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse provosoit tilanteen tekstailemalla. Mitä ajattelit, että vastaisi viesteihisi? Heitä tavarat roskiin jos ei ole jo noutanut. Lahjat pidät - jo ihan periaatteessakin, vaikuttaa olevan ainoa asia joka petturia kiinnostaa.

En olisi ottanut mitään yhteyttä kyseiseen tyyppiin enää eron jälkeen jos hän ei itse olisi ollut kaiken muun röyhkeyden päälle patalaiska luuseri joka ei itse voinut pakata tavaroitaan, vaan se jäi minun vastuulleni. En uskaltanut heittää toisen omaisuutta roskiin noin vain ja vaikka niin ikävästi hän tekikin, koin että on silti reilua antaa mahdollisuus hakea ne pois. Hän alkoi itse hankalaksi siltikin, joten menetin hermoni ja annoin kaiken inhon tulla pihalle enkä kyllä kadu yhtään, se tuntui hiton hyvältä. Ap 

Vierailija
37/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma ymmärsinkö ollenkaan mitä yrität sanoa. Että olisi pitänyt hoitaa ero eri tavalla vai jättää ne viestit eron jälkeen laittamatta? Eron hoidin ihan kasvotusten, viestin laitoin myöhemmin perään koska jätti tavaroitaan minun nurkkiini lojumaan, siihen perään pari valittua sanaa koska kaveri ansaitsi sen. Ap

Vierailija
38/38 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu kamat siltä roskiin ja et vastaa sille puhelimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi